Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 545

Data publikacji:
2015-02-04 11:40:05

Przedmiot: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/08/15.

Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Busko-Zdrój: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Numer ogłoszenia: 25060 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego oraz płynów do hemodiafiltracji dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Zamówienie obejmuje dostawę cewników z podwójnym światłem, filtry do hemodiafiltracji dla pacjentów septycznych, worki na ultrafiltry, płyny dializacyjne, płyny substytucyjne do terapii cytrynianowej, linie do podaży wapnia.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.12.00-2, 33.14.16.30-5, 33.18.15.10-0. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 85 000,00 pln. na jedno i wszystkie zdarzenia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; inne dokumenty 1. Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679), 2. Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów technicznych podanych w załączniku nr 1. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę arkusz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 90 2 - Termin dostawy - 10 IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen przedmiotu zamówienia jeżeli następują z mocy prawa zmiany stawki podatku VAT. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarSIWZ dostawa sprzetu i płynów do hemodiafiltracji ZOZ/DO/OM/ZP/08/15 (SIWZ_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 9339.628 KB)
Data publikacji: 2015-02-04 11:43:42 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_arkusz_cenowo_kosztorysowy_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZałącznik nr 1 arkusz asortymentowo-cenowy dostawa sprzetu i płynów do hemodiafiltracji ZOZ/DO/OM/ZP/08/15 (Zalacznik_nr_1_arkusz_cenowo_kosztorysowy_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 106.034 KB)
Data publikacji: 2015-02-04 11:46:46 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZałącznik nr 2 formularz ofertowy dostawa sprzetu i płynów do hemodiafiltracji ZOZ/DO/OM/ZP/08/15 (Zalacznik_nr_2_formularz_ofertowy_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 97.423 KB)
Data publikacji: 2015-02-04 11:47:32 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_z_art_22_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZałącznik nr 3 ośw. z art. 22 dostawa sprzetu i płynów do hemodiafiltracji ZOZ/DO/OM/ZP/08/15 (Zalacznik_nr_3_oswiadczenie_z_art_22_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 99.922 KB)
Data publikacji: 2015-02-04 11:48:28 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_z_art_24_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZałącznik nr 4 ośw. z art. 24 dostawa sprzetu i płynów do hemodiafiltracji ZOZ/DO/OM/ZP/08/15 (Zalacznik_nr_4_oswiadczenie_z_art_24_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 99.342 KB)
Data publikacji: 2015-02-04 11:49:01 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_grupa_kapitalowa_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZałącznik nr 5 ośw. grupa kapitałowa dostawa sprzetu i płynów do hemodiafiltracji ZOZ/DO/OM/ZP/08/15 (Zalacznik_nr_5_oswiadczenie_grupa_kapitalowa_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 104.791 KB)
Data publikacji: 2015-02-04 11:49:50 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZałącznik nr 6 wzór umowy dostawa sprzetu i płynów do hemodiafiltracji ZOZ/DO/OM/ZP/08/15 (Zalacznik_nr_6_wzor_umowy_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 115.081 KB)
Data publikacji: 2015-02-04 11:50:33 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZawiadomienie o wyborze oferty dostawa sprzetu i płynów do hemodiafiltracji ZOZ/DO/OM/ZP/08/15 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_sprzet_do_hemodiafiltracji_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 888.294 KB)
Data publikacji: 2015-02-17 11:34:28 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 878
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2015-02-04 11:40:05
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2015-02-04 11:50:42
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu