Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 508
Data publikacji:
2014-08-04 07:57:03
Przedmiot:
Dostawa endoprotez oraz cementu kostnego
dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZOZ/DO/OM/ZP/41/14
Treść przetargu:
Niniejsze ogłoszenie w witrynie TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:262017-2014:TEXT:PL:HTML
Polska-Busko-Zdrój: Sztuczne stawy
2014/S 146-262017
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)
Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67. Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Rasińska – Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel. +48 413782401 wew. 24428-100 Busko-ZdrójPOLSKATel.: +48 413782401-244. E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl. Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego orazdynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e)punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)
Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)
Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)
Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)
Opis
II.1.1)
Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa endoprotez oraz cementu kostnego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)
Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Kod NUTS PL331
II.1.3)
Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów(DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)
Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)
Krótki opis zamówienia lub zakupu
Dostawa endoprotez oraz cementu kostnego w tym endoprotez bezcementowych , cementowych stawu biodrowego, endoprotez stawu kolanowego, stawu skokowego, barkowego, endoprotez hipoalergicznych stawu biodrwego i kolana, endoprotezy rewizyjne.
II.1.6)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
II.1.7)
Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)
Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)
Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)
Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)
Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 302 717,19 PLN
II.2.2)
Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)
Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)
Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 24 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1
Nazwa: Endoproteza całkowita bezcementowa stawu biodrowego oraz endoproteza cementowa z głową bipolarną
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 960 525,93 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2
Nazwa: Endoproteza rewizyjna bezcementowa i cementowa oraz preparaty kościotwórcze
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 43 750 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3
Nazwa: Endoproteza stawu kolanowego pierwotna,cementowa
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 389 040 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4
Nazwa: Endoproteza rewizyjna całkowita stawu kolanowego 1
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 89 632 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5
Nazwa: Endoproteza stawu kolanowego rewizyjna, całkowita 2
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 90 129,63 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6
Nazwa: Endoprotezy kolana hipoalergiczna cementowana,bezcementowa, rewizyjne
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 189 100 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7
Nazwa: Endoprotezy hipoalericzna stawu biodrowego przynasadowe, bezcementowe, rewizyjne
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 315 130 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8
Nazwa: Endoproteza biodra przynasadowa hipoalergiczna
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 78 960 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9
Nazwa: Endoproteza cementowa stawu biodrowego bipolarna i całkowita
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 54 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10
Nazwa: Endoproteza pierwotna, cementowa stawu kolanowego
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 27 450 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11
Nazwa: Endoprotezy hipoalergiczne innych stawów
1)
Krótki opis
2)
Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33141750
3)
Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 65 000 PLN
4)
Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)
Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)
Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)
Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
— załącznik nr 1 – 10 000 PLN;
— załącznik nr 2 – 500 PLN;
— załącznik nr 3 – 5 000 PLN;
— załącznik nr 4 – 1 000 PLN;
— załącznik nr 5 – 1 000 PLN;
— załącznik nr 6 – 2 000 PLN;
— załącznik nr 7 – 3 000 PLN;
— załącznik nr 8 – 1 000 PLN;
— załącznik nr 9 – 600 PLN;
— załącznik nr 10 – 300 PLN;
— załącznik nr 11 – 700 PLN.
W przypadku wpłaty wadium w formie pieniężnej należy dokonać wpłaty na rachunku bankowym: Nr rachunku 8985 1700 0700 1001 9868 7100 04 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10.09.2014 roku do godziny 09.00.
III.1.2)
Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów jeregulujących:
Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.
III.1.3)
Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne)oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:
a) w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację.
b) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podlegają sumowaniu.
c) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawy art.24 ust. 1 ustawy wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)
Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)
Warunki udziału
III.2.1)
Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający złoży a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy;
b)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca niezalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
c)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
d)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 Ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy,wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Obowiązek złożenia informacji,o której mowa w niniejszym punkcie nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi, także w sytuacji,gdy prowadzą działalność w formie spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne;
f)w przypadku zamówień innych niż zamówienia, o których mowa w art. 131 a ust. 1 i art. 132 ust. 1 ustawy,aktualnej informacji z Krajowego Rejestry Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 10 i 11 ustawy,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.2.2)
Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający złoży a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek,potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 2 396 093,00 pln, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
b) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 2 396 093,00 pln dla całego zadania, a na poszczególne załączniki minimalne kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przedstawiają się następująco:
— Załącznik nr 1 – 1 037 368 PLN;
— Załącznik nr 2 – 47 250 PLN;
— Załącznik nr 3 – 420 163 PLN;
— Załącznik nr 4 – 6 500 PLN;
— Załącznik nr 5 – 96 802 PLN;
— Załącznik nr 6 - 204 228 PLN;
— Załącznik nr 7 – 340 340 PLN;
— Załącznik nr 8 – 85 276 PLN;
— Załącznik nr 9 – 58 320 PLN;
— Załącznik nr 10 – 29 646 PLN;
— Załącznik nr 11 – 70 200 PLN.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie należy zsumować polisy z poszczególnych zadań.
Jeżeli wykonawca, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów wymaga się przedłożenia informacji,dotyczącej tych podmiotów.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: polisa i informacja z banku na zdolność kredytowa niemniej niż 2 396 093 PLN.
III.2.3)
Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę endoprotez będących przedmiotem zamówienia o wartości min. na całe zadanie 2 396 093,00 pln, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
— Załącznik nr 1 – 1 037 368 PLN;
— Załącznik nr 2 – 47 250 PLN;
— Załącznik nr 3 – 420 163 PLN;
— Załącznik nr 4 – 6 500 PLN;
— Załącznik nr 5 – 96 802 PLN;
— Załącznik nr 6 - 204 228 PLN;
— Załącznik nr 7 – 340 340 PLN;
— Załącznik nr 8 – 85 276 PLN;
— Załącznik nr 9 – 58 320 PLN;
— Załącznik nr 10 – 29 646 PLN;
— Załącznik nr 11 – 70 200 PLN.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie dopuszcza się zsumowanie wartości dowodów.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Co najmniej 1 dostawę endoprotez będących przedmiotem zamówienia o wartości min. na całe zadanie 2 396093 PLN.
III.2.4)
Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)
Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)
Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)
Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)
Rodzaj procedury
IV.1.1)
Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)
Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)
Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)
Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)
Kryteria udzielenia zamówienia
Najniższa cena
IV.2.2)
Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)
Informacje administracyjne
IV.3.1)
Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/41/14.
IV.3.2)
Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)
Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)
Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
10.9.2014 - 09:00
IV.3.5)
Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)
Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)
Warunki otwarcia ofert
Data: 10.9.2014 - 09:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)
Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: lipiec 2016 roku.
VI.2)
Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)
Informacje dodatkowe
VI.4)
Procedury odwoławcze
VI.4.1)
Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa POLSKA
Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa POLSKA
VI.4.2)
Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącego podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust.2 ustawy Pzp albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane winny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)
Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa. NORWEGIA
VI.5)
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
30.7.2014
Załączone pliki |
Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej (Dz.U.S) (TED.2014S 146-262017.pdf - 208.889 KB) | |
Data publikacji: 2014-08-04 08:02:38 Redaktor: Kamil Kokoszczyk | |
Opis: Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej (Dz.U.S) Dz.U./S S146 01/08/2014 262017-2014-PL | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/41/14 (SIWZ.DOSTAWA_ENDOPROTEZ_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014..rar - 11022.932 KB) | |
Data publikacji: 2014-08-05 09:21:34 Redaktor: Kamil Kokoszczyk | |
Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZOZ/DO/OM/ZP/41/14 | |
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/41/14 (SIWZ.ZALACZNIKI.DOSTAWA_ENDOPROTEZ_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.rar - 1588.474 KB) | |
Data publikacji: 2014-08-05 09:30:02 Redaktor: Kamil Kokoszczyk | |
Opis: Załączniki stanowiące integralną część Specyfikacji (SIWZ). 1. Załączniki nr 1- nr 11: Arkusze asortymentowo-cenowe endoprotezy ZOZ Busko – Zdrój 2014 2. Załącznik nr 12: Formularz ofertowy endoprotezy ZOZ Busko – Zdrój 2014 3. Załącznik nr 13: Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu endoprotezy ZOZ Busko – Zdrój 2014 4. Załącznik nr 14: Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia endoprotezy ZOZ Busko – Zdrój 2014 5. Załącznik nr 15: Oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub nie, do grupy kapitałowej endoprotezy ZOZ Busko – Zdrój 2014 6. Załącznik nr 16: Wykaz dostaw endoprotezy ZOZ Busko – Zdrój 2014 7. Załącznik nr 17: Wzór umowy endoprotezy ZOZ Busko-Zdrój 2014 | |
Zawiadomienie o wyborze oferty unieważnieniu dostawa endoprotez ZOZ/DO/OM/ZP/41/14 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_dostawa_endoprotez_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 2720.981 KB) | |
Data publikacji: 2014-09-12 10:31:58 Redaktor: Kamil Kokoszczyk |
Opublikował: Kamil Kokoszczyk, data publikacji: 2014-08-04 08:02:50
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu