Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0003114671.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Usługa odbioru, transportu i utylizacji odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78609bfd-7603-11ed-94da-6ae0fe5e7159 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480405 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091124/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.3.3 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania przetargi.php 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu: - systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/, - elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”, - https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym, - poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy
do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji
wynosi 150 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga
sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego
modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 887150,71 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 82, 18 01 09, 18 01 02 w ilości 101 215 kg rocznie z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego w ilościach określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 95,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość od siedziby Zamawiającego do spalarni 4.3.6.) Waga: 5,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
- posiadają zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ
administracyjny dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie
gospodarki odpadami w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów o
kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14
grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z 2022, poz. 699 ze zm.) i
ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U.
2021 poz. 1973 ze zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi
do tych ustaw/lub dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do
rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia
2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2022 poz. 699 ze zm.) - jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot
zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 800 000,00 pln., -
posiadają instalację z wolnymi mocami przerobowymi do unieszkodliwiania
odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109; - posiadają co najmniej 2 pojazdy służące do transportu odpadów medycznych objęte systemem monitoringu; -
wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 usługi o
charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegające na
odbiorze, wywozie i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych o
kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109 i wartości nie
mniejszej niż 800 000,00 zł. każda; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego
ubezpieczenia min. 800 000 PLN; a) zezwolenia wydanego w drodze
decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę
Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i
unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia,
zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z
2022, poz. 699 ze zm.) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony
środowiska (t.j. Dz. U. 2021 poz. 1973 ze zm.) wraz z przepisami i
rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu
potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2
Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U.
2022 poz. 699 ze zm.) a) wykaz instalacji Wykonawcy zawierający
odległość od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe
do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104,
180182, 180109 (wykaz sporządzony we własnym zakresie);
b)
informację/oświadczenie o ilości posiadanych pojazdów służących do
transportu odpadów medycznych objętych systemem monitoringu GPS -
minimum 2 samochody (oświadczenie sporządzone we własnym zakresie);
c)
wykaz minimum 3 usług wykonanych należycie, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych usług o charakterze
odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegających na odbiorze,
wywozie i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych o kodach 180101,
180102, 180103, 180104, 180182, 180109 i wartości nie mniejszej niż 800
000,00 zł. każda w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały
wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy
te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym
dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone
przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku
świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli
wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne
dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione
w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 8; Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: • Formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ; • Opis przedmiotu zamówienia stanowiący Załącznik nr 6 • Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowiący Załącznik nr 4 do SWZ; • Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zgodnie z SWZ 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakres zmian określa wzór umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-19 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP - ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-19 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-17
|
| SWZ odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (SWZ_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 10558.048 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-07 09:24:49 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załączniki od 1 do 9 odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Zalaczniki_1_do_9_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 513.064 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-07 09:27:51 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania z dnia 13.12.2022 r. odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Odpowiedzi_na_zapytania_13._12_2022_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 310.862 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-13 12:50:43 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania z dnia 14.12.2022 r. odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_odbior_tranport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 1550.582 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-14 12:56:13 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: odpowiedzi na zapytania |
| Kwota przeznaczona na sfinasowanie zadania odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zadania_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 286.02 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-16 13:13:42 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Protokol_z_otwarcia_ofert_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 328.745 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-19 11:21:19 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 834.202 KB) |
| Data publikacji: 2023-01-02 14:18:01 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wniesieniu odwołania odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Zawiadomienie_o_wniesieniu_odwolania_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 306.529 KB) |
| Data publikacji: 2023-01-09 12:34:40 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odwołanie Konsorcjum ECO-ABC odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (5_01_2023_r_Odwolanie_Konsorcjum_ECO_ABC_ECO_CLEAN_Busko_Zdroj_sig.pdf - 273.249 KB) |
| Data publikacji: 2023-01-09 12:36:17 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedź na dowołanie do KIO odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Odpowiedz_na_odwolanie_do_KIO_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 276.788 KB) |
| Data publikacji: 2023-01-10 13:41:12 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zmiana zawiadomienia o wyborze oferty odbiór, transport, utylizacja odpadów medycnych ZOZ/DO/OM/ZP/46/22 (Zmiana_zawiadomienia_o_wyborze_oferty_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 978.375 KB) |
| Data publikacji: 2023-01-26 13:17:25 Redaktor: Dorota Krzak |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 490 |
|