Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 505

Data publikacji:
2014-07-22 11:47:11

Przedmiot: Usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/40/14.

Treść przetargu:
Busko-Zdrój: Usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Numer ogłoszenia: 244632 - 2014; data zamieszczenia: 22.07.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa prania bielizny szpitalnej dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Usługa obejmuje pranie bielizny w ilości 80 000 kg rocznie w pralni Wykonawcy.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00-9, 98.31.10.00-6, 98.31.50.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże że w tym okresie wykonał należycie trzy usługi prania bielizny dla obiektów służby zdrowia o wartości usługi nie mniejszej niż 250.000,00 zł brutto każda. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją podstawie do dysponowania tymi zasobami. Wykonawca potwierdzi spełnienie tego warunku, jeśli wykaże, że pralnia gdzie wykonywana będzie usługa posiada: a) 1 pralnicą tunelową zakończona wirówką do prania wodnego dla bielizny fasonowej (w tym odzieży barierowej), b) 1 pralnicą tunelową zakończoną prasą do prania wodnego dla bielizny płaskiej, c) agregatem do czyszczenia chemicznego, dla bielizny i odzieży, która ze względu na skład surowcowy nie może być prana wodnie, przy zachowaniu odpowiednio dobranej technologii z zastosowaniem rozpuszczalników nie zawierających halogenów. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza do czyszczenia chemicznego w technologii opartej na czterochloroetylenie. d) komorą do dezynfekcji materacy z wbudowanym rejestratorem i drukarką parametrów, e) automatyczną przelotową komorą do mycia i dezynfekcji wózków transportowych, f) tunelem do prasowania fartuchów i ubrań roboczych w pozycji wiszącej, g) urządzeniem do automatycznego sortowania odzieży operacyjnej, h) urządzeniem do automatycznego składania i sztaplowania odzieży operacyjnej i) 2 samochodami z podzielonymi skrzyniami ładunkowymi na komory do bielizny czystej i brudnej Niniejszy wykaz Wykonawca sporządza samodzielnie. Wykonawca zobowiązany jest podać miejsce lokalizacji pralni. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 250.000,00 PLN. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży: 1)aktualną opinię sanitarną, potwierdzającą, że pralnia, w której będzie świadczona usługa prania jest pod nadzorem właściwego Inspektora Sanitarnego, 2)aktualną opinię sanitarną potwierdzającą, że Wykonawca spełnia wymagania właściwego Inspektora Sanitarnego dotyczące transportu bielizny szpitalnej, 3)certyfikaty CE stosowanych środków dezynfekcyjnych. Zamawiający dopuszcza użycie wyłącznie środków piorących i dezynfekcyjnych o szerokim spektrum działania (skutecznie działające na B, F, V Tbc), które zapewniają wypranie bielizny szpitalnej nie zostawiając śladów zabrudzeń i plam oraz nie powodując szybkiego jej zużycia. W przypadku prania bielizny skażonej należy stosować technologię prania z wykorzystaniem środków piorących i dezynfekcyjnych o rozszerzonym spektrum działania (skutecznie działające na B, F, V Tbc, S). W związku z agresywnym działaniem środków piorąco-dezynfekujących zawierających w swoim składzie chlor lub jego związki, powodującym w konsekwencji skrócenie okresu żywotności tkaniny, z której jest wykonana bielizna szpitalna, usługi prania wodnego będące przedmiotem zamówienia muszą być wykonywane przy użyciu środków piorących i dezynfekujących, które w swoim składzie nie zawierają chloru ani jego związków w jakiejkolwiek postaci, 4)certyfikat potwierdzający, że usługi wykonywane są zgodnie z normą ISO 9001 lub równoważny certyfikat standaryzacji potwierdzony świadectwem, 5)opis szczegółowego procesu technologicznego oraz warunków procesu prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej w tym: a) bielizny zakaźnej i potencjalnie zakaźnej b) bielizny z oddziału noworodkowego c) bielizny zabrudzonej wydalinami i wydzielinami d) bielizny wysokogabarytowej np. materace 6)oświadczenie Wykonawcy, że organizacja prania stosowana w pralni Wykonawcy jest zgodna z ustawą o zapobieganiu i zwalczaniu chorób zakaźnych u ludzi 7)oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wdrożonego planu higieny pralni 8)zaświadczenia wydane przez Państwowego Inspektora Sanitarnego dotyczące przeprowadzonych kontroli sanitarnych w odstępie min. 30 dni, - nie rzadziej niż co 6 miesięcy za okres ostatnich 12 miesięcy w zakresie: a) czystość mikrobiologiczna rąk pracowników b) czystość mikrobiologiczna bielizny noworodkowej c) czystość mikrobiologiczna odzieży szpitalnej d) czystość mikrobiologiczna powierzchni płaskich e) czystość mikrobiologiczna materace - dezynfekcja komorowa lub inny proces zapewniający właściwe pranie i dezynfekcję materacy także dla temperatury powyżej 100°C f) czystość mikrobiologiczna wózki, regały 9)pozytywną opinię sanitarną potwierdzającą, że pralnia posiada automatyczną komorę do dezynfekcji materacy wyposażoną w rejestrator i drukarkę parametrów procesu dezynfekcji. Zamawiający wymaga aby materace były dezynfekowane przy użyciu automatycznej komory dezynfekcyjnej wyposażonej w rejestrator i drukarkę parametrów procesu dezynfekcji. 10)oświadczenie, że pralnia w której wykonywana będzie usługa dla Zamawiającego wyposażona jest w taką komorę, o której mowa w pkt 11 powyżej. 11)oświadczenie Wykonawcy że wszystkie złożone dokumenty dotyczą pralni, w której będzie wykonywana usługa. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Podpisany przez Wykonawcę opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen przedmiotu zamówienia jeżeli następują z mocy prawa zmiany stawki podatku VAT. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój sekretariat pok. 32. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
SIWZ_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rarSIWZ pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (SIWZ_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 12383.811 KB)
Data publikacji: 2014-07-22 11:52:59 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_opis_przedmiotu_zamowienia_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdfZałącznik nr 1 opis przedmiotu zamówienia pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Zalacznik_nr_1_opis_przedmiotu_zamowienia_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 133.11 KB)
Data publikacji: 2014-07-22 11:54:45 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdfZałącznik nr 2 formularz ofertowy pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 119.814 KB)
Data publikacji: 2014-07-22 11:55:33 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_z_art_22_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdfZałącznik nr 3 oświadczenie z art. 22 pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_z_art_22_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 90.871 KB)
Data publikacji: 2014-07-22 11:56:03 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_z_art_24_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdfZałącznik nr 4 oświadczenie z art. 24 pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_z_art_24_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 89.205 KB)
Data publikacji: 2014-07-22 11:56:35 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_grupa_kapitalowa_pranie_bielizny_szptalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdfZałącznik nr 5 grupa kapitałowa pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_grupa_kapitalowa_pranie_bielizny_szptalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 97.214 KB)
Data publikacji: 2014-07-22 11:57:11 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_wykaz_uslug_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdfZałącznik nr 6 wykaz usług pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Zalacznik_nr_6_wykaz_uslug_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 81.707 KB)
Data publikacji: 2014-07-22 11:57:52 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdfZałącznik nr 7 wzór umowy pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Zalacznik_nr_7_wzor_umowy_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 282.795 KB)
Data publikacji: 2014-07-22 11:58:32 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rarOdpowiedzi na zapytania nr 1 pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 1513.589 KB)
Data publikacji: 2014-07-25 11:53:00 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytani_nr_2_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rarOdpowiedzi na zapytania nr 2 pranie bielizny szpitalnej ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (Odpowiedzi_na_zapytani_nr_2_pranie_bielizny_szpitalnej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 1179.036 KB)
Data publikacji: 2014-07-25 11:53:55 Redaktor: Dorota Krzak
ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE.PRANIE_BILEIZNY_SZPITALNEJ_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.jpgZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:ZOZ/DO/OM/ZP/40/14 (ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE.PRANIE_BILEIZNY_SZPITALNEJ_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.jpg - 910.561 KB)
Data publikacji: 2014-08-11 10:33:18 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZOZ/DO/OM/ZP/40/14

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1189
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2014-07-22 11:47:11
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2014-07-22 11:58:45
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu