Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 683

Data publikacji:
2017-01-18 09:24:42

Przedmiot: Dostawa produktów leczniczych do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/79/16.

Treść przetargu:
18/01/2017 S12 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta I.II.III.IV.VI. Polska-Busko-Zdrój: Produkty farmaceutyczne 2017/S 012-018561 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska- Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel. 378-24-01 wew. 244 28-100 Busko-Zdrój Polska Tel.: +48 413782401-244 E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Faks: +48 413782401-244 Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Inna: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa produktów leczniczych do apteki Zespołu OpiekiZdrowotnej w Busku-Zdroju. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. Kod NUTS PL331 II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu Zamówienie obejmuje dostawę produktów leczniczych do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju takich jak leki do leczenia pacjentów oddziału wewnętrznego, geriatrycznego, chirurgicznego, ginekologicznego, neonatologicznego, zakaźnego, ortopedycznego, płucnego i stacji dializ. II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8)Części To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2)Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość zamówienia określona na kwotę 2 540 598 PLN. Szacunkowa wartość bez VAT: 2 352 495 PLN II.2.2)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3)Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Załącznik nr 1 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 212 751 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 297 971 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 3 Nazwa: Załącznik nr 3 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 1 340 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 4 Nazwa: Załącznik nr 4 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 126 007 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 5 Nazwa: Załącznik nr 5 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 8 741 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 6 Nazwa: Załącznik nr 6 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 245 928 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 7 Nazwa: Załącznik nr 7 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 69 221 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 8 Nazwa: Załącznik nr 8 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 1 282 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 9 Nazwa: Załącznik nr 9 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 52 947 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 10 Nazwa: Załącznik nr 10 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 51 228 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 11 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 1 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 78 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 12 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 2 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 102 240 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 13 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 3 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 42 600 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 14 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 4 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 808 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 15 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 5 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 3 375 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 16 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 6 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 3 528 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 17 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 7 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 462 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 18 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 8 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 6 100 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 19 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 19 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 12 200 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 20 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 10 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 298 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 21 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 11 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 460 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 22 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 12 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 17 062 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 23 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 13 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 29 531 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 24 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 24 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 1 481 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 25 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 25 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 2 660 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 26 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 26 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 246 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 27 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 17 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 14 170 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 28 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 18 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 17 358 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 29 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 19 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 57 050 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 30 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 20 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 123 588 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 31 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 21 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 18 937 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 32 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 22 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 12 000 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 33 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 23 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 10 880 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 34 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 24 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 12 100 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 35 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 25 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 19 220 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 36 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 26 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 13 739 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 37 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 27 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 25 212 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 38 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 28 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 11 491 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 39 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 29 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 37 100 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 40 Nazwa: Załącznik nr 11 poz. 30 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 2 220 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 41 Nazwa: Załącznik nr 12 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 31 618 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 42 Nazwa: Załącznik nr 13 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 79 320 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 43 Nazwa: Załącznik nr 14 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 536 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 44 Nazwa: Załącznik nr 15 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 39 690 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 45 Nazwa: Załącznik nr 16 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 185 200 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 46 Nazwa: Załącznik nr 17 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 21 619 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 47 Nazwa: Załącznik nr 18 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 9 090 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 48 Nazwa: Załącznik nr 19 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 83 819 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 49 Nazwa: Załącznik nr 20 1)Krótki opis 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 200 242 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki dotyczące zamówienia III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 870 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki: Załącznik nr 1 – 3 000 PLN Załącznik nr 2 – 4 000 PLN Załącznik nr 3 – 100 PLN Załącznik nr 4- 2 000 PLN Załącznik nr 5- 100 PLN Załącznik nr 6- 3 000 PLN Załącznik nr 7 – 740 PLN Załącznik nr 8 – 100 PLN Załącznik nr 9 – 600 PLN Załącznik nr 10 – 600 PLN Załącznik nr 11 Poz. 1 – 10 PLN Poz. 2 – 2 000 PLN Poz. 3 – 500 PLN Poz. 4 – 10 PLN Poz. 5 – 100 PLN Poz. 6 – 100 PLN Poz. 7 – 10 PLN Poz. 8 – 100 PLN Poz. 9- 200 PLN Poz. 10- 10 PLN Poz. 11 – 10 PLN Poz. 12- 200 PLN Poz. 13 – 400 PLN Poz. 14 – 50 PLN Poz. 15 – 50 PLN Poz. 16 – 10 PLN Poz. 17 – 200 PLN Poz. 18 – 200 PLN Poz. 19 – 700 PLN Poz. 20 – 1 500 PLN Poz. 21 – 200 PLN Poz. 22 – 200 PLN Poz. 23 – 200 PLN Poz. 24- 200 PLN Poz. 25- 200 PLN Poz. 26 – 200 PLN Poz. 27 – 300 PLN Poz. 28 – 200 PLN Poz. 29 – 500 PLN Poz. 30 – 50 PLN Załącznik nr 12- 400 PLN Załącznik nr 13 – 900 PLN Załącznik nr 14 – 10 PLN Załącznik nr 15 – 500 PLN Załącznik nr 16- 2 000 PLN Załącznik nr 17- 300 PLN Załącznik nr 18- 100 PLN Załącznik nr 19 – 900 PLN Załącznik nr 20 – 3 000 PLN — należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Środki finansowe pochodzą z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. Płatność za faktury w terminie 30 dni od daty przekazania prwidłowo wystawionej faktury. III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Pzp, w tym: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.1., 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. III.1.4)Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2)Warunki udziału III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być wpisany do: 1. właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2. Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 13, 14 i 21 ustawy Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Wykonawca powinien posiadać zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4. wykonawca powinien posiadać zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 337 180 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 230 000 PLN Załącznik nr 2 – 320 000 PLN Załącznik nr 3 – 1 500 PLN Załącznik nr 4 – 136 000 PLN Załącznik nr 5 – 9 000 PLN Załącznik nr 6 – 265 000 PLN Załącznik nr 7 – 74 000 PLN Załącznik nr 8 – 1 400 PLN Załącznik nr 9 – 57 000 PLN Załącznik nr 10 – 55 000 PLN Załącznik nr 11 – 640 000 PLN Załącznik nr 12 – 34 000 PLN Załącznik nr 13 – 85 000 PLN Załącznik nr 14 – 580 PLN Załącznik nr 15 – 42 800 PLN Załącznik nr 17 – 23 000 PLN Załącznik nr 18 – 9 900 PLN Załącznik nr 19 – 90 000 PLN Załącznik nr 20 – 263 000 PLN. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Polisa oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 337 180 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 230 000 PLN Załącznik nr 2 – 320 000 PLN Załącznik nr 3 – 1 500 PLN Załącznik nr 4 – 136 000 PLN Załącznik nr 5 – 9 000 PLN Załącznik nr 6 – 265 000 PLN Załącznik nr 7 – 74 000 PLN Załącznik nr 8 – 1 400 PLN Załącznik nr 9 – 57 000 PLN Załącznik nr 10 – 55 000 PLN Załącznik nr 11 – 640 000 PLN Załącznik nr 12 – 34 000 PLN Załącznik nr 13 – 85 000 PLN Załącznik nr 14 – 580 PLN Załącznik nr 15 – 42 800 PLN Załącznik nr 17 – 23 000 PLN Załącznik nr 18 – 9 900 PLN Załącznik nr 19 – 90 000 PLN Załącznik nr 20 – 263 000 PLN. III.2.3)Kwalifikacje techniczne Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe farmaceutyczne. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Wykaz osób z jedną osobą mgr farmacji. III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej 1. Cena. Waga 60 2. Termin dostawy. Waga 40 IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 21.2.2017 - 09:00 IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 21.2.2017 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Styczeń 2018 r. VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3)Informacje dodatkowe VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.4.2)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie przysługuje wyłącznie od niezgodnej z przepisami ustawy czynności Zamawiającego podjętej w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub zaniechania czynności, do której Zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy. 1. Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności Zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 2. Odwołanie wnosi się do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej w formie pisemnej lub w postaci elektronicznej, podpisane bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym przy pomocy ważnego kwalifikowanego certyfikatu lub równoważnego środka, spełniającego wymagania dla tego rodzaju podpisu. 3. Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. Domniemywa się, iż Zamawiający mógł zapoznać się z treścią odwołania przed upływem terminu do jego wniesienia, jeżeli przesłanie jego kopii nastąpiło przed upływem terminu do jego wniesienia przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. 4. Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. 5. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. 6. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. 7. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 13.1.2017 Stopka Inne serwisy, którymi zarządza Urząd Publikacji Eur-LEX EU Bookshop Portal otwartych danych UE EU Whoiswho CORDIS Informacje praktyczne Pomoc Kontakt Informacje na temat zaświadczeń wymaganych w procedurach zamówień publicznych w UE Ostatnia aktualizacja: 18/01/2017Mapa witrynyO TED PomocWażna informacja prawnaPliki cookieKontaktPoczątek strony

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarSIWZ dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (SIWZ_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 15371.358 KB)
Data publikacji: 2017-01-18 09:26:40 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz
Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarZałączniki do SIWZ dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1801.809 KB)
Data publikacji: 2017-01-18 09:29:09 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarOdpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 12526.562 KB)
Data publikacji: 2017-02-14 12:11:25 Redaktor: Dorota Krzak
Po_modyfikacji_Zalacznik_nr_2_leki_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.docZałącznik nr 2 po modyfikacji dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Po_modyfikacji_Zalacznik_nr_2_leki_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.doc - 315.904 KB)
Data publikacji: 2017-02-14 12:14:43 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_A_leki_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_mmodyfikacji.docZałącznik nr 2 A po modyfikacji dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Zalacznik_nr_2_A_leki_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_po_mmodyfikacji.doc - 98.304 KB)
Data publikacji: 2017-02-14 12:15:45 Redaktor: Dorota Krzak
Wyjasnienie_do_odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.docWyjaśnienia do odpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Wyjasnienie_do_odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.doc - 111.616 KB)
Data publikacji: 2017-02-17 11:19:10 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_w.docOdowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016_w.doc - 229.888 KB)
Data publikacji: 2017-02-20 09:05:08 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarProtokół z otwarcia ofert dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 8370.409 KB)
Data publikacji: 2017-02-22 10:46:42 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: protokół z otwarcia ofert
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rarZawiadomienie o wyborze oferty dostawa leków na 2017 r ZOZ/DO/OM/ZP/79/16 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_na_2017_ZOZ_Busko_Zdroj_2016.rar - 18902.129 KB)
Data publikacji: 2017-03-14 12:53:24 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 838
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2017-01-18 09:24:42
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2017-01-18 09:31:14
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu