Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 632

Data publikacji:
2016-04-21 12:35:59

Przedmiot: Dostawa bielizny operacyjnej na Blok Operacyjny, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników transportu oraz odzieży i obuwia roboczego dla personelu medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/32/16

Treść przetargu:
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Busko-Zdrój: Dostawa bielizny operacyjnej na Blok Operacyjny, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników transportu oraz odzieży i obuwia roboczego dla personelu medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju Numer ogłoszenia: 99356 - 2016; data zamieszczenia: 21.04.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny operacyjnej na Blok Operacyjny, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników transportu oraz odzieży i obuwia roboczego dla personelu medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa bielizny operacyjnej na Blok Operacyjny, odzieży i obuwia roboczego dla pracowników transportu oraz odzieży i obuwia roboczego dla personelu medycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.82.00-8, 33.19.90.00-1, 18.80.00.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 56. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: a) opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum dla całego zadania 166 000,00 pln, a na poszczególne załączniki: - załącznik nr 1 minimum 56 000,00 pln - załącznik nr 2 minimum 13 000,00 pln - załącznik nr 3 minimum 19 000,00 pln - załącznik nr 4 minimum 20 000,00 pln - załącznik nr 5 minimum 58 000,00 pln III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; inne dokumenty dokument dopuszczający zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679) w przypadku załącznika nr 1; karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny w przypadku załącznika nr 1, 2 i 5. III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 6 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę arkusz cenowo - kosztorysowy - załączniki nr 1,2,3,4,5 do SIWZ. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. Harmonogram nieoprocentowanych równych rat płatnych w odstępach 30 dniowych sporządzony przez Wykonawcę we własnym zakresie. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 70 2 - ilość rat - 30 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, sekretariat pok. 34. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_bielizny_operacyjnej_odziezy_obuwia_roboczego__ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.rarSIWZ dostawa bielizny operacyjnej odziezy obuwia roboczego ZOZ Busko Zdroj 2016 II (SIWZ_dostawa_bielizny_operacyjnej_odziezy_obuwia_roboczego__ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.rar - 10420.444 KB)
Data publikacji: 2016-04-21 12:39:14 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: SIWZ dostawa bielizny operacyjnej odziezy obuwia roboczego ZOZ Busko Zdroj 2016 II
Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_bielizny_operacyjnej_odziezy_obuwia_roboczego__ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.rarZałaczniki do SIWZ dostawa bielizny operacyjnej odziezy obuwia roboczego ZOZ Busko Zdroj 2016 II (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_bielizny_operacyjnej_odziezy_obuwia_roboczego__ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.rar - 1024.171 KB)
Data publikacji: 2016-04-21 12:42:05 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Załaczniki do SIWZ dostawa bielizny operacyjnej odziezy obuwia roboczego ZOZ Busko Zdroj 2016 II
Odpowiedzi_na_zapytanie_nr_1_dostawa_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.pdfOdpowiedzi na zapytania dostawa bielizny operacyjnej odziezy obuwia roboczego ZOZ Busko Zdroj 2016 II (Odpowiedzi_na_zapytanie_nr_1_dostawa_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.pdf - 1130.821 KB)
Data publikacji: 2016-04-27 08:29:49 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Odpowiedzi na zapytania dostawa bielizny operacyjnej odziezy obuwia roboczego ZOZ Busko Zdroj 2016 II
Modyfikacja_nr_1_dostawa_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.pdfModyfikacja nr 1 zapytania dostawa bielizny operacyjnej odziezy obuwia roboczego ZOZ Busko Zdroj 2016 II (Modyfikacja_nr_1_dostawa_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.pdf - 993.172 KB)
Data publikacji: 2016-04-28 08:38:31 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Modyfikacja nr 1 zapytania dostawa bielizny operacyjnej odziezy obuwia roboczego ZOZ Busko Zdroj 2016 II

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 922
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2016-04-21 12:35:59
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2016-04-21 12:44:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu