Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 533
Data publikacji:
2014-11-26 13:28:55
Przedmiot: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/68/14
Treść przetargu:
Busko-Zdrój: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/68/14
Numer ogłoszenia: 388330 - 2014; data zamieszczenia: 26.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/68/14.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa bandaż, gaz, kompresów z gazy opatrunkowych, opasek elastycznych,wat, lignin, podkładów ginekologicznych, opasek gipsowych, przylepców, plastrów opatrunkowych, jałowych opatrunków do ran, pakietów zabiegowych, foli chirurgicznych,elastycznych siatek opatrunkowych, serwet operacyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.17-3, 33.14.11.18-0, 33.14.11.19-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 282 000,00 pln. dla całego zadania, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 - 9 000,00 zł. Załącznik nr 2 - 57 000,00 zł Załącznik nr 3 - 18 000,00 zł Załącznik nr 4 - 9 000,00 zł Załącznik nr 5 - 66 000,00 zł Załącznik nr 6 - 46 000,00 zł Załącznik nr 7 - 55 000,00 zł Załącznik nr 8 - 22 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 9 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę arkusz asortymentowo-cenowy - załączniki nr 1 -nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 70
2 - Ocena techniczna i użytkowa - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2014 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko - Zdrój sekretariat 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączone pliki |
Załącznik nr 1 arkusz cenowy materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_1_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 116.935 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:34:55 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 1 arkusz cenowy materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 2 arkusz cenowy materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_2_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 119.557 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:36:06 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 2 arkusz cenowy materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 3 arkusz cenowy opaski gipsowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_3_opaski_gipsowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 79.876 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:37:11 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 3 arkusz cenowy opaski gipsowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 4 arkusz cenowy opatrunki specjalistyczne ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_4_opatrunki_specjalisyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 116.315 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:38:16 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 4 arkusz cenowy opatrunki specjalistyczne ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 5 arkusz cenowy materiały opatrunkowe jałowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_5_materialy_opatrunkowe_jalowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 190.277 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:39:54 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 5 arkusz cenowy materiały opatrunkowe jałowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 6 arkusz cenowy folie chirurgiczne ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_6_folie_chirurgiczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 115.263 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:41:18 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 6 arkusz cenowy folie chirurgiczne ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 7 arkusz cenowy kompresy z gazy ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_7_kompresy_z_gazy_opatrunkowej_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 79.983 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:42:14 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 7 arkusz cenowy kompresy z gazy ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 8 arkusz cenowy podkłady i podpaski ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_8_podklady_i_podpaski_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 78.264 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:43:52 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 8 arkusz cenowy podkłady i podpaski ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 9 formularz ofertowy materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_9_formularz_oferty_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 126.321 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:45:43 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 9 formularz ofertowy materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 10 oświadczenie z art. 22 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_10_oswiadczenie_z_art_22_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 91.947 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:47:13 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 10 oświadczenie z art. 22 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 11 oświadczenie z art. 24 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_11_oswiadczenie_z_art_24_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 90.014 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:48:30 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 11 oświadczenie z art. 24 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 12 grupa kapitałowa materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_12_oswiadczenie_grupa_kapitalowa_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 98.106 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:49:41 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 12 grupa kapitałowa materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 13 wzór umowy materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_13_wzor_umowy_dostawa_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 190.282 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:50:32 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 13 wzór umowy materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 14 ocena materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_14_ocena_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 225.001 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 13:51:59 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 14 ocena materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
SIWZ materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (SIWZ_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 10276.657 KB) | |
Data publikacji: 2014-11-26 14:02:17 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: SIWZ materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Ogłoszenia o zmianie na BZP materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Ogloszenia_o_zmianie_BZP_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 1378.706 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-05 10:51:39 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Ogłoszenia o zmianie na BZP materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Modyfikacja nr 1 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Modyfikacja_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 1359.982 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-05 10:54:17 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Modyfikacja nr 1 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Odpowiedzi na zapytania materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Odpowiedzi_na_zapytania_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.rar - 2311.679 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-05 10:56:27 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Odpowiedzi na zapytania materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 5 po modyfikacji materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_5_po_modyfikacji_materialy_opatrunkowe_jalowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 188.814 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-05 10:58:18 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 5 po modyfikacji materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 5 A materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_5_A_materialy_opatrunkowe_jalowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 79.62 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-05 10:59:26 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 5 A materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Załącznik nr 9 formularz oferty po modyfikacji materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zalacznik_nr_9_formularz_oferty_po_modyfikacji_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.pdf - 159.303 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-08 12:11:42 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Załącznik nr 9 formularz oferty po modyfikacji materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Modyfikacja nr 2 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Modyfikacja_nr_2_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.jpg - 905.157 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-08 12:18:05 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Modyfikacja nr 2 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Ogłoszenia o zmianie na BZP nr 2 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Ogloszenie_o_zmianie_BZP_nr_2_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2014.jpg - 572.307 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-08 12:19:43 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Ogłoszenia o zmianie na BZP nr 2 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 | |
Zawiadomienie o wyborze oferty str. 1 materiały opatrunkowe ZOZ/DO/OM/ZP/68/14 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_materialy_opatrunkowe_ZOZ_Busko_zdroj_2014_str1.jpg - 1255.79 KB) | |
Data publikacji: 2014-12-22 10:59:55 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2014-11-26 14:05:01
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu