Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 504

Data publikacji:
2014-07-21 08:03:25

Przedmiot: Dostawa leków immunostymulujących i działających na wirusy dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/32/14.

Treść przetargu:
2014/S 137-245670 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Rasińska – Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel. +48 413782401 wew. 244 28-100 Busko-Zdrój POLSKA Tel.: +48 413782401-244 E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Faks: +48 413782401-244 Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1) Opis II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa leków immunostymulujących i działających na wirusy dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój Kod NUTS PL331 II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu Dostawa leków immunostymulujących i działających na wirusy dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę produktow leczniczych interferon alfa 2a i 2b, rybaviryna, boceprewir, entecavir, lamivudine,tenofovir, telaprevir II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8) Części To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2) Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 394 241,78 PLN II.2.2) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3) Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji w dniach: 104 (od udzielenia zamówienia) Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: interferon alfa 2a,rybaviryna 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres interferon alfa 2a- 33000 mcg, rybaviryna 29 op. Szacunkowa wartość bez VAT: 137 282,03 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: interferon alfa 2b, rybaviryna, boceprewir 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres interferon alfa 2b - 7250 mcg, rybaviryna 200 mg - 15 op., boceprewir 200 mg. - 1 op. Szacunkowa wartość bez VAT: 52 936,04 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 3 Nazwa: entecavir 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres entecavir 1 mg - 30 op., entecavir 0,5 mg - 30 op. Szacunkowa wartość bez VAT: 73 237,50 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 4 Nazwa: lamivudine 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres lamivudine 100 mg - 14 Szacunkowa wartość bez VAT: 2 814 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 5 Nazwa: tenofowir 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres tenofowir 245 mg - 22 op. Szacunkowa wartość bez VAT: 33 957 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia w dniach: 104 (od udzielenia zamówienia) 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 6 Nazwa: telaprevir 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres telaprevir 375 mg - 12 op. Szacunkowa wartość bez VAT: 94 015,20 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki dotyczące zamówienia III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 500,00 PLN na całe zadanie a na poszczególne załączniki: - załącznik nr 1 – 2 000,00 PLN; - załącznik nr 2 – 1 000,00 PLN; - załącznik nr 3- 1 000,00 PLN; - załącznik nr 4 – 100,00 PLN; - załącznik nr 5 – 400,00 PLN; - załącznik nr 6 – 1 000,00 PLN; W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać wpłaty na rachunku bankowym: Nr rachunku 8985 1700 0700 1001 9868 7100 04 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 27.8.2014 roku do godziny 09.00. III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. b) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podlegają sumowaniu. c) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawy art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. III.1.4) Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2) Warunki udziału III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien posiadać: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne; f)w przypadku zamówień innych niż zamówienia, o których mowa w art. 131 a ust. 1 i art. 132 ust. 1 ustawy, aktualnej informacji z Krajowego Rejestry Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10 i 11 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: a) - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres; b) - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 425 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; c) - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 425 000,00 PLN, dla całego zadania, a na poszczególne załączniki minimalne kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przedstawiają się następująco: - Załącznik nr 1 – 148 000,00 PLN; - Załącznik nr 2 – 57 000,00 PLN; - Załącznik nr 3 – 79 000,00 PLN; - Załącznik nr 4 – 3 000,00 PLN; - Załącznik nr 5 – 36 000,00 PLN; - Załącznik nr 6 - 102 000,00 PLN; Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 425 000,00 PLN; III.2.3) Kwalifikacje techniczne Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę leków będących przedmiotem zamówienia o wartości min. na: - Załącznik nr 1 – 148 000,00 PLN; - Załącznik nr 2 – 57 000,00 PLN; - Załącznik nr 3 – 79 000,00 PLN; - Załącznik nr 4 – 3 000,00 PLN; - Załącznik nr 5 – 36 000,00 PLN; - Załącznik nr 6 - 102 000,00 PLN; Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą – wykształcenie wyższe, mgr farmacji. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: - 1 dowód na należyte wykonanie dostaw leków na kwotę min. 425 000,00 PLN; - 1 mgr farmacji III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura IV.1) Rodzaj procedury IV.1.1) Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia Najniższa cena IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3) Informacje administracyjne IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 27.8.2014 - 09:00 IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 27.8.2014 - 09:30 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: listopad 2014 r. VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3) Informacje dodatkowe VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17 a 01-676 Warszawa POLSKA VI.4.2) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia- jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17 a 01-676 Warszawa POLSKA VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 16.7.2014

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rarSIWZ dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (SIWZ_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 11989.95 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:29:07 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_leki_WZW_interferon_alfa2a_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 1 interferon alfa 2a dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_1_leki_WZW_interferon_alfa2a_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 52.224 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:35:45 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_leki_WZW_interferon_alfa2b_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 2 interferon alfa 2b dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_2_leki_WZW_interferon_alfa2b_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 52.736 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:37:23 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_leki_WZW_entecavir_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 3 entecavir dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_3_leki_WZW_entecavir_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 50.688 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:38:02 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_leki_WZW_lamivudine_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 4 lamivudine dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_4_leki_WZW_lamivudine_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 49.152 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:38:42 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_leki_WZW_tenofowir_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 5 tenofowir dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_5_leki_WZW_tenofowir_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 49.152 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:39:25 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_leki_WZW_telaprevir_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 6 telaprevir dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_6_leki_WZW_telaprevir_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 49.152 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:40:09 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_7_formularz_oferty_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 7 formularz ofertowy dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_7_formularz_oferty_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 98.304 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:41:41 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_8_oswiadczenie_z_art_22_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 8 oświadczenie z art. 22 dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_8_oswiadczenie_z_art_22_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 58.88 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:43:55 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_9_oswiadczenie_z_art_24_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 9 oświadczenie z art. 24 dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_9_oswiadczenie_z_art_24_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 99.84 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:44:42 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_10_oswiadczenie_grupa_kapitalowa_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 10 oświadczenie grupa kapitałowa dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_10_oswiadczenie_grupa_kapitalowa_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 59.904 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:45:52 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_11_wykaz_osob_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 11 wykaz osób dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_11_wykaz_osob_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 103.424 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:55:36 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_12_wykaz_dostaw_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.docZałącznik nr 12 wykaz dostaw dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_12_wykaz_dostaw_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.doc - 57.856 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:56:31 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_13_wzor_umowy_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.DOCZałącznik nr 13 wzór umowy dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zalacznik_nr_13_wzor_umowy_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.DOC - 128 KB)
Data publikacji: 2014-07-21 08:57:17 Redaktor: Dorota Krzak
ZAPYTANIA_NR_1_DOSTAWA_LEKOW_WZW.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.jpgInformacja dla Wykonawców nr 1:ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (ZAPYTANIA_NR_1_DOSTAWA_LEKOW_WZW.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.jpg - 1034.974 KB)
Data publikacji: 2014-08-05 13:33:42 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Informacja dla Wykonawców nr 1- Odpowiedzi na zapytania nr 1.Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZOZ/DO/OM/ZP/32/14
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_leki_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rarZawiadomienie o wyborze oferty dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/32/14 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_leki_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 1846.874 KB)
Data publikacji: 2014-09-05 10:36:16 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1070
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2014-07-21 08:03:25
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2014-07-21 08:58:23
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu