Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa środków do dezynfekcji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0003114671.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.7.) Numer telefonu: 413782401 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostawa środków do dezynfekcji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e31e095a-0c86-11ec-b885-f28f91688073 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00169280/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-03 11:44 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/02/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.20 Dostawa środków do dezynfekcji 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: www.miniportal.uzp.gov.plwww.epuap.gov.pl/wps/portal 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ. 3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu
narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/50/21 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 2 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia środki do dezynfekcji 4.2.5.) Wartość części: 235607 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia środki do dezynfekcji 4.2.5.) Wartość części: 24031 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że: jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 255
000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 233 000,00 pln Załącznik nr 2 – 22 000,00 pln 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami
określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia
wraz z ofertą: a) opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne
materiały oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie
wymagań i parametrów podanych w załącznikach od nr 1 do nr 2; materiały
producenta prezentujące oferowane preparaty (np. prospekty, opisy,
ulotki) dostarczone w języku polskim, zawierające w szczególności obszar
zastosowań, spektrum działania, sposób użycia preparatu, instrukcje
przygotowywania roztworów roboczych (o ile dotyczy), czas i sposób
przechowywania (w tym roztworów roboczych) potwierdzone za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę; • Uwaga: opisy, katalogi, specyfikacje
załączone do oferty Wykonawcy winny być czytelnie oznaczone, którego
pakietu i produktu dotyczą
b) aktualne dokumenty zgodne z ustawą o
wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.
1565), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne; ulotka –
opis produktu, karta charakterystyki wyrobu medycznego dla wszystkich
klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodności WE i
certyfikat WE/jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu
Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego;
c) dla
produktów zakwalifikowanych, jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy o
produktach biobójczych z dnia 13.09.2002 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 24) – pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym,
ulotka – opis produktu, karta charakterystyki produktu biobójczego
(zgodnie z REACH rozp. WE NR 1907/2006 z dnia 18.12.2006 ze zm); •
Uwaga: W przypadku, gdy dla produktu nie jest wymagana karta
charakterystyki produktu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
wraz z informacją o braku obowiązku stosowania ww. dokumentu.
d)
aktualne dokumenty zgodne z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia
06.09.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 974, 981); dla produktów
zakwalifikowanych jako produkty lecznicze; ulotka – opis produktu,
charakterystyka produktu leczniczego, pozwolenie Ministra Zdrowia lub
Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i
Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego); • Uwaga: Dokumenty winne być czytelnie oznaczone, którego produktu i pakietu dotyczą.
e)
dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o
kosmetykach z dnia 30.03.2001 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 650 ze zm.) -
potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych
(Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (
WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r., ulotka – opis produktu;
f)
dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają działanie
bójcze oferowanego preparatu tj. opinie PZH lub sprawozdania z badań
potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych
metodami uznanymi międzynarodowo przez akredytowane laboratoria z krajów
UE lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi
przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów
Medycznych i Produktów Biobójczych. Zamawiający wymaga aby skuteczność
mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami
przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej
grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania; 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) opisy lub fotografie lub rysunki lub inne podobne materiały
oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i
parametrów podanych w załącznikach od nr 1 do nr 2; materiały
producenta prezentujące oferowane preparaty (np. prospekty, opisy,
ulotki) dostarczone w języku polskim, zawierające w szczególności obszar
zastosowań, spektrum działania, sposób użycia preparatu, instrukcje
przygotowywania roztworów roboczych (o ile dotyczy), czas i sposób
przechowywania (w tym roztworów roboczych) potwierdzone za zgodność z
oryginałem przez Wykonawcę; • Uwaga: opisy, katalogi, specyfikacje
załączone do oferty Wykonawcy winny być czytelnie oznaczone, którego
pakietu i produktu dotyczą
b) aktualne dokumenty zgodne z ustawą o
wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.
1565), dla produktów zakwalifikowanych jako wyroby medyczne; ulotka –
opis produktu, karta charakterystyki wyrobu medycznego dla wszystkich
klas wyrobu medycznego – odpowiednia deklaracja zgodności WE i
certyfikat WE/jeśli dotyczy/ oraz powiadomienie Prezesa Urzędu
Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów
Biobójczych na dopuszczenie do obrotu wyrobu medycznego;
c) dla
produktów zakwalifikowanych, jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy o
produktach biobójczych z dnia 13.09.2002 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r.
poz. 24) – pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym,
ulotka – opis produktu, karta charakterystyki produktu biobójczego
(zgodnie z REACH rozp. WE NR 1907/2006 z dnia 18.12.2006 ze zm); •
Uwaga: W przypadku, gdy dla produktu nie jest wymagana karta
charakterystyki produktu Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie
wraz z informacją o braku obowiązku stosowania ww. dokumentu.
d)
aktualne dokumenty zgodne z ustawą Prawo farmaceutyczne z dnia
06.09.2001 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 974, 981); dla produktów
zakwalifikowanych jako produkty lecznicze; ulotka – opis produktu,
charakterystyka produktu leczniczego, pozwolenie Ministra Zdrowia lub
Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i
Produktów Biobójczych na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego); • Uwaga: Dokumenty winne być czytelnie oznaczone, którego produktu i pakietu dotyczą.
e)
dla produktów zakwalifikowanych jako kosmetyki w rozumieniu ustawy o
kosmetykach z dnia 30.03.2001 r. (Dz. U. z 2018 r. poz. 650 ze zm.) -
potwierdzenie zgłoszenia w Portalu Notyfikacji Produktów Kosmetycznych
(Portal CPNP) zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (
WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009 r., ulotka – opis produktu;
f)
dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają działanie
bójcze oferowanego preparatu tj. opinie PZH lub sprawozdania z badań
potwierdzających skuteczność produktów dezynfekcyjnych wykonanych
metodami uznanymi międzynarodowo przez akredytowane laboratoria z krajów
UE lub opisanymi w Polskich Normach lub innymi metodami zaakceptowanymi
przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów
Medycznych i Produktów Biobójczych. Zamawiający wymaga aby skuteczność
mikrobójcza preparatów dezynfekcyjnych była potwierdzona metodami
przewidzianymi do określania skuteczności środków właściwych dla danej
grupy użytkowników (obszar medyczny) i danego zastosowania; 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: • Formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ; • Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1-2 do SWZ; • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ; • Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ; Pełnomocnictwo SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Pzp.2. Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia) poprzez:a) wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu,b) możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zachowaniu cen jednostkowych i nie przekroczeniu kwoty brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy.c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu bez wpływu na jakość,d) zmianę sposobu konfekcjonowania.3. Zmiana stawki VAT. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-14 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-14 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-13
|
| SWZ dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/50/20 (SWZ_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 10389.819 KB) |
| Data publikacji: 2021-09-03 11:50:43 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załączniki od 1 do 8 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/50/20 (Zalaczniki_1_8_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.zip - 454.427 KB) |
| Data publikacji: 2021-09-03 11:50:59 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 1 z dnia 09.09.2021 r. dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/50/20 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.doc - 104.96 KB) |
| Data publikacji: 2021-09-09 10:06:21 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: modyfikacja nr 1 |
| BZP ogłoszenie o zmianie ogłoszenia dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/50/20 (BZP_ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 38.202 KB) |
| Data publikacji: 2021-09-09 11:36:33 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia na BZP |
| Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/50/21 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_srodkow_do_dezynfekcji_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 5694.484 KB) |
| Data publikacji: 2021-09-13 07:53:45 Redaktor: Dorota Krzak |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamowienia ZOZ/DO/OM/ZP/50/2021 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_DEZYNFEKCJA_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_II.pdf - 71.03 KB) |
| Data publikacji: 2021-09-17 07:23:51 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia ofert ZOZ/DO/OM/ZP/50/2021 (Protokol_z_otwarcia_ofert_DEZYNFEKCJA_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 81.551 KB) |
| Data publikacji: 2021-09-17 10:21:31 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa środków do dezynfekcji ZOZ/DO/OM/ZP/50/2021 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dezynfekcja_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 681.779 KB) |
| Data publikacji: 2021-09-30 13:09:01 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: zawiadomienie o wyborze oferty |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 574 |
|