Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19." Ogłoszenie o zamówieniu Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19." SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19." 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78b56f68-4550-11ed-8832-4e4740e186ac 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak 2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 Osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Projekt nr POIS.11.03.00-00-0021/22 pn. ,,Wsparcie systemu ochrony zdrowia w kontekście pandemii COVID-19 w obszarze chorób zakaźnych poprzez działanie modernizacyjne i unowocześnienie wyposażenia ZOZ w Busku-Zdroju’’. 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu: - systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/, - elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”, - https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym, - poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 6 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Cyfrowy aparat RTG do zdjęć przyłóżkowych szt. 1 o parametrach zawartych w Załączniku nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33111000-1 - Aparatura rentgenowska 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Aparat ultrasonograficzny szt. 1 o parametrach zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 3 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bezprzewodowe urządzenie do obrazowania USG szt. 1 o parametrach zawartych w Załączniku nr 3 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 4 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kapnograf przenośny szt. 1 o parametrach zawartych w Załączniku nr 4 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33195000-3 - System monitorowania pacjentów 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 5 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dozowniki do tlenu z nawilżaczem szt. 44 o parametrach zawartych w Załączniku nr 5 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Część 6 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa zestawów komputerowych szt. 15 o parametrach zawartych w Załączniku nr 6 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że; - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 667 000,00 zł., a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 450 000,00 zł. Załącznik nr 2 – 130 000,00 zł. Załącznik nr 3 – 19 000,00 zł. Załącznik nr 4 – 3 000,00 zł. Załącznik nr 5 – 15 000,00 zł. Załącznik nr 6 – 50 000,00 zł. d) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniej niż 667 000,00 zł., a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 450 000,00 zł. Załącznik nr 2 – 130 000,00 zł. Załącznik nr 3 – 19 000,00 zł. Załącznik nr 4 – 3 000,00 zł. Załącznik nr 5 – 15 000,00 zł. Załącznik nr 6 – 50 000,00 zł. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą: a) materiałów informacyjnych w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających (przez wyraźne zaznaczenie, podkreślenie parametru) spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do SWZ; b) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj. zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty – dla sprzętu z Załączników od nr 1 do nr 5; c) deklaracja zgodności, znak CE dla sprzętu z Załącznika nr 6 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) materiały informacyjne w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających (przez wyraźne zaznaczenie, podkreślenie parametru) spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do SWZ; b) dokumenty zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj. zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty – dla sprzętu z Załączników od nr 1 do nr 5; c) deklaracja zgodności, znak CE dla sprzętu z Załącznika nr 6 SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP:ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-17
|
| SWZ dostawa sprzetu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 865.524 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-06 11:32:00 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: SWZ na dostawę sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19." |
| Załącznik nr 12 identyfikator postępowania SWZ dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Zalacznik_nr_12_identyfikator_postepowania_dostawa_sprzetu_modernizacja _Oddzial_Zakzny_ZOZ_Busko_Zdroj _2022.doc - 78.848 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-06 11:40:41 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: identyfikator postępowania na MiniPortalu i e-zamówieniach |
| Załączniki od nr 1 do nr 11 do SWZ dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 911.866 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-07 07:13:04 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja SWZ z dnia 17.10.2022 r. dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Moyfikacja_nr_1_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 346.373 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-17 11:22:54 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: modyfikacja swz |
| Odpowiedzi na zapytania z dnia 18.10.2022 r. dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 6110.761 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-18 08:49:45 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: odpowiedzi na zapytania |
| Po zmianach obowiązujące SWZ i Załaczniki do SWZ dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Po_zmianach_obowiazujace_Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 7879.419 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-19 07:59:33 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: po modyfikacji dokumentacja przetargowa |
| WAŻNE Modyfikacja nr 2 do składania ofert dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 351.305 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-19 14:24:12 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania z dnia 21.10.2022 r. dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_z_dnia_21_10_2022_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 1461.075 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-21 11:30:54 Redaktor: Dorota Krzak |
| Kwota przeznaczona na sfinasowanie zamówienia dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 338.484 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-26 07:28:20 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia |
| Protokół z otwarcia dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_Busko_Zdroj_2022.pdf - 608.704 KB) |
| Data publikacji: 2022-10-28 07:09:07 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty unieważnieniu dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 1055.854 KB) |
| Data publikacji: 2022-11-15 13:36:36 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: zawiadomienie o wyborze oferty |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 741 |
|