Adres: ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Kontakt: tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, Strona www: zoz.busko.com.pl
Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0003114671.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef4cb4b3-ee18-11ec-9a86-f6f4c648a056 2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00212879/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-17 12:49 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091124/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.2.12 Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego do Pracowni Endoskopii 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania przetargi.php 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: www.miniportal.uzp.gov.plwww.epuap.gov.pl/wps/portal 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ. 3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu
narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak 4.1.9.) Liczba części: 8 4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części 4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: Część 1 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Jednorazowy sprzęt medyczny 4.2.5.) Wartość części: 63891,70 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 2 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Jednorazowy sprzęt medyczny, elektrody 4.2.5.) Wartość części: 3893,33 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 31711140-6 - Elektrody 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 3 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia jednorazowy sprzęt medyczny 4.2.5.) Wartość części: 4485,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 4 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia jednorazowy sprzęt medyczny 4.2.5.) Wartość części: 16905,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 5 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia jednorazowy sprzęt medyczny 4.2.5.) Wartość części: 4140,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 6 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia jednorazowy sprzęt medyczny 4.2.5.) Wartość części: 4312,50 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 7 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia jednorazowy sprzęt medyczny 4.2.5.) Wartość części: 1725,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie Część 8 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia jednorazowy sprzęt medyczny 4.2.5.) Wartość części: 2185,00 PLN 4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert: 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostaw 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że: jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 100
000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 63 700,00 pln Załącznik nr 2 – 3 700,00 pln Załącznik nr 3 – 4 000,00 pln Załącznik nr 4 – 16 800,00 pln Załącznik nr 5 – 4 000,00 pln Załącznik nr 6 – 4 200,00 pln Załącznik nr 7 – 1 600,00 pln Załącznik nr 8 – 2 000,00 pln 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami
określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia
wraz z ofertą: a) katalogów, opisów, folderów oferowanego przedmiotu
zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych
przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 - nr 8 do SWZ. b) dokumentów
zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz.
U. z 2021 r. poz. 1565) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) katalogi, opisy, foldery oferowanego przedmiotu zamówienia,
potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w
Załączniku nr 1 - nr 8 do SWZ. b) dokumenty zgodne z Ustawą o
wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.
1565) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty. 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: • Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ; • Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1-8 do SWZ; •
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków
udziału w postępowaniu stanowiące Załącznik nr 10 do SWZ; SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zmiana Umowy może obejmować, w zakresie dozwolonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia) poprzez: a)
wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja
zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały
wpływu, b) możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach i
przesunięć pomiędzy pozycjami, przy zachowaniu cen jednostkowych i nie
przekroczeniu kwoty brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia określonego
w par. 3 ust. 1 niniejszej umowy. c) zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu bez wpływu na jakość, d) zmianę sposobu konfekcjonowania. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-24 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-24 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-23
|
| SWZ jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (SWZ_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 10396.995 KB) |
| Data publikacji: 2022-06-17 12:55:27 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zalaczniki od 9 do 13 jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Zalaczniki_do_podstepowania_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 358.317 KB) |
| Data publikacji: 2022-06-17 12:55:43 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 1 jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Modyfikacja_nr_1_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.doc - 107.008 KB) |
| Data publikacji: 2022-06-21 10:02:38 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 2 jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Modyfikacja_nr_2_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.doc - 107.008 KB) |
| Data publikacji: 2022-06-24 08:18:32 Redaktor: Dorota Krzak |
| Odpowiedzi na zapytania nr 1 jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 2401.922 KB) |
| Data publikacji: 2022-06-27 13:18:30 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zmodyfikowany załącznik nr 12 wzór umowy jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Zmodyfikowany_Zalacznik_nr_12_wzor_umowy_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.DOC - 121.344 KB) |
| Data publikacji: 2022-06-28 07:03:03 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zmiana odpowiedzi na zapytania jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Zmiana_odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.doc - 88.576 KB) |
| Data publikacji: 2022-06-30 14:05:30 Redaktor: Dorota Krzak |
| Modyfikacja nr 3 jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Modyfikacja_nr_3_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 325.236 KB) |
| Data publikacji: 2022-06-30 14:05:48 Redaktor: Dorota Krzak |
| Kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.doc - 97.792 KB) |
| Data publikacji: 2022-07-05 07:31:05 Redaktor: Dorota Krzak |
| Protokół z otwarcia jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Protokol_z_otwarcia_ofert_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 547.763 KB) |
| Data publikacji: 2022-07-05 14:05:30 Redaktor: Dorota Krzak |
| Zawiadomienie o wyborze unieważnieniu jednorazowy sprzęt do Endoskopii ZOZ/DO/OM/ZP/24/22 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_jednorazowy_sprzet_Endoskopia_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 1372.008 KB) |
| Data publikacji: 2022-07-12 12:34:17 Redaktor: Dorota Krzak |
Statystyki bieżącego przetargu | Wyświetleń: 378 |
|