Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa mrożonych warzyw i owoców do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0003114671.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostawa mrożonych warzyw i owoców do Działu Żywienia Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-be045b56-85d8-11ed-94da-6ae0fe5e7159 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00516130 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091124/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.3 Dostawa mrożonych warzyw i owoców do Działu Żywienia 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania przetargi.php 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: http://www.zoz.busko.com.pl/bip/przetargi.php 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu
narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/47/22 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 12104,88 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia mrożone warzywa i owoce 4.2.6.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-02-22 do 2024-02-22 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że: są
ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 12
000,00 PLN. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z
2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)
dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego
ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: nie wymaga 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: • Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 SWZ; • Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ; • Pełnomocnictwo, jeśli dotyczy • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy przewiduje wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy PZP. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-05 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej ,,ePUAP”. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ. 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-05 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-02-03
|
| Załączniki do SWZ dostawa mrożonki ZOZ/DO/OM/ZP/47/22 (Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_mrozonki_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 427.663 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-27 12:36:03 Redaktor: Dorota Krzak |
| SWZ dostawa mrożonki ZOZ/DO/OM/ZP/47/22 (SWZ_dostawa_mrozonki_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 9546.296 KB) |
| Data publikacji: 2022-12-27 14:03:06 Redaktor: Dorota Krzak |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia dostawa mrożonki ZOZ/DO/OM/ZP/47/22 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_mrozonki_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 237.262 KB) |
| Data publikacji: 2023-01-04 07:38:24 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia dostawa mrożonki ZOZ/DO/OM/ZP/47/22 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_mrozonki_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.doc - 89.088 KB) |
| Data publikacji: 2023-01-05 12:06:11 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa mrożonki ZOZ/DO/OM/ZP/47/22 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_mrozonki_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 418.457 KB) |
| Data publikacji: 2023-01-12 11:23:04 Redaktor: Dorota Krzak |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 198 |
|