Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 566

Data publikacji:
2015-07-08 12:53:17

Przedmiot: Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/29/15.

Treść przetargu:

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.zoz.busko.com.pl

Busko-Zdrój: Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 169856 - 2015; data zamieszczenia: 08.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:
V  zamówienia publicznego
 zawarcia umowy ramowej
 ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768.

    Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do utrzymania higieny i czystości oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Zamówienie obejmuje dostawę środków czyszczących i polerujących, mydeł w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, worków, wyrobów włókienniczych itp..

II.1.5)
   przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

    Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 33.77.00.00-8, 19.52.00.00-7, 34.92.84.80-6, 39.80.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 600,00 pln na całe zadanie a na poszczególne załączniki: - załącznik nr 1 - 2 000,00 pln; - załącznik nr 2 - 1 000,00 pln; - załącznik nr 3- 100,00 pln; - załącznik nr 4 - 500,00 pln;

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

    III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 3 dostawy środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych będących przedmiotem zamówienia o wartości min. 220 000,00 pln na całe zadanie, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1- 161 000,00 pln Załącznik nr 2 - 31 000,00 pln Załącznik nr 3 - 1 000,00 pln Załącznik nr 4 - 27 000,00 pln W przypadku złożenia oferty na kilka załączników, należy podać kwoty dostaw odpowiadające sumie kwot z poszczególnych załączników.

    III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

    III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań.

    III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

        Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 220 000,00 pln. na jedno i wszystkie zdarzenia dla całego zadania, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1- 161 000,00 pln Załącznik nr 2 - 31 000,00 pln Załącznik nr 3 - 1 000,00 pln Załącznik nr 4 - 27 000,00 pln W przypadku złożenia oferty na kilka załączników, należy złożyć opłaconą polisę na kwotę odpowiadającą sumie kwot polis na poszczególne załączniki.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

    opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

    próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

    inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży: A)Opisy, foldery, katalogi lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego: Załącznik nr 1: I. ulotki informacyjnej ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia - poz. nr 1, nr 3, nr 4, nr 6, nr 7, nr 23, nr 24, nr 28, nr 32 II. ksero etykiety potwierdzającej wymagania - poz. nr 24 Załącznik nr 2: III. ulotki informacyjnej ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia - poz. nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6, nr 7, nr 8, nr 9 B)Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia postawionych wymagań: Załącznik nr 1 I. Karta charakterystyki preparatu chemicznego (pozycja nr 25, nr 26, nr 31) II. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia (pozycja nr 25) III. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta (pozycja nr 5, nr 8, nr 9, od nr 39 do nr 49) Załącznik nr 2 I. Karta charakterystyki preparatu (pozycja nr 1, 2, 3, 4, 5) Załącznik nr 3 I. Karta charakterystyki preparatu ( pozycja nr 1) II. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia ( pozycja nr 1) Załącznik nr 4 I. Karta charakterystyki preparatu chemicznego (pozycja nr 1, nr 6) II. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia (pozycja nr 1, nr 6) III. Wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach (pozycja nr 2, nr 4, nr 5) IV. Opinia Instytutu Matki i Dziecka (pozycja nr 2, nr 3.)

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 5 do SIWZ. 2.Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę arkusz asortymentowo-cenowy - załączniki od nr 1 do nr 4 do SIWZ. 3.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    1 - Cena - 90
    2 - ilość dowodów potwierdzających należyte wykonanie dostaw - 10

IV.2.2)
   przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen przedmiotu zamówienia jeżeli następują z mocy prawa zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2015 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój sekretariat pok. 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj-2015.rarSIWZ dostawa środków higienicznych i czystościowych ZOZ/DO/OM/ZP/29/15 (SIWZ_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj-2015.rar - 13699.579 KB)
Data publikacji: 2015-07-08 12:58:33 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_do_siwz_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarZałączniki do SIWZ dostawa środków higienicznych i czystościowych ZOZ/DO/OM/ZP/29/15 (Zalaczniki_do_siwz_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 496.555 KB)
Data publikacji: 2015-07-08 13:00:45 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedz_nr_1_na_zapytania_dostawa_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa środków higienicznych i czystościowych ZOZ/DO/OM/ZP/29/15 (Odpowiedz_nr_1_na_zapytania_dostawa_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 830.172 KB)
Data publikacji: 2015-07-13 13:38:56 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa środków higienicznych i czystościowych ZOZ/DO/OM/ZP/29/15 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 721.04 KB)
Data publikacji: 2015-07-14 11:50:32 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfModyfikacja nr 1 dostawa środków higienicznych i czystościowych ZOZ/DO/OM/ZP/29/15 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 814.48 KB)
Data publikacji: 2015-07-14 11:51:50 Redaktor: Dorota Krzak
Zmiana_ogloszenia_BZP_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdfZmiana ogłoszenia na BZP dostawa środków higienicznych i czystościowych ZOZ/DO/OM/ZP/29/15 (Zmiana_ogloszenia_BZP_dostawa_artykuly_higieniczne_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.pdf - 548.013 KB)
Data publikacji: 2015-07-14 11:52:37 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_srodki_czystosci_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarZawiadomieni o wyborze oferty dostawa środków higienicznych i czystościowych ZOZ/DO/OM/ZP/29/15 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_srodki_czystosci_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 1721.76 KB)
Data publikacji: 2015-07-24 13:57:10 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Zawiadomieni o wyborze oferty dostawa środków higienicznych i czystościowych ZOZ/DO/OM/ZP/29/15

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1112
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2015-07-08 12:53:17
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2015-07-08 13:01:26
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu