Zgłoś naruszenie prawaDo druku
Wersja archiwalna z dnia 2022-11-21 12:45:18

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wychodzi naprzód wymaganiom stawianym obecnie administracji. W tym celu umożliwia swobodne przekazanie informacji o naruszeniach prawa, które zostaną zauważone przez osoby związane z Ministerstwem.

W jaki sposób mogę dokonać zgłoszenia?

Zgłoszenia przyjmujemy:

  1. za pomocą poczty elektronicznej – na adres sygnal@mfipr.gov.pl;
  2. za pomocą dedykowanego formularza internetowego, który dostępny jest tutaj: https://ankieta.mfipr.gov.pl/index.php/278658 ;
  3. telefonicznie pod dedykowanym numerem: 734 119 273;
  4. osobiście w siedzibie Ministerstwa (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu spotkania, które odbędzie się w ciągu 7 dni od wystąpienia z taką prośbą);
  5. listownie (na kopercie należy umieścić dopisek: „zgłoszenie sygnalizacyjne”).

Aby ułatwić dokonanie zgłoszenia, przygotowany został formularz, którego druk dostępny jest tutaj: [pobierz plik „formularz zgłoszenia naruszenia”]. Wypełniony formularz można np. załączyć do e-maila lub przesłać listownie.



Powrót