Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 563

Data publikacji:
2015-06-26 12:29:58

Przedmiot: Dostawa zespoleń do zabiegów ortopedycznych i chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postepowania ZOZ/DO/OM/ZP/26/15.

Treść przetargu:

Busko-Zdrój: Dostawa zespoleń do zabiegów ortopedycznych i chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 157120 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zespoleń do zabiegów ortopedycznych i chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zespoleń do zabiegów ortopedycznych i chirurgicznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Zamówienie obejmuje dostawę śrub, płyt kostnych, gwoździ, staplerów, implantow barkowych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.70-8, 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 546 000,00 pln. na jedno i wszystkie zdarzenia dla całego zadania a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 - 70 000,00 zł. brutto Załącznik nr 2 - 19 000,00 zł. brutto Załącznik nr 3 - 21 000,00 zł. brutto Załącznik nr 4 - 28 000,00 zł. brutto Załącznik nr 5 - 13 000,00 zł. brutto Załącznik nr 6 - 12 000,00 zł. brutto Załącznik nr 7 - 47 000,00 zł. brutto Załącznik nr 8 - 66 000,00 zł. brutto Załącznik nr 9 - 44 000,00 zł. brutto Załącznik nr 10 - 160 000,00 zł. brutto Załącznik nr 11 - 26 000,00 zł. brutto Załącznik nr 12 - 1 000,00 zł. brutto Załącznik nr 13 - 22 000,00 zł. brutto Załącznik nr 14 - 17 000,00 zł. brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty

1. Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. ( Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679), 2. Opisy lub foldery lub katalogi oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzającego spełnienie wymagań i parametrów technicznych podanych w załącznikach nr 1 - nr 14.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 15 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę arkusz asortymentowo-cenowy - załączniki nr 1- nr 14 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 90
2 - Termin dostawy - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen przedmiotu zamówienia jeżeli następują z mocy prawa zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdroju.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdroju Sekretariat po. nr 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

Załączone pliki
Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarZałączniki do SIWZ dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 904.623 KB)
Data publikacji: 2015-06-26 12:39:19 Redaktor: Dorota Krzak
SIWZ_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarSIWZ dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (SIWZ_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 10627.091 KB)
Data publikacji: 2015-06-26 12:47:04 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: SIWZ dostawa zespolenia ortopedyczne
Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_BZP_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfOgloszenie na BZP o zmianie ogłoszenia dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_BZP_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 532.82 KB)
Data publikacji: 2015-07-03 07:59:36 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfOdpowiedzi na zapytania dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 135.039 KB)
Data publikacji: 2015-07-03 13:35:06 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfModyfikacja nr 1 dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 90.852 KB)
Data publikacji: 2015-07-03 13:37:07 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_2_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfModyfikacja nr 2 dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 886.996 KB)
Data publikacji: 2015-07-06 11:36:35 Redaktor: Dorota Krzak
Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_BZP_2_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfOgloszenie na BZP nr 2 o zmianie ogłoszenia dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 ( (Ogloszenie_o_zmianie_ogloszenia_BZP_2_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 585.347 KB)
Data publikacji: 2015-07-06 11:37:53 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015_po_zmianie_06_07_2015.docZałącznik nr 1 po zmianie z dnia 06.07.2015 r. dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Zalacznik_nr_1_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015_po_zmianie_06_07_2015.doc - 216.064 KB)
Data publikacji: 2015-07-06 12:23:35 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_A_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015_po_zmianie_06_07_2015.docZałacznik nr 1 A po zmianie z dnia 06.07.2015 r. dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Zalacznik_nr_1_A_arkusz_asortymentowo_cenowy_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015_po_zmianie_06_07_2015.doc - 94.72 KB)
Data publikacji: 2015-07-06 12:24:33 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarOdpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 1900.283 KB)
Data publikacji: 2015-07-07 12:01:29 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarZawiadomienie o wyborze oferty dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 1993.575 KB)
Data publikacji: 2015-07-17 10:59:59 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o wyborze oferty
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZawiadomienie o unieważnieniu dostawa zespolenia ortopedyczne ZOZ/DO/OM/ZP/26/15 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_postepowania_dostawa_zespolenia_ortopedyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 824.885 KB)
Data publikacji: 2015-07-17 11:01:40 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o unieważnieniu postepowania

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1265
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2015-06-26 12:29:58
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2015-06-26 12:47:29
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu