Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 672
Data publikacji:
2016-11-24 10:05:38
Przedmiot: Dostawa odczynników do badań diagnostycznych, dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z laboratoryjnym systemem informatycznym do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/61/16.
Treść przetargu:
24/11/2016 S227 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Odczynniki laboratoryjne
2016/S 227-414079
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska - Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów, tel. 378-24-01 wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
Polska
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa odczynników do badań diagnostycznych, dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z laboratoryjnym systemem informatycznym do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespolu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Dział Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.
Kod NUTS PL331
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zadanie obejmuje w Pakiecie nr 1 dostawę odczynników do badań biochemicznych i immunochemicznych, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i dzierżawę dwóch analizatorów biochemicznych, jednego analizatora immunochemicznego oraz dostawę, zainstalowanie, wdrożenie i dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego wraz z podłączeniem analizatorów aktualnie pracujących w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej, oraz będących przedmiotem niniejszego postępowania do laboratoryjnego systemu informatycznego. Zadanie w Pakiecie nr 2 obejmuje dostawę odczynników do badań moczu, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie dzierżawę jednego automatycznego systemu do analizy parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz podłączenie tego analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33696500
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 515 886 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1
1)Krótki opis
Zadanie określone w Pakiecie nr 1 obejmuje dostawę odczynników do badań biochemicznych i immunochemicznych, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i dzierżawę dwóch analizatorów biochemicznych, jednego analizatora immunochemicznego oraz dostawę, zainstalowanie, wdrożenie i dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego wraz z podłączeniem analizatorów aktualnie pracujących w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej, oraz będących przedmiotem niniejszego postępowania do laboratoryjnego systemu informatycznego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33696500
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 182 886 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2
1)Krótki opis
Zadanie opisane w Pakiecie nr 2 obejmuje dostawę odczynników do badań moczu, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i dzierżawę jednego automatycznego systemu do analizy parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz podłączenie tego analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33696500
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 333 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości 27 000 PLN (dwadzieścia siedem tysięcy) na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki w wysokości: Pakiet nr 1- 23 000 PLN
Pakiet nr 2- 4 000 PLN – należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju pozyskane z kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia. Płatność za faktury w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy
Pzp, w tym:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do
reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne
jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia
podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób
umożliwiający ich identyfikację.
2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki
podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty
dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy powinni posiadać:
a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert;
b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że
wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że
wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat
tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument
potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia
społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu;
e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2016 poz. 716);
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 700 00
PLN na cały przedmiot zamówienia a na poszczególne Pakiety nie mniej niż:
Pakiet nr 1 – 2 360 000 PLN, Pakiet nr 2 – 340 000 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Polisa OC na kwotę min 2 700 000 PLN na cały przedmiot, na Pakiet nr 1 – min. 2 360 000 PLN, Pakiet nr 2 – 340 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Ocena jakościowa. Waga 40
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/61/16
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
28.12.2016 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 28.12.2016 - 9:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Listopad 2020.
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia- jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni- jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w
Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej
wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o
okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
21.11.2016
Załączone pliki |
SIWZ laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (SIWZ_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 14939.461 KB) | |
Data publikacji: 2016-11-24 10:07:35 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: siwz laboratorium | |
Zalączniki do SIWZ laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 792.13 KB) | |
Data publikacji: 2016-11-24 10:11:50 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: zalaczniki do siwz | |
Odpowiedzi na zapytania nr 1 laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 879.936 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-01 09:09:52 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: odpowiedzi | |
Odpowiedzi na zapytania nr 2 laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 13417.653 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-15 09:51:14 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: odpowiedzi na zapytania nr 2 | |
Wyjasnienia do odpowiedzi na zapytania nr 2 laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Wyjasnienia_do_odpowiedzi_na_zapytania_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 930.423 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-21 10:18:40 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: wyjaśnienia do odpowiedzi | |
Protokół z otwarcia ofert laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 853.508 KB) | |
Data publikacji: 2016-12-28 14:19:43 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o wyborze oferty laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 1526.869 KB) | |
Data publikacji: 2017-01-25 14:07:36 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2016-11-24 10:12:13
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu