Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu: 10/04/2015 S70 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Produkty farmaceutyczne
2015/S 070-124232
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Rasińska – Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel.: +48 413782401 wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
POLSKA
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa leków immunostymulujących i działających na wirusy dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.
Kod NUTS PL331
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Dostawa leków immunostymulujących i działających na wirusy dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Zamówienie obejmuje dostawę leków: interferonu alfa 2a, interferonu alfa 2b, rybaviryny, boceprewiru, entecaviru, lamivudiny, tenofowiru, telapreviru.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 403 082,72 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Interferon pegylowany alfa 2a
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 157 608,78 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Interferon alfa 2b
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 78 231,72 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Entecavir 0,5 mg, 1 mg
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 35 805 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Lamivudine 100 mg
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 910 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Tenofowir 245 mg
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 012 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Telaprevir 375 mg
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 117 519 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 100 PLN na całe zadanie a na poszczególne załączniki:
— załącznik nr 1 – 2 000 PLN ,
— załącznik nr 2 – 1 000 PLN,
— załącznik nr 3- 500 PLN,
— załącznik nr 4 – 100 PLN,
— załącznik nr 5 – 200 PLN,
— załącznik nr 6 – 1 300 PLN.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację;
b) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podlegają sumowaniu;
c) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawy art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy powinni posiadać:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne.
Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w ww. punkcie e) nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 435 000 PLN dla całego zadania, a na poszczególne załączniki minimalne kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przedstawiają się następująco:
— załącznik nr 1 – 170 000 PLN,
— załącznik nr 2 - 84 000 PLN,
— załącznik nr 3 – 39 000 PLN,
— załącznik nr 4 – 2 000 PLN,
— załącznik nr 5 – 13 000 PLN,
— załącznik nr 6 - 127 000 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 435 000 PLN.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę leków będących przedmiotem zamówienia o wartości min. na całe zadanie 435 000 PLN, a na poszczególne załączniki min:
— załącznik nr 1 – 170 000 PLN,
— załącznik nr 2 – 84 000 PLN,
— załącznik nr 3 – 39 000 PLN,
— załącznik nr 4 – 2 000 PLN,
— załącznik nr 5 – 13 000 PLN,
— załącznik nr 6 – 127 000 PLN.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie dopuszcza się zsumowanie wartości dowodów;
2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą – wykształcenie wyższe, mgr farmacji.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
— 1 dowód należytego wykonania dostawy leków o min. wartości 435 000 PLN na całe zadanie,
— 1 mgr farmacji.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 80
2. Termin dostawy. Waga 10
3. Termin płatności. Waga 10
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/16/15
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
22.5.2015 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 22.5.2015 - 9:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Listopad 2015 roku.
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówien Publicznych, Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
POLSKA
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd zamówień Publicznych, Departament Odwołań
ul. Postępu 17 a
01-676 Warszawa
POLSKA
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
8.4.2015
|
| SIWZ dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 (SIWZ_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 11844.07 KB) |
| Data publikacji: 2015-04-10 10:14:38 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: siwz dostawa leków WZW |
| Załączniki do SIWZ dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 604.296 KB) |
| Data publikacji: 2015-04-10 10:20:52 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: Załaczniki do siwz:oswiadczenia, wzor umowy, formularz ofertowy , arkusze cenowe |
| Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 1281.391 KB) |
| Data publikacji: 2015-05-08 10:07:13 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: odpowiedzi na zapytania |
| Ogloszenie o wyborze oferty dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 2189.15 KB) |
| Data publikacji: 2015-06-03 08:03:52 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: ogloszenie o wyborze oferty dostawa leków |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 697 |
|