Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 683
Data publikacji:
2017-01-18 09:24:42
Przedmiot: Dostawa produktów leczniczych do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/79/16.
Treść przetargu:
18/01/2017 S12 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Produkty farmaceutyczne
2017/S 012-018561
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska- Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel. 378-24-01 wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
Polska
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa produktów leczniczych do apteki Zespołu OpiekiZdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.
Kod NUTS PL331
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zamówienie obejmuje dostawę produktów leczniczych do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju takich jak leki do leczenia pacjentów oddziału wewnętrznego, geriatrycznego, chirurgicznego, ginekologicznego, neonatologicznego, zakaźnego, ortopedycznego, płucnego i stacji dializ.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Wielkość zamówienia określona na kwotę 2 540 598 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 352 495 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Załącznik nr 1
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 212 751 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 297 971 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Załącznik nr 3
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 340 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Załącznik nr 4
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 126 007 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Załącznik nr 5
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 8 741 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Załącznik nr 6
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 245 928 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Załącznik nr 7
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 69 221 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Załącznik nr 8
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 282 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Załącznik nr 9
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 52 947 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 10 Nazwa: Załącznik nr 10
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 51 228 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 11 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 1
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 78 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 12 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 2
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 102 240 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 13 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 3
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 42 600 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 14 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 4
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 808 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 15 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 5
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 375 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 16 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 6
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 3 528 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 17 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 7
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 462 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 18 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 8
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 100 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 19 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 19
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 200 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 20 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 10
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 298 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 21 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 11
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 460 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 22 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 12
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 17 062 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 23 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 13
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 29 531 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 24 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 24
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 481 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 25 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 25
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 660 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 26 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 26
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 246 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 27 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 17
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 14 170 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 28 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 18
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 17 358 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 29 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 19
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 57 050 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 30 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 20
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 123 588 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 31 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 21
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 18 937 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 32 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 22
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 33 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 23
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 10 880 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 34 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 24
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 12 100 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 35 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 25
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 19 220 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 36 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 26
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 13 739 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 37 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 27
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 25 212 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 38 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 28
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 11 491 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 39 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 29
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 37 100 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 40 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 30
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 220 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 41 Nazwa: Załącznik nr 12
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 31 618 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 42 Nazwa: Załącznik nr 13
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 79 320 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 43 Nazwa: Załącznik nr 14
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 536 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 44 Nazwa: Załącznik nr 15
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 39 690 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 45 Nazwa: Załącznik nr 16
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 185 200 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 46 Nazwa: Załącznik nr 17
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 21 619 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 47 Nazwa: Załącznik nr 18
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 9 090 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 48 Nazwa: Załącznik nr 19
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 83 819 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 49 Nazwa: Załącznik nr 20
1)Krótki opis
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 200 242 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 870 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki:
Załącznik nr 1 – 3 000 PLN
Załącznik nr 2 – 4 000 PLN
Załącznik nr 3 – 100 PLN
Załącznik nr 4- 2 000 PLN
Załącznik nr 5- 100 PLN
Załącznik nr 6- 3 000 PLN
Załącznik nr 7 – 740 PLN
Załącznik nr 8 – 100 PLN
Załącznik nr 9 – 600 PLN
Załącznik nr 10 – 600 PLN
Załącznik nr 11
Poz. 1 – 10 PLN
Poz. 2 – 2 000 PLN
Poz. 3 – 500 PLN
Poz. 4 – 10 PLN
Poz. 5 – 100 PLN
Poz. 6 – 100 PLN
Poz. 7 – 10 PLN
Poz. 8 – 100 PLN
Poz. 9- 200 PLN
Poz. 10- 10 PLN
Poz. 11 – 10 PLN
Poz. 12- 200 PLN
Poz. 13 – 400 PLN
Poz. 14 – 50 PLN
Poz. 15 – 50 PLN
Poz. 16 – 10 PLN
Poz. 17 – 200 PLN
Poz. 18 – 200 PLN
Poz. 19 – 700 PLN
Poz. 20 – 1 500 PLN
Poz. 21 – 200 PLN
Poz. 22 – 200 PLN
Poz. 23 – 200 PLN
Poz. 24- 200 PLN
Poz. 25- 200 PLN
Poz. 26 – 200 PLN
Poz. 27 – 300 PLN
Poz. 28 – 200 PLN
Poz. 29 – 500 PLN
Poz. 30 – 50 PLN
Załącznik nr 12- 400 PLN
Załącznik nr 13 – 900 PLN
Załącznik nr 14 – 10 PLN
Załącznik nr 15 – 500 PLN
Załącznik nr 16- 2 000 PLN
Załącznik nr 17- 300 PLN
Załącznik nr 18- 100 PLN
Załącznik nr 19 – 900 PLN
Załącznik nr 20 – 3 000 PLN
— należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Środki finansowe pochodzą z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Płatność za faktury w terminie 30 dni od daty przekazania prwidłowo wystawionej faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy
Pzp, w tym:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do
reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne
jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia
podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób
umożliwiający ich identyfikację.
2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki
podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.1., 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty
dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być wpisany do:
1. właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia
braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21
ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania
ofert;
3. Wykonawca powinien posiadać zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu
skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków,
wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub
inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym
organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu;
4. wykonawca powinien posiadać zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument
potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie
spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności
uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych
płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 337 180 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 230 000 PLN
Załącznik nr 2 – 320 000 PLN
Załącznik nr 3 – 1 500 PLN
Załącznik nr 4 – 136 000 PLN
Załącznik nr 5 – 9 000 PLN
Załącznik nr 6 – 265 000 PLN
Załącznik nr 7 – 74 000 PLN
Załącznik nr 8 – 1 400 PLN
Załącznik nr 9 – 57 000 PLN
Załącznik nr 10 – 55 000 PLN
Załącznik nr 11 – 640 000 PLN
Załącznik nr 12 – 34 000 PLN
Załącznik nr 13 – 85 000 PLN
Załącznik nr 14 – 580 PLN
Załącznik nr 15 – 42 800 PLN
Załącznik nr 17 – 23 000 PLN
Załącznik nr 18 – 9 900 PLN
Załącznik nr 19 – 90 000 PLN
Załącznik nr 20 – 263 000 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Polisa oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 337 180 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 230 000 PLN
Załącznik nr 2 – 320 000 PLN
Załącznik nr 3 – 1 500 PLN
Załącznik nr 4 – 136 000 PLN
Załącznik nr 5 – 9 000 PLN
Załącznik nr 6 – 265 000 PLN
Załącznik nr 7 – 74 000 PLN
Załącznik nr 8 – 1 400 PLN
Załącznik nr 9 – 57 000 PLN
Załącznik nr 10 – 55 000 PLN
Załącznik nr 11 – 640 000 PLN
Załącznik nr 12 – 34 000 PLN
Załącznik nr 13 – 85 000 PLN
Załącznik nr 14 – 580 PLN
Załącznik nr 15 – 42 800 PLN
Załącznik nr 17 – 23 000 PLN
Załącznik nr 18 – 9 900 PLN
Załącznik nr 19 – 90 000 PLN
Załącznik nr 20 – 263 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe farmaceutyczne.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Wykaz osób z jedną osobą mgr farmacji.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Termin dostawy. Waga 40
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/79/16
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
21.2.2017 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 21.2.2017
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Styczeń 2018 r.
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy.
1. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy,
zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie
odwołania.
2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem
elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego
rodzaju podpisu.
3. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się
z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do
jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
4. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli
zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec
postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
6. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
7. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie
później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
13.1.2017
Stopka
Inne serwisy, którymi zarządza Urząd Publikacji
Eur-LEX
EU Bookshop
Portal otwartych danych UE
EU Whoiswho
CORDIS
Informacje praktyczne
Pomoc
Kontakt
Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE
Ostatnia aktualizacja: 18/01/2017Mapa witrynyO TED PomocWażna informacja prawnaPliki cookieKontaktPoczątek strony
Załączone pliki |
SIWZ dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (SIWZ_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 15371.358 KB) | |
Data publikacji: 2017-01-18 09:26:40 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: siwz | |
Załączniki do SIWZ dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1801.809 KB) | |
Data publikacji: 2017-01-18 09:29:09 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 12526.562 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-14 12:11:25 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 2 po modyfikacji dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Po_modyfikacji_Zalacznik_nr_2_leki_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.doc - 315.904 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-14 12:14:43 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 2 A po modyfikacji dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Zalacznik_nr_2_A_leki_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_mmodyfikacji.doc - 98.304 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-14 12:15:45 Redaktor: Dorota Krzak | |
Wyjaśnienia do odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Wyjasnienie_do_odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.doc - 111.616 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-17 11:19:10 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_w.doc - 229.888 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-20 09:05:08 Redaktor: Dorota Krzak | |
Protokół z otwarcia ofert dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 8370.409 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-22 10:46:42 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: protokół z otwarcia ofert | |
Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 18902.129 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-14 12:53:24 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2017-01-18 09:31:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu