Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 528

Data publikacji:
2014-11-05 10:56:21

Przedmiot: Przebudowa pomieszczeń ZOZ w Busku-Zdroju z przeznaczeniem na Magazyn Leków
Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZOZ/DO/OM/ZP/64/2014

Treść przetargu:
Busko-Zdrój: Przebudowa pomieszczeń ZOZ w Busku-Zdroju z przeznaczeniem na Magazyn Leków Numer ogłoszenia: 366090 - 2014; data zamieszczenia: 05.11.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń ZOZ w Busku-Zdroju z przeznaczeniem na Magazyn Leków. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń ZOZ w Busku-Zdroju z przeznaczeniem na Magazyn Leków. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Dz. U. Z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473 ze zm.). II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.42.11.31-1, 45.43.10.00-7, 45.33.20.00-3. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku a)oświadczenie, że osoby wymienione w załączniku nr 12 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Niniejsze oświadczenie Wykonawca sporządza we własnym zakresie, b)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do i kierowania i nadzorowania robót budowlanych. Do oferty należy dołączyć załącznik nr 12 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 51.000,00 pln na całość przedmiotu zamówienia III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 8 do SIWZ. Oferta cenowa zgodna z załączonym drukiem formularza oferty - załącznik nr 9 do SIWZ. Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz wnioski wypływające z przeprowadzonej wizji lokalnej. Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli c) Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy PzP zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ d) Oświadczenie, że osoby wymienione w załączniku nr 12 do SIWZ, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Niniejsze oświadczenie Wykonawca sporządza we własnym zakresie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 80 2 - Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 20 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 13 do SIWZ. 2. W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy. 3. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.:zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych 4. Błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót 5. Wstrzymanie robót przez Zamawiającego 6. Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w projekcie budowlanym lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 7. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami: a) Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego b) Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. 8. W przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w § 9 wzoru umowy - załącznik nr 13 do SIWZ. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój Sekretariat ZOZ-u, pok. nr 34.. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
SIWZ.APTEKA_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.rarSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/64/2014 (SIWZ.APTEKA_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.rar - 13085.605 KB)
Data publikacji: 2014-11-05 11:02:01 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Dotyczy:Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego:ZOZ/DO/OM/ZP/64/2014
SIWZ-ZALACZNIKI.APTEKA_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.rarSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/64/2014 (SIWZ-ZALACZNIKI.APTEKA_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.rar - 2640.222 KB)
Data publikacji: 2014-11-05 11:09:15 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Załączniki stanowiące integralną część Specyfikacji (SIWZ). Załącznik nr 1. Apteka piwnice. Instalacja elektryczna i oświetleniowa Załącznik nr 2. Apteka piwnice. Inwentaryzacja Załącznik nr 4. Przedmiar robót roboty budowlane Załącznik nr 5. Przedmiar robót instalacje elektryczne Załącznik nr 6. Przedmiar robót instalacje sanitarne Załącznik nr 7. Opis przedmiotu zamówienia Załącznik nr 8. Formularz ofertowy Załącznik nr 9. Oświadczenie Wykonawcy nr 1 w postępowaniu o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 10. Oświadczenie Wykonawcy nr 2 w postępowaniu o zamówienie publiczne o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 11. Oświadczenie Wykonawcy nr 3 zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Załącznik nr 12. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Załącznik nr 13. Wzór umowy
SIWZ-ZALACZNIKI._STWIOR.APTEKA_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.rarSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/64/2014 (SIWZ-ZALACZNIKI._STWIOR.APTEKA_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.rar - 1023.217 KB)
Data publikacji: 2014-11-05 11:17:17 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Załączniki stanowiące integralną część Specyfikacji (SIWZ). Załącznik nr 3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - STWiOR
BZP.366090-2014; 05.11.2014.htmlBiuletyn Zamówień Publicznych:366090-2014 (BZP.366090-2014; 05.11.2014.html - 17.081 KB)
Data publikacji: 2014-11-05 11:18:42 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Biuletyn Zamówień Publicznych Busko-Zdrój: Przebudowa łazienek ogólnodostępnych w holu głównym ZOZ w Busku-Zdroju -IV edycja. Numer ogłoszenia:366090-2014; data zamieszczenia: 05.11.2014
Modyfikacja_nr_1_apteka_remont_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.jpgModyfikacja nr 1 ZOZ/DO/OM/ZP/64/2014 ( (Modyfikacja_nr_1_apteka_remont_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.jpg - 846.423 KB)
Data publikacji: 2014-11-17 13:46:26 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE.APTEKA_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.jpgZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty:ZOZ/DO/OM/ZP/64/2014 (ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE.APTEKA_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2014.jpg - 1021.402 KB)
Data publikacji: 2014-11-24 09:02:53 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty.Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego:ZOZ/DO/OM/ZP/64/2014

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1231
Wprowadził do systemu: Kamil Kokoszczyk, data: 2014-11-05 10:56:21
Opublikował: Kamil Kokoszczyk, data publikacji: 2014-11-05 11:18:52
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu