Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 654

Data publikacji:
2016-07-22 11:49:23

Przedmiot: Modernizacja i przebudowa Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc wraz z Poradnią Gruźlicy i Chorób Płuc Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku – Zdroju. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016

Treść przetargu:
Busko-Zdrój: Modernizacja i przebudowa Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc wraz z Poradnią Gruźlicy i Chorób Płuc Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju Numer ogłoszenia: 150639 - 2016; data zamieszczenia: 22.07.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja i przebudowa Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc wraz z Poradnią Gruźlicy i Chorób Płuc Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja i przebudowa Oddziału Gruźlicy i Chorób Płuc wraz z Poradnią Gruźlicy i Chorób Płuc Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku - Zdroju. Wartość przedmiotu zamówienia nie przekracza kwoty, o której mowa w art. 11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych. (Tekst jedn. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00-8, 45.43.10.00-7, 45.42.11.31-1, 45.33.20.00-3, 45.41.00.00-4. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 288.000,00 pln dla przedmiotu zamówienia. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: •opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: •opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: •oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; •aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; •aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; •aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; •wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: •nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; •nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej •lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 13 do SIWZ 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli 3. Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 80 2 - Termin realizacji zamówienia - 20 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1. Określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w następujących okolicznościach. a) W przypadku modyfikacji przedmiotu zamówienia w związku z wystąpieniem robót dodatkowych zostanie pomniejszone wynagrodzenie umowne za roboty zaniechane w oparciu o kosztorys ofertowy 3. Zmiana terminu przewidzianego na zakończenie robót, tj.: a) zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: -klęski żywiołowe; - warunki atmosferyczne odbiegające od typowych dla pory roku, uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych b) błędy w dokumentacji mające wpływ na realizację robót; c) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; d) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 4. Zmiana postanowień umowy na skutek zmian technologicznych, spowodowanych następującymi okolicznościami; a) Zmiana materiałów lub urządzeń o parametrach tożsamych lub lepszych od przyjętych w ofercie w przypadku wycofania z rynku materiału lub urządzenia oferowanego b) Przyjęcie nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzeniu kosztów wykonania robót lub eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój sekretariat pok. nr 34. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
BZP.150639-2016;22.07.2016.htmlBiuletyn Zamówień Publicznych Busko -Zdrój: Numer ogłoszenia:150639-2016 (BZP.150639-2016;22.07.2016.html - 15.779 KB)
Data publikacji: 2016-07-22 11:53:29 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Biuletyn Zamówień Publicznych Busko -Zdrój: Numer ogłoszenia:150639-2016;data zamieszczenia: 22.07.2016
SIWZ.PLUCNY_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDRO_ 2016.rarSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016 (SIWZ.PLUCNY_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDRO_ 2016.rar - 9431.016 KB)
Data publikacji: 2016-07-22 11:57:43 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego: ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016
SIWZ_ZALACZNIKI.PLUCNY_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDRO_ 2016.rarSpecyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia:ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016 (SIWZ_ZALACZNIKI.PLUCNY_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDRO_ 2016.rar - 661.1 KB)
Data publikacji: 2016-07-22 12:04:41 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Załączniki stanowiące integralną część Specyfikacji (SIWZ). 1.Załączniki nr 9: Wzór umowy 2.Załącznik nr 10 Oświadczenie Wykonawcy nr 1 w postępowaniu o zamówienie publiczne o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 3.Załącznik nr 11: Oświadczenie Wykonawcy nr 2 w postępowaniu o zamówienie publiczne o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 pkt.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 4.Załącznik nr 12: Oświadczenie Wykonawcy nr 3 zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt.5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 5.Załącznik nr 13: Formularz ofertowy Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016
SIWZ_SWZ.PLUCNY_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDRO_ 2016.rarSPECYFIKACJA WYKONANIA ZAMÓWIENIA – (SWZ):ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016 (SIWZ_SWZ.PLUCNY_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDRO_ 2016.rar - 2966.501 KB)
Data publikacji: 2016-07-22 12:11:00 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Załączniki stanowiące integralną część Specyfikacji (SIWZ). SPECYFIKACJA WYKONANIA ZAMÓWIENIA – (SWZ) obejmująca: a)Rysunek 1) Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – architektura parter b)Rysunek 2) Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – architektura I piętro c)Rysunek 3) Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc – inwentaryzacja parter d)Rysunek 4) Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc - – inwentaryzacja I piętro e)Rysunek 5) Poradnia Gruźlicy i Chorób Płuc - inwentaryzacja f)Rysunek 6) Poradnia Gruźlicy i Chorób Płuc - architektura g)Załączniki nr 1 – Przedmiar robót Oddział Gruźlicy i Chorób Płuc h)Załączniki nr 2 – Przedmiar robót Poradnia Gruźlicy i Chorób Płuc i)Załączniki nr 3 – Opis techniczny j)Załączniki nr 4 Wymagania Ogólne Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robot k)Załączniki nr 5 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot. Roboty malarskie l)Załączniki nr 6 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot. Kładzenie płytek m)Załączniki nr 7 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot. Instalowanie drzwi. Instalacje wodne i kanalizacyjne n)Załączniki nr 8 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot. Tynkowanie i wygładzanie powierzchni ścian Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016
Modyfikacja_nr_1_z_dnia_03_08_2016_Plucny_remont_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarModyfikacja nr 1 z dnia 03.08.2016 r. ZOZ/DO/OM/ZP/50/16 (Modyfikacja_nr_1_z_dnia_03_08_2016_Plucny_remont_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 1110.071 KB)
Data publikacji: 2016-08-03 13:09:09 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: modyfikacja nr 1 z dnia 03.08.2016
Zalacznik_nr_2_Przedmiar_robot_Poradnia_remont_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_modyfikacji_z_dnia_03_08_2016.rarPrzedmiar robót Poradnia po modyfikacji z dnia 03.08.2016 r. ZOZ/DO/OM/ZP/50/16 (Zalacznik_nr_2_Przedmiar_robot_Poradnia_remont_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_modyfikacji_z_dnia_03_08_2016.rar - 1000.905 KB)
Data publikacji: 2016-08-03 13:23:00 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: przedmiar robot pomodyfikacji
Zalacznik_nr_3_Opis_techniczny_Plucny_remont_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_modyfikacji_z_dnia_03_08_2016.rarOpis techniczny po modyfikacji z dnia 03.08.2016 r. ZOZ/DO/OM/ZP/50/16 (Zalacznik_nr_3_Opis_techniczny_Plucny_remont_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_modyfikacji_z_dnia_03_08_2016.rar - 7861.369 KB)
Data publikacji: 2016-08-03 13:24:47 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
INFORMACJA_NR_2_NR_3.ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE.PLUCNY_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDRO_ 2016.rarInformacja nr 2 i 3 z dnia 23.08.2016 r.:ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016 (INFORMACJA_NR_2_NR_3.ZAWIADOMIENIE_O_WYBORZE.PLUCNY_REMONT.ZOZ_BUSKO_ZDRO_ 2016.rar - 1566.218 KB)
Data publikacji: 2016-08-23 10:01:04 Redaktor: Kamil Kokoszczyk
Opis: Informacja dla Wykonawców nr 3 Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Informacja dla Wykonawców nr 2 Zawiadomienie o odrzuceniu oferty. Nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiającego ZOZ/DO/OM/ZP/50/2016

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1348
Wprowadził do systemu: Kamil Kokoszczyk, data: 2016-07-22 11:49:23
Opublikował: Kamil Kokoszczyk, data publikacji: 2016-07-22 12:14:40
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu