Zamawiajacy: Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 381

Data publikacji: 2012-09-06 10:45:24

Przedmiot: Przedmiotem przetargu jest dostawa wyposażenia meblowego dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postepowania ZOZ/ZP-P/40/12.

Treść przetargu:


Busko-Zdrój: Dostawa wyposażenia meblowego dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 191985 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia meblowego dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia meblowego dla Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Wielkośc zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 ust. 8 ustawy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7, 39.13.00.00-2, 39.18.10.00-4, 39.11.00.00-6, 39.15.00.00-8, 39.71.11.00-0, 19.52.00.00-7, 34.92.84.80-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 100.000,00 PLN Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji, dotyczącej tych podmiotów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie
zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty

1.Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty opisy, katalogi, foldery potwierdzające spełnienie wymagań Zamawiającego w zakresie charakterystyki wykonania mebli w systemie płyta meblowa, płyta meblowa + konstrukcja stalowa oraz w zakresie zaoferowanych krzeseł, mebli metalowych i pozostałego wyposażenia, w tym chłodziarki do zabudowy. 2. Dokumenty potwierdzające, że oferowane meble posiadają Certyfikat potwierdzający zgodność systemu mebli z normami: PN-EN 14727:2006 Meble laboratoryjne - Meble laboratoryjne do przechowywania - Wymagania i metody badań oraz PN-EN 13150:2004 Stoły robocze do laboratoriów - Wymiary, wymagania bezpieczeństwa i metody badań - wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium badawcze - INSTYTUT TECHNOLOGII DREWNA w Poznaniu 3. Atest higieniczny E1, dla zastosowanych płyt meblowych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen przedmiotu zamówienia jeżeli następują z mocy prawa zmiany stawki podatku VAT. 2. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen przedmiotu zamówienia jeżeli Wykonawca uzasadnia zmianę cen i jeśli jest to spowodowane wzrostem wskaźnika wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłoszonych przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego za dany okres czasu. 3. Zmiana cen dostarczanych produktów może być dokonana wyłącznie w związku ze zmianą kursu Euro w stosunku do PLN. Zmiana kursu walut może stanowić podstawę zmiany cen wyłącznie produktów z importu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.09.2012 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój Sekretariat ZOZ-u, pok. nr 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 


 


Załączone pliki
SIWZ_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfSIWZ dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12 (SIWZ_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 424.016 KB)
Data publikacji: 2012-09-06 10:47:33 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: SIWZ dostawa wyposażeniameblowego dla laboratorium.
Zalacznik_nr_1_opis_przedmiotu_zamowienia_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfZałacznik nr 1 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12 (Zalacznik_nr_1_opis_przedmiotu_zamowienia_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 1000.729 KB)
Data publikacji: 2012-09-06 10:49:35 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Załacznik nr 1 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12
Zalacznik_nr_2_formularz_oferty_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfZałącznik nr 2 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12 (Zalacznik_nr_2_formularz_oferty_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 134.67 KB)
Data publikacji: 2012-09-06 10:50:53 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Załącznik nr 2 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_z_art_22_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfZałącznik nr 3 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_z_art_22_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 111.881 KB)
Data publikacji: 2012-09-06 10:51:47 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Załącznik nr 3 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_z_art_24_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfZałącznik nr 4 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_z_art_24_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 105.21 KB)
Data publikacji: 2012-09-06 10:52:36 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Załącznik nr 4 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12
Zalacznik_nr_5_wzor_umowy_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfZałącznik nr 5 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12 (Zalacznik_nr_5_wzor_umowy_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 300.823 KB)
Data publikacji: 2012-09-06 10:53:28 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Załącznik nr 5 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium: ZOZ/ZP-P/40/12
Modyfikacja_nr_1_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_labolatorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfModyfikacja nr 1 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_labolatorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 164.016 KB)
Data publikacji: 2012-09-11 08:52:34 Redaktor: Artur Jaworski
Opis: Modyfikacja nr 1 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12
Zapytanie_nr_1_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_labolatorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfZapytanie nr 1 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12 ( (Zapytanie_nr_1_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_labolatorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 230.99 KB)
Data publikacji: 2012-09-13 09:13:39 Redaktor: Artur Jaworski
Opis: Zapytanie nr 1 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12 (
Zalacznik_nr_2a_formularz_oferty_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.doc.pdfZałącznik nr 2a dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12 ( (Zalacznik_nr_2a_formularz_oferty_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.doc.pdf - 135.181 KB)
Data publikacji: 2012-09-13 09:15:18 Redaktor: Artur Jaworski
Opis: Załącznik nr 2a dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12 (
Modyfikacja_nr_2_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_labolatorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfModyfikacja nr 2 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_labolatorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 161.018 KB)
Data publikacji: 2012-09-18 09:07:37 Redaktor: Artur Jaworski
Opis: Modyfikacja nr 2 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12
Zapytanie_nr_2_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_labolatorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfZapytanie nr 2 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12 (Zapytanie_nr_2_dostawa_wyposazenia_meblowego_dla_labolatorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 121.919 KB)
Data publikacji: 2012-09-18 09:08:25 Redaktor: Artur Jaworski
Opis: Zapytanie nr 2 dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_wyposazenie_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdfZawiadomienie o unieważnieniu postępowania dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_wyposazenie_meblowego_dla_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2012.pdf - 136.925 KB)
Data publikacji: 2012-09-27 10:38:04 Redaktor: Artur Jaworski
Opis: Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania dostawa wyposażenia meblowego dla laboratorium ZOZ Busko Zdrój 2012: ZOZ/ZP-P/40/12

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1630
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2012-09-06 10:45:24
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2012-09-06 10:53:46

Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Bohaterów Warszawy 67, Busko-Zdrój
www.zoz.busko.com.pl