Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa rękawów oraz drobnego materiału jednorazowego na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467 1.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostawa rękawów oraz drobnego materiału jednorazowego na Blok Operacyjny z Centralną Sterylizatornią Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cff6b7ad-7dc3-11ec-beb3-a2bfa38226ab 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00036878/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-01-27 08:52 Ogłoszenie nr 2022/BZP 00036878/01 z dnia 2022-01-27 2022-01-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania http://www.zoz.busko.com.pl/bip/przetargi.php 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: http://www.zoz.busko.com.pl/bip/przetargi.php 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/05/22 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie Ogłoszenie nr 2022/BZP 00036878/01 z dnia 2022-01-27 2022-01-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Rękawy do sterylizacji, Torebki włókninowo - foliowe, Papier krepowany, taśma, testy, włóknina, drobny materiał jednorazowy 4.2.6.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że: Ogłoszenie nr 2022/BZP 00036878/01 z dnia 2022-01-27 2022-01-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500 000,00 PLN 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: a) katalogi, opisy, foldery; b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: a) katalogi, opisy, foldery; b) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: • Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ; • Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1, nr 1 do SWZ; • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ; • Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie Ogłoszenie nr 2022/BZP 00036878/01 z dnia 2022-01-27 2022-01-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiany umowy określa wzór umowy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w art 455 ustawy Pzp. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-04 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej "ePUAP". Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-04 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-05 Ogłoszenie nr 2022/BZP 00036878/01 z dnia 2022-01-27 2022-01-27 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy
|
| SWZ DOSTAWA REKAWOW DO STERYLIZACJI ZOZ/DO/OM/ZP/05/2022 (SWZ_dostawa_rekawow_do_sterylizacji_ZOZ_Busko_Zdroj_II_2022.pdf - 9552.509 KB) |
| Data publikacji: 2022-01-27 09:13:28 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załączniki od 1 do 7 DOSTAWA RĘKAWÓW ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/05/2022 (Zalaczniki_od_1_7_DOSTAWA_REKAWOW_II_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_22.zip - 398.552 KB) |
| Data publikacji: 2022-01-27 09:18:37 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania nr 1 DOSTAWA RĘKAWÓW ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/05/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.pdf - 896.439 KB) |
| Data publikacji: 2022-02-01 13:55:36 Redaktor: Dorota Krzak |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia DOSTAWA RĘKAWÓW ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/05/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.doc - 97.28 KB) |
| Data publikacji: 2022-02-04 07:29:53 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia DOSTAWA RĘKAWÓW ZOZ Busko-Zdrój ZOZ/DO/OM/ZP/05/2022 (Protokol_z_otwarcia_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 270.456 KB) |
| Data publikacji: 2022-02-04 13:25:54 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa rękawów ZOZ/DO/OM/ZP/05/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_rekawy_sterylizacja_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.pdf - 431.179 KB) |
| Data publikacji: 2022-02-24 09:55:45 Redaktor: Dorota Krzak |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 641 |
|