Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 672

Data publikacji:
2016-11-24 10:05:38

Przedmiot: Dostawa odczynników do badań diagnostycznych, dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z laboratoryjnym systemem informatycznym do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/61/16.

Treść przetargu:
24/11/2016 S227 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta I.II.III.IV.VI. Polska-Busko-Zdrój: Odczynniki laboratoryjne 2016/S 227-414079 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska - Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów, tel. 378-24-01 wew. 244 28-100 Busko-Zdrój Polska Tel.: +48 413782401-244 E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Faks: +48 413782401-244 Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Inna: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa odczynników do badań diagnostycznych, dostawa i dzierżawa analizatorów wraz z laboratoryjnym systemem informatycznym do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej Zespolu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Dział Diagnostyki Laboratoryjnej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. Kod NUTS PL331 II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu Zadanie obejmuje w Pakiecie nr 1 dostawę odczynników do badań biochemicznych i immunochemicznych, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i dzierżawę dwóch analizatorów biochemicznych, jednego analizatora immunochemicznego oraz dostawę, zainstalowanie, wdrożenie i dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego wraz z podłączeniem analizatorów aktualnie pracujących w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej, oraz będących przedmiotem niniejszego postępowania do laboratoryjnego systemu informatycznego. Zadanie w Pakiecie nr 2 obejmuje dostawę odczynników do badań moczu, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie dzierżawę jednego automatycznego systemu do analizy parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz podłączenie tego analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego. II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33696500 II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8)Części To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2)Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 2 515 886 PLN II.2.2)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3)Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia) Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Pakiet nr 1 1)Krótki opis Zadanie określone w Pakiecie nr 1 obejmuje dostawę odczynników do badań biochemicznych i immunochemicznych, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i dzierżawę dwóch analizatorów biochemicznych, jednego analizatora immunochemicznego oraz dostawę, zainstalowanie, wdrożenie i dzierżawę laboratoryjnego systemu informatycznego wraz z podłączeniem analizatorów aktualnie pracujących w Dziale Diagnostyki Laboratoryjnej, oraz będących przedmiotem niniejszego postępowania do laboratoryjnego systemu informatycznego. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33696500 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 2 182 886 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Pakiet nr 2 1)Krótki opis Zadanie opisane w Pakiecie nr 2 obejmuje dostawę odczynników do badań moczu, dostawę, zainstalowanie, uruchomienie i dzierżawę jednego automatycznego systemu do analizy parametrów fizykochemicznych i osadu moczu oraz podłączenie tego analizatora do laboratoryjnego systemu informatycznego. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33696500 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 333 000 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki dotyczące zamówienia III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 27 000 PLN (dwadzieścia siedem tysięcy) na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki w wysokości: Pakiet nr 1- 23 000 PLN Pakiet nr 2- 4 000 PLN – należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju pozyskane z kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia. Płatność za faktury w terminie 30 dni od dnia otrzymania faktury. III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Pzp, w tym: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. III.1.4)Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2)Warunki udziału III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy powinni posiadać: a) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; c) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) oświadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; f) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; g) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.1.1991 o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2016 poz. 716); III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 700 00 PLN na cały przedmiot zamówienia a na poszczególne Pakiety nie mniej niż: Pakiet nr 1 – 2 360 000 PLN, Pakiet nr 2 – 340 000 PLN. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Polisa OC na kwotę min 2 700 000 PLN na cały przedmiot, na Pakiet nr 1 – min. 2 360 000 PLN, Pakiet nr 2 – 340 000 PLN. III.2.3)Kwalifikacje techniczne III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej 1. Cena. Waga 60 2. Ocena jakościowa. Waga 40 IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 28.12.2016 - 09:00 IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 28.12.2016 - 9:30 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Listopad 2020. VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3)Informacje dodatkowe VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.4.2)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia- jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni- jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli Zamawiający nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy jeżeli Zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 21.11.2016

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarSIWZ laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (SIWZ_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 14939.461 KB)
Data publikacji: 2016-11-24 10:07:35 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz laboratorium
Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarZalączniki do SIWZ laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 792.13 KB)
Data publikacji: 2016-11-24 10:11:50 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zalaczniki do siwz
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 879.936 KB)
Data publikacji: 2016-12-01 09:09:52 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarOdpowiedzi na zapytania nr 2 laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 13417.653 KB)
Data publikacji: 2016-12-15 09:51:14 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania nr 2
Wyjasnienia_do_odpowiedzi_na_zapytania_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdfWyjasnienia do odpowiedzi na zapytania nr 2 laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Wyjasnienia_do_odpowiedzi_na_zapytania_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 930.423 KB)
Data publikacji: 2016-12-21 10:18:40 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: wyjaśnienia do odpowiedzi
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdfProtokół z otwarcia ofert laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_laboratorium_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.pdf - 853.508 KB)
Data publikacji: 2016-12-28 14:19:43 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarZawiadomienie o wyborze oferty laboratorium biochemia immunochemia mocze ZOZ/DO/OM/ZP/61/16 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_odczynnikow_dzierzawa_analizatorow_immunochemia_mocze_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 1526.869 KB)
Data publikacji: 2017-01-25 14:07:36 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1069
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2016-11-24 10:05:38
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2016-11-24 10:12:13
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu