Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
2021/BZP 00315915/01
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 15.12.2021 Ogłoszenie o zamówieniu Usługi Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-acfa8c14-5d84-11ec-8c2d-66c2f1230e9c 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00315915/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-15 10:32 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/02/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych z obiektów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania www.szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu: - systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/, - elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”, - https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym, - poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym. 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/61/2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 644445,00 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych o kodach 18 01 01, 18 01 03, 18 01 04, 18 01 82, 18 01 09, 18 01 02 w ilości 101 215 kg rocznie z Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego w ilościach określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90524000-6 - Usługi w zakresie odpadów medycznych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90524200-8 - Usługi usuwania odpadów szpitalnych
90524400-0 - Usługi gromadzenia, transportu i wywozu odpadów szpitalnych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny Znaczenie Cena brutto 60 % = 60 pkt. Termin płatności 40 % = 40 pkt. 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: termin płatności 4.3.6.) Waga: 40 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykażą, że: a) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min.700 000,00 PLN; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 700 000,00 zł. przedłoży każdy z wykonawców w zakresie części zamówienia za którą będzie odpowiedzialny b) posiadają zezwolenie wydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z 2021, poz. 779, 784, 1648) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. 2020 poz. 1219 ze zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz. U. 2021 poz.779, 784, 1648);
c) posiadają instalację z wolnymi mocami przerobowymi do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109;
d) posiadają co najmniej 2 pojazdy służące do transportu odpadów medycznych objęte systemem monitoringu; e) wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 3 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegające na odbiorze, wywozie i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109 i wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. każda; 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia min. 700 000 PLN; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w/w dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 700 000,00 zł. przedłoży każdy z wykonawców w zakresie części zamówienia za którą będzie odpowiedzialny. 2). Zezwoleniaewydane w drodze decyzji przez właściwy organ administracyjny dla świadczącego usługę Wykonawcy na prowadzenie gospodarki odpadami w zakresie transportu i unieszkodliwiania odpadów o kodach zgodnych z przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U z 2021, poz. 779, 784, 1648) i ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska ( Dz. U. 2020 poz. 1219 ze zm.) wraz z przepisami i rozporządzeniami wykonawczymi do tych ustaw/lub dokumentu potwierdzającego dokonanie wpisu do rejestru, o którym mowa w Rozdziale 2 Działu IV ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( t. j. Dz. U. 2021 poz.779, 784, 1648); 3). Wykaz instalacji Wykonawcy zawierający odległość od siedziby Zamawiającego oraz posiadane wolne moce przerobowe do unieszkodliwiania odpadów o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109 (wykaz sporządzony we własnym zakresie); 4). Informację/oświadczenie o ilości posiadanych pojazdów służących do transportu odpadów medycznych objętych systemem monitoringu GPS - minimum 2 samochody (oświadczenie sporządzone we własnym zakresie); 5) Wykaz minimum 3 usług wykonanych należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. polegających na odbiorze, wywozie i utylizacji niebezpiecznych odpadów medycznych o kodach 180101, 180102, 180103, 180104, 180182, 180109 i wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł. każda w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – Załącznik nr 8; Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców.
Wykonawca składa wraz z ofertą: 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: 1) Formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ; 2) Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; 3) Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ; 4) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ; 5) Pełnomocnictwo – jeśli dotyczy. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zakres zmian określa wzór umowy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-23 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP - ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-23 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-01-21
|
| SWZ transport i utylizacja odpadów medycznych ZOZ/DO/OM/ZP/61/2021 (SWZ_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_II.pdf - 10190.02 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-15 11:08:35 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: swz odpady medyczne |
| Załączniki do SWZ transport i utylizacja odpadów medycznych ZOZ/DO/OM/ZP/61/2021 (Zalaczniki_do_SWZ_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_II.zip - 511.773 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-15 11:09:23 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja SWZ z dnia 20.12.2021 r. transport i utylizacja odpadów medycznych ZOZ/DO/OM/ZP/61/2021 (Modyfikacja_nr_1_odbior_transport_utylizacja_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_II.pdf - 306.957 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-20 10:05:46 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: modyfikacja SWZ |
| Odpowiedzi na zapytania z dnia 21.12.2021 r. transport i utylizacja odpadów medycznych ZOZ/DO/OM/ZP/61/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_odbior_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_II.pdf - 1022.974 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-21 14:03:47 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: odpowiedzi na zapytania |
| Protokół z otwarcia ofert transport i utylizacja odpadów medycznych ZOZ/DO/OM/ZP/61/2021 (Protokol_z_otwarcia_oferot_dpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_II.pdf - 288.899 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-28 10:19:48 Redaktor: Dorota Krzak |
| Opis: protokół z otwarcia ofert |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia transport i utylizacja odpadów medycznych ZOZ/DO/OM/ZP/61/2021 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_odpady_medyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2021I_II.doc - 97.28 KB) |
| Data publikacji: 2021-12-28 12:32:32 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty ZOZ/DO/OM/ZP/61/2021 (Zawiadomienie_o_wyborze_najkorzystniejszej_oferty_ODPADY_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 810.454 KB) |
| Data publikacji: 2022-01-07 13:32:31 Redaktor: Dorota Krzak |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 363 |
|