Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa obłożeń pola operacyjnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0003114671.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.7.) Numer telefonu: 413782401 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostawa obłożeń pola operacyjnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f5c2feb-cdb5-11eb-911f-9ad5f74c2a25 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00087266/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-18 10:18 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.7 Dostawa obłożeń pola operacyjnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: www.miniportal.uzp.gov.pl, www.epuap.gov.pl/wps/portal 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie
korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalnyrozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany,wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi
150 MB. 5. Adres skrzynki ePUAPZamawiającego: ZOZBZ. 3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu
narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/26/2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 10 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Jednorazowe koszule , koc ogrzewający, prześcieradła, ocieplacze 4.2.5.) Wartość części: 8065,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Ubranie operacyjne chirurgiczne jednorazowego użytku 4.2.5.) Wartość części: 60000,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 3 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Fartuch ochronny włókninowy 4.2.5.) Wartość części: 15000,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 4 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zestawy do zabiegów i operacji 4.2.5.) Wartość części: 16114,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 5 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zestawy do operacji, atroskopii, tarczycy, endoprotezy kolan 4.2.5.) Wartość części: 140639,40 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 6 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Osłony sterylne, taśmy, czepek, Zestaw do chirurgii twarzowo-szczękowej 4.2.5.) Wartość części: 11644,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 7 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Serwety 4.2.5.) Wartość części: 56989,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 8 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Fartuchy chirurgiczne 4.2.5.) Wartość części: 101163,50 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 9 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Osłona na przewody, pokrowiec aparatu RTG 4.2.5.) Wartość części: 5300,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 10 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zestaw serwet do porodu jałowy, Zestaw do porodu z
narzędziami, Zestaw do cewnikowania, Zestaw do usuwania szwów, Zestaw do
drobnych zabiegów, Zestaw jałowy dla noworodka, Koszula do porodu
4.2.5.) Wartość części: 20385,10 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że: jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 420
000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 7 000,00 pln Załącznik nr 2 – 56 000,00 pln Załącznik nr 3 – 14 000,00 pln Załącznik nr 4 – 15 000,00 pln Załącznik nr 5 – 138 000,00 pln Załącznik nr 6 – 11 000,00 pln Załącznik nr 7 – 55 000,00 pln Załącznik nr 8 – 100 000,00 pln Załącznik nr 9 – 5 000,00 pln Załącznik nr 10 – 19 000,00 pln 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z
2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: a) katalogi, opisy, foldery; b)
dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj. zgłoszenia, pozwolenia,
certyfikaty. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) katalogi, opisy, foldery; b)
dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186) tj. zgłoszenia, pozwolenia,
certyfikaty. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: • Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 11 do SWZ; • Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1-10 do SWZ; • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 13 do SWZ; • Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 12 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1) Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w
przypadkach określonych wart. 455 ustawy Pzp. 2) Zamawiający dopuszcza
zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacjazakresu
świadczenia) poprzez:a) wprowadzenia dostaw zamiennych za
produkt/asortyment, którego produkcja zastaławstrzymana/zakończona z
przyczyn, na które strony nie miały wpływu,b) możliwość zmian
ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy
pozycjami,przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty
brutto należnego Wykonawcywynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1
niniejszej umowy.c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy
własnej produktu bez wpływu na jakość,d) zmianę sposobu
konfekcjonowania. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-06-29 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-06-29 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-07-28
|
| SWZ dostawa obłożeń pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (SWZ_dostawa_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 9825.239 KB) |
| Data publikacji: 2021-06-18 10:27:44 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załączniki od 1 do 16 dostawa obłożeń pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Zalaczniki_od_1_do_16_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.zip - 427.347 KB) |
| Data publikacji: 2021-06-18 10:31:14 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa obłożeń pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 3128.622 KB) |
| Data publikacji: 2021-06-24 11:17:41 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 1 dostawa obłożeń pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Modyfikacja_nr_1_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 105.984 KB) |
| Data publikacji: 2021-06-24 12:45:57 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa obłożeń pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 2015.739 KB) |
| Data publikacji: 2021-06-25 13:23:20 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załącznik nr 15 po modyfikacji wzór umowy dostawa obłożeń pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Zalacznik_nr_15_po_modyfikacji_wzor_umowy_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021 - Kopia.DOC - 122.88 KB) |
| Data publikacji: 2021-06-28 09:01:20 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 2 dostawa obłożeń pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Modyfikacja_nr_2_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 105.984 KB) |
| Data publikacji: 2021-06-28 11:29:20 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania nr 3 dostawa obłożeń pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_3_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 5028.955 KB) |
| Data publikacji: 2021-06-30 13:01:21 Redaktor: Dorota Krzak |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia obłożenia pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 97.792 KB) |
| Data publikacji: 2021-07-05 12:02:41 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia obłożenia pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Protokol_z_otwarcia_ofert_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 1129.674 KB) |
| Data publikacji: 2021-07-05 12:03:00 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze i odrzuceniu obłożenia pola operacyjnego ZOZ/DO/OM/ZP/26/21 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_odrzuceniu_oblozenia_pola_operacyjnego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 2728.509 KB) |
| Data publikacji: 2021-07-20 07:52:15 Redaktor: Dorota Krzak |