Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 635

Data publikacji:
2016-04-28 13:17:12

Przedmiot: Dostawa kodów kreskowych i leceń na badania do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Serologii i Banku Krwi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/34/16

Treść przetargu:
Busko-Zdrój: Dostawa kodów kreskowych i zleceń na badania laboratoryjne do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Serologii i Banku Krwi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/34/16 Numer ogłoszenia: 106772 - 2016; data zamieszczenia: 28.04.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kodów kreskowych i zleceń na badania laboratoryjne do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Serologii i Banku Krwi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/34/16. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kodów kreskowych i zleceń na badania laboratoryjne do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej, Serologii i Banku Krwi dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ZOZ/DO/OM/ZP/34/16.Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na jedno i wszystkie darzenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 8.000,00 pln na całość przedmiotu zamówienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załącznik nr 1 do SIWZ. - Arkusz asortymentowo cenowy. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 90 2 - termin dostawy - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh.Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh.Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, sekretariat pok 34. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
SIWZ_KODY_KRESKOWE_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2016_II.rarSIWZ KODY KRESKOWE ZLECENIA ZOZ BUSKO ZDROJ 2016 II (SIWZ_KODY_KRESKOWE_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2016_II.rar - 11610.669 KB)
Data publikacji: 2016-04-28 13:30:55 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: SIWZ KODY KRESKOWE ZLECENIA ZOZ BUSKO ZDROJ 2016 II
ZALACZNIKI_DO_SIWZ_KODY_KRESKOWE_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2016_II.rarZAŁĄCZNIKI DO SIWZ KODY KRESKOWE ZLECENIA ZOZ BUSKO ZDROJ 2016 II (ZALACZNIKI_DO_SIWZ_KODY_KRESKOWE_ZOZ_BUSKO_ZDROJ_2016_II.rar - 1960.531 KB)
Data publikacji: 2016-04-28 13:32:17 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ KODY KRESKOWE ZLECENIA ZOZ BUSKO ZDROJ 2016 II
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_kody_kreskowe_zlecennia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.pdfZawiadomienie o unieważnieniu postepowania przetargowego kody kreskowe zlecenia ZOZ Busko Zdrój 2016 II (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_kody_kreskowe_zlecennia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.pdf - 913.772 KB)
Data publikacji: 2016-05-25 13:51:59 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Zawiadomienie o unieważnieniu postepowania przetargowego kody kreskowe zlecenia ZOZ Busko Zdrój 2016 I

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 904
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2016-04-28 13:17:12
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2016-04-28 13:36:18
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu