Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 638
Data publikacji:
2016-05-11 09:43:01
Przedmiot: Dostawa leków do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/35/16.
Treść przetargu:
11/05/2016 S90 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Produkty farmaceutyczne
2016/S 090-161019
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Rasińska – Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów, tel. 378-24-01 wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
POLSKA
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Podmiot prawa publicznego
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa leków do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.
Kod NUTS PL331
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zamówienie obejmuje dostawę leków do leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu B i typu C oraz leczenia przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby typu C terapią bezinterferonową.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 126 609,56 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 6 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Załacznik nr 1
1)Krótki opis
Interferon alfa 2a, rybawiryna.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 39 816,98 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2
1)Krótki opis
Entecavir.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 81 375 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Załącznik nr 3
1)Krótki opis
Lamivudine.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 772 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Załącznik nr 4
1)Krótki opis
Tenofowir.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 14 700 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Załącznik nr 5
1)Krótki opis
Symeprewir.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 10 910 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Załącznik nr 6
1)Krótki opis
Exiviera, viekirax, moderiba.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 610 634,97 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Załącznik nr 7
1)Krótki opis
Sofosbuvirum.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 365 400 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 12 800 PLN na całe zadanie a na poszczególne załączniki:
— załącznik nr 1 – 500 PLN;
— załącznik nr 2 – 900 PLN;
— załącznik nr 3 – 100 PLN;
— załącznik nr 4 – 200 PLN;
— załącznik nr 5 – 100 PLN;
— załącznik nr 6 – 7 000 PLN;
— załącznik nr 7 – 4 000 PLN.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Płatność w terminie 60 dni od dnia przekazania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy
Prawo zamówień publicznych, w tym:
a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ]
zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do
reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym
niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu
ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób
umożliwiający ich identyfikację.
b) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki o
których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podlegają sumowaniu.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy powinni posiadać:
— aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.
1 pkt 2 ustawy;
— aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
— aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub
Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub
potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert;
— aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 4 – 8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert;
— aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie nie
dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą
działalność w formie spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby
fizyczne;
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
a) – opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 1 210 000 PLN dla całego zadania, a na poszczególne załączniki minimalne kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przedstawiają się następująco:
— Załącznik nr 1 – 43 000 PLN;
— Załącznik nr 2 – 87 000 PLN;
— Załącznik nr 3 – 4 000 PLN;
— Załącznik nr 4 – 15 000 PLN;
— Załącznik nr 5 – 11 000 PLN;
— Załącznik nr 6 – 660 000 PLN;
— Załącznik nr 7 – 390 000 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Min. kwota ubezpieczenia OC 1 210 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć:
— wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych
głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo
wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są
wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w
postępowaniu, jeśli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę leków
będących przedmiotem zamówienia o wartości min. na całe zadanie 1 210 000 PLN, a na
poszczególne załączniki min:
— Załącznik nr 1 – 43 000 PLN;
— Załącznik nr 2 – 87 000 PLN;
— Załącznik nr 3 – 4 000 PLN;
— Załącznik nr 4 – 15 000 PLN;
— Załącznik nr 5 – 11 000 PLN;
— Załącznik nr 6 – 660 000 PLN;
— Załącznik nr 7 – 390 000 PLN;
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Zamawiający uzna, spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą – wykształcenie wyższe, mgr farmacji.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
— min. 1 dostawa leków o min. wartości 1 210 000 PLN,
— min. 1 mgr farmacji.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 95
2. Termin dostawy. Waga 5
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/35/16
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
17.6.2016 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 17.6.2016 - 9:30
Miejscowość:
Busko-Zdrój
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Listopad 2016 r.
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
POLSKA
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia - jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia w którym powzięto wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
POLSKA
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
6.5.2016
Załączone pliki |
SIWZ dostawa leków do leczenia wirusowego zapalenia wątroby ZOZ/DO/OM/ZP/35/16. (SIWZ_leki_program_lekowy_zapalenie_watroby_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 14417.173 KB) | |
Data publikacji: 2016-05-11 09:48:34 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: SIWZ | |
Załączniki do SIWZ dostawa leków do leczenia wirusowego zapalenia wątroby ZOZ/DO/OM/ZP/35/16 (Zalaczniki_do_SIWZ_leki_program_lekowy_zapalenie_watroby_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 648.674 KB) | |
Data publikacji: 2016-05-11 09:53:01 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków do leczenia wirusowego zapalenia wątroby ZOZ/DO/OM/ZP/35/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_leki_program_lekowy_zapalenie_watroby_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 752.842 KB) | |
Data publikacji: 2016-05-17 11:44:06 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa leków do leczenia wirusowego zapalenia wątroby ZOZ/DO/OM/ZP/35/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_leki_program_lekowy_zapalenie_watroby_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 1807.32 KB) | |
Data publikacji: 2016-05-18 13:12:08 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: odpowiedzi na zapytania nr 2 | |
Odpowiedzi na zapytania nr 3 dostawa leków do leczenia wirusowego zapalenia wątroby ZOZ/DO/OM/ZP/35/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_3_leki_program_lekowy_zapalenie_watroby_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 1511.523 KB) | |
Data publikacji: 2016-06-02 08:44:35 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Odpowiedzi na zapytania nr3 | |
Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa leków do leczenia wirusowego zapalenia wątroby ZOZ/DO/OM/ZP/35/16 ( (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_leki_program_lekowy_zapalenie_watroby_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 2584.734 KB) | |
Data publikacji: 2016-06-23 08:51:16 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2016-05-11 09:56:21
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu