Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 655

Data publikacji:
2016-07-27 11:34:44

Przedmiot: Dostawa i dzierżawa analizatora do monitorowania i detekcji drobnoustrojów w krwi wraz z dostawą podłóż do hodowli drobnoustrojów z krwi do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/49/16.

Treść przetargu:
Busko-Zdrój: Dostawa i dzierżawa analizatora do monitorowania i detekcji drobnoustrojów w krwi wraz z dostawą podłóż do hodowli drobnoustrojów z krwi do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Numer ogłoszenia: 161561 - 2016; data zamieszczenia: 27.07.2016 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: V zamówienia publicznego zawarcia umowy ramowej ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Bohaterów Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401, faks 041 3782768. Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz.busko.com.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i dzierżawa analizatora do monitorowania i detekcji drobnoustrojów w krwi wraz z dostawą podłóż do hodowli drobnoustrojów z krwi do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i dzierżawę 1 szt.analizatora do monitorowania i detekcji drobnoustrojów w krwi wraz z dostawą podłóż tj. butelek bezpiecznych do hodowli bakterii tlenowych, beztlenowych, grzybów drożdżopodobnych do hodowli drobnoustrojów z krwi, podłóż pediatrycznych do hodowli bakterii tlenowych oraz grzybów drożdżopodobnych z krwi do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane. III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę podłóż będących przedmiotem zamówienia wraz z dzierżawą analizatora o wartości min. 124 000,00 pln na całe zadanie. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 124 000,00 pln na całe zadanie. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca: opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć: inne dokumenty Aktualne dokumenty zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. Dz. U. 2010, Nr 107, poz. 679). III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Oferta cenowa zgodna z załączonym formularzem ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę - Pakiet I - Załącznik nr 1, nr 2, nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza oraz aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: 1 - Cena - 90 2 - Ilość dowodów potwierdzających należyte wykonanie dostaw - 10 IV.2.2) przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany cen przedmiotu zamówienia w przypadku: A)następujących z mocy prawa zmian stawki podatku VAT, B)zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, C)zmian zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmian wysokości stawek składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach ( wycofanie z produkcji itp.) zmianę asortymentu towaru na inny o parametrach nie gorszych niż dotychczasowy. Zmiana asortymentu następuje po wyrażeniu zgody przez Zamawiającego na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy. Zmiana Umowy może obejmować, w zakresie dozwolonym przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych, w szczególności: 2.1. zmianę ilości przedmiotu zamówienia; 2.2. zmianę jakości, parametrów lub innych cech charakterystycznych dla przedmiotu zamówienia,w tym zmianę numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu; 2.3. zmianę elementów składowych przedmiotu zamówienia na zasadzie ich uzupełnienia lub wymiany; 2.4. zmianę sposobu konfekcjonowania; 2.5. zmianę terminu realizacji dostaw; 2.6. zmianę terminu realizacji Umowy; 2.7. zmianę okresu obowiązywania umowy, w tym w szczególności o czas konieczny dla przeprowadzenia kolejnego przetargu na analogiczny przedmiot zamówienia. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoz.busko.com.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Boh. Warszawy 67 28-100 Busko-Zdrój sekretariat pok. 34. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączone pliki
SIWZ_laboratorium_bakteriologia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.rarSIWZ bakteriologia laboratorium ZOZ/DO/OM/ZP/49/16 (SIWZ_laboratorium_bakteriologia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.rar - 11329.821 KB)
Data publikacji: 2016-07-27 11:46:58 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_do_SIWZ_laboratorium_bakteriologia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.rarZałączniki do SIWZ bakteriologia laboratorium ZOZ/DO/OM/ZP/49/16 ( (Zalaczniki_do_SIWZ_laboratorium_bakteriologia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.rar - 508.517 KB)
Data publikacji: 2016-07-27 11:48:58 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zalaczniki do SIWZ
Pakiet_nr_I_zalacznik_nr_1_nr_2_nr_3_analizator_arkusz_krew_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.docPakiet I Załącznik nr 1,nr 2, nr 3 bakteriologia laboratorium ZOZ/DO/OM/ZP/49/16 (Pakiet_nr_I_zalacznik_nr_1_nr_2_nr_3_analizator_arkusz_krew_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.doc - 130.048 KB)
Data publikacji: 2016-07-28 11:21:20 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_laboratorium_bakteriologia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdfModyfikacja nr 1 bakteriologia laboratorium ZOZ/DO/OM/ZP/49/16 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_laboratorium_bakteriologia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 901.373 KB)
Data publikacji: 2016-08-01 13:48:08 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Modyfikacja nr 1 bakteriologia laboratorium ZOZ/DO/OM/ZP/49/16
Odpowiedzi_bakteriologia_laboratorium_ZOZDOOMZP4916.rarOdpowiedzi bakteriologia laboratorium ZOZ/DO/OM/ZP/49/16 (Odpowiedzi_bakteriologia_laboratorium_ZOZDOOMZP4916.rar - 4268.978 KB)
Data publikacji: 2016-08-03 14:23:52 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Odpowiedzi bakteriologia laboratorium ZOZ/DO/OM/ZP/49/16
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_laboratorium_bakteriologia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.pdfZawiadomienie o wyborze oferty bakteriologia laboratorium ZOZ/DO/OM/ZP/49/16 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_laboratorium_bakteriologia_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_II.pdf - 1027.206 KB)
Data publikacji: 2016-08-17 09:30:25 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o wyborze oferty

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 744
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2016-07-27 11:34:44
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2016-07-27 11:49:56
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu