Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-985f5855-326e-11ed-9171-f6b7c7d59353 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342941/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12 11:11 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091124/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.18 Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy:Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania http://szpitalbusko.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/33/22 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 3 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia rękawice, ścierki, szczotki, zmywaki, papier toaletowy, ocet, płyn do szyb itp. 4.2.5.) Wartość części: 15665,54 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-14 do 2023-10-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia sól i tabletki do zmywarek, Płyn do maszynowego mycia naczyń w zmywarkach , Płyn do nabłyszczania w zmywarkach gastronomicznych, Środek do odkamieniania powierzchni i urządzeń 4.2.5.) Wartość części: 6037,90 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-14 do 2023-10-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 3 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Płyn antybakteryjny do mycia naczyń, Płyn do mycia naczyń, Proszek do szorowania 4.2.5.) Wartość części: 5267,90 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-14 do 2023-10-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 26 000,00 PLN, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 15 000,00 pln Załącznik nr 2 – 6 000,00 pln Załącznik nr 3 – 5 000,00 pln 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: A) Opisy, foldery, katalogi lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: Załącznik nr 1: 1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1-11, 13-14 Załącznik nr 2: 1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1-5 B) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia postawionych wymagań: Załącznik nr 1 1. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta – poz. nr 12 Załącznik nr 3 1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1, nr 2, nr 3 2. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia – poz. nr 1 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak Ogłoszenie nr 2022/BZP 00342941/01 z dnia 2022-09-12 2022-09-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: A) Opisy, foldery, katalogi lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: Załącznik nr 1: 1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1-11, 13-14 Załącznik nr 2: 1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1-5 B) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia postawionych wymagań: Załącznik nr 1 1. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta – poz. nr 12 Załącznik nr 3 1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1, nr 2, nr 3 2. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia – poz. nr 1 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: • Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik od nr 1 do nr 3 SWZ; • Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ; • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ; Pełnomocnictwo SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany przewiduje wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-21
|
| SWZ dostawa środki czystości i higieny ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (SWZ_dostawa_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.pdf - 10480.759 KB) |
| Data publikacji: 2022-09-12 12:55:58 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załączniki do SWZ dostawa środki czystości i higieny ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (Zalaczniki_od_1_do_9_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.zip - 504.62 KB) |
| Data publikacji: 2022-09-12 12:57:21 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: załączniki do swz: arkusze asortymentowe, formularz ofertowy, oświadczenia, wzór umowy |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia środki czystościowe ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.doc - 98.816 KB) |
| Data publikacji: 2022-09-22 07:43:55 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia środki czystościowe ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.doc - 90.112 KB) |
| Data publikacji: 2022-09-22 12:43:06 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty środki czystościowe ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.pdf - 821.511 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-03 09:54:46 Redaktor: Dorota Krzak |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 236 |
|