Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 30.11.2021 Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.7.) Numer telefonu: 41 378 24 01 wew. 244 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14073288-51b1-11ec-8c2d-66c2f1230e9c 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00291046/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-30 09:12 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/02/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu: - systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/, - elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”, - https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym, - poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/58/2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 644444,44 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych w ilości 101 215 kg rocznie z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego w ilościach określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Cena brutto oferty Liczba punktów = Cn/Cb x 60 gdzie: - Cn – najniższa cena brutto spośród wszystkich ofert nie odrzuconych - Cb – cena brutto oferty badanej - 60 wskaźnik stały 2. Termin płatności 30 dni – 0 pkt 40 dni – 40 pkt 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykażą, że: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min.700 000,00 PLN; b) posiadają zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z 2021, poz. 779, 784, 1648) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. 2020 poz. 1219 ze zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz. U. 2021 poz.779, 784, 1648);
c) posiadają instalację z wolnymi mocami przerobowymi do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109;
d) posiadają co najmniej 2 pojazdy służące do transportu odpadów medycznych objęte systemem monitoringu; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia min. 700 000 PLN; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez każdego z członków w zakresie części zamówienia, za które będzie odpowiedzialny. b) zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z 2021, poz. 779, 784, 1648) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. 2020 poz. 1219 ze zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz. U. 2021 poz.779, 784, 1648); c) wykaz instalacji Wykonawcy zawierający odległość od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109 (wykaz sporządzony we własnym zakresie); d) informację/oświadczenie o ilości posiadanych pojazdów służących do transportu odpadów medycznych objętych systemem monitoringu GPS - minimum 2 samochody (oświadczenie sporządzone we własnym zakresie); 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie żąda przedmiotowych środków dowodowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ; 2) Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; 3) Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ; 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ; 5) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-08 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP-ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-08 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-05
|
| SWZ utylizacja odpady medyczne ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/58/2021 (SWZ_odbior_transport_utylizacja_odapy_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_I.pdf - 9794.12 KB) |
| Data publikacji: 2021-11-30 09:37:35 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zalączniki do SWZ utylizacja odpady medyczne ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/58/2021 (Zalaczniki_do_SWZ_odbior_transport_utylizaja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_1.zip - 456.553 KB) |
| Data publikacji: 2021-11-30 09:50:00 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania z dnia03.12.2021 r. utylizacja odpady medyczne ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/58/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_1.pdf - 788.223 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-03 12:19:43 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: odpowiedzi na zapytania |
| Kwota przeznaczona na sfinasowanie zadania utylizacja odpady medyczne ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/58/2021 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_1.pdf - 272.049 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-07 12:56:09 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: kwota przeznaczona na sfinansowanie zadania |
| Protokół z otwarcia ofert utylizacja odpady medyczne ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/58/2021 (Protokol_z_otwarcia_ofert_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_1.pdf - 290.318 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-09 11:35:59 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: protokół z otwarcia ofert |
| Zawiadomienie o unieważnieniu postępowania utylizacja odpady medyczne ZOZ/DO/OM/ZP/58/2021 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_1..pdf - 337.332 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-09 11:37:28 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: zawiadomienie o unieważnieniu postępowania |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 393 |
|