Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 690
Data publikacji:
2017-02-02 09:22:30
Przedmiot: Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/05/17.
Treść przetargu:
02/02/2017 S23 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Implanty ortopedyczne
2017/S 023-040445
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska - Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel. 378-24-01 wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
Polska
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.
Kod NUTS PL331
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Zamówienie obejmuje dostawę endoprotez stawu kolanowego cementowanych i bezcementowych.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zakres zamówienia od 2 400 000 PLN do 2 600 000 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 256 920 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Załącznik nr 1
1)Krótki opis
Endoproteza bezcementowa stawu kolanowego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 707 920 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2
1)Krótki opis
Endoproteza cementowana stawu kolanowego.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 549 000 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia)
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości 24 000 PLN (dwadzieścia cztery tysiące) na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki w wysokości:
Załącznik nr 1 - 8 000 PLN
Załącznik nr 2 - 16 000 PLN
— należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.Płatność za faktury w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy
Pzp, w tym:
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do
reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne
jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia
podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób
umożliwiający ich identyfikację.
2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki
podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu.
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty
dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy powinni być wpisani do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4
SIWZ, składa odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;
b) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego
rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub
administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub
miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp;
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 2 450 000 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie
mniej niż:
Załącznik nr 1 – 770 000 PLN
Załącznik nr 2 – 1 680 000 PLN.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Dokument potwierdzający ubezpieczenie OC na kwotę 2 450 000 PLN na całe zadanie.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Termin uzupełnienia implantu. Waga 40
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/05/17
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
8.3.2017 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 8.3.2017 - 9:30
Miejscowość:
ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Styczeń 2021.
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec
postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
31.1.2017
Załączone pliki |
SIWZ dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (SIWZ_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 14908.905 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-02 09:24:25 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: siwz | |
Załączniki do SIWZ dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 485.144 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-02 09:25:20 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: załączniki do siwz | |
Odpowiedzi na zapytania dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 814.827 KB) | |
Data publikacji: 2017-02-17 10:17:02 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 903.543 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-01 13:38:12 Redaktor: Dorota Krzak | |
Modyfikacja nr 1 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_endoprotezy_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 840.153 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-03 10:46:35 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 3 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Odpowiedz_na_zapytania_nr_3_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1718.321 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-06 12:04:07 Redaktor: Dorota Krzak | |
Modyfikacja nr 2 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 840.283 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-09 09:25:50 Redaktor: Dorota Krzak | |
Modyfikacja nr 3 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Modyfikacja_nr_3_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 829.76 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-14 11:57:37 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 4 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Odpowiedz_na_zapytania_nr_4_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 718.049 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-14 11:58:28 Redaktor: Dorota Krzak | |
Protokół z otwarcia ofert dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 924.525 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-22 12:31:48 Redaktor: Dorota Krzak | |
Opis: Protokol | |
Zawiadomienie o unieważnieniu na Załącznik nr 2 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_zalacznik_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 935.184 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-24 12:01:03 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1227.34 KB) | |
Data publikacji: 2017-03-31 14:07:08 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2017-02-02 09:25:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu