Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 690

Data publikacji:
2017-02-02 09:22:30

Przedmiot: Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/05/17.

Treść przetargu:
02/02/2017 S23 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta I.II.III.IV.VI. Polska-Busko-Zdrój: Implanty ortopedyczne 2017/S 023-040445 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska - Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel. 378-24-01 wew. 244 28-100 Busko-Zdrój Polska Tel.: +48 413782401-244 E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Faks: +48 413782401-244 Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Inna: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. Kod NUTS PL331 II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu Zamówienie obejmuje dostawę endoprotez stawu kolanowego cementowanych i bezcementowych. II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33183100 II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8)Części To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2)Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia od 2 400 000 PLN do 2 600 000 PLN. Szacunkowa wartość bez VAT: 2 256 920 PLN II.2.2)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3)Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia) Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Załącznik nr 1 1)Krótki opis Endoproteza bezcementowa stawu kolanowego. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33183100 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 707 920 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2 1)Krótki opis Endoproteza cementowana stawu kolanowego. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33183100 3)Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 1 549 000 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Okres w miesiącach: 48 (od udzielenia zamówienia) 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki dotyczące zamówienia III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 24 000 PLN (dwadzieścia cztery tysiące) na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki w wysokości: Załącznik nr 1 - 8 000 PLN Załącznik nr 2 - 16 000 PLN — należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.Płatność za faktury w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT. III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Pzp, w tym: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu. 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. III.1.4)Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2)Warunki udziału III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy powinni być wpisani do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4 SIWZ, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp; III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 2 450 000 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 770 000 PLN Załącznik nr 2 – 1 680 000 PLN. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Dokument potwierdzający ubezpieczenie OC na kwotę 2 450 000 PLN na całe zadanie. III.2.3)Kwalifikacje techniczne III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej 1. Cena. Waga 60 2. Termin uzupełnienia implantu. Waga 40 IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 8.3.2017 - 09:00 IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 8.3.2017 - 9:30 Miejscowość: ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Styczeń 2021. VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3)Informacje dodatkowe VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.4.2)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamówień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 31.1.2017

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarSIWZ dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (SIWZ_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 14908.905 KB)
Data publikacji: 2017-02-02 09:24:25 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz
Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarZałączniki do SIWZ dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 485.144 KB)
Data publikacji: 2017-02-02 09:25:20 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: załączniki do siwz
Odpowiedzi_na_zapytania_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfOdpowiedzi na zapytania dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 814.827 KB)
Data publikacji: 2017-02-17 10:17:02 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 2 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 903.543 KB)
Data publikacji: 2017-03-01 13:38:12 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_dostawa_endoprotezy_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfModyfikacja nr 1 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Modyfikacja_nr_1_dostawa_endoprotezy_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 840.153 KB)
Data publikacji: 2017-03-03 10:46:35 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedz_na_zapytania_nr_3_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarOdpowiedzi na zapytania nr 3 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Odpowiedz_na_zapytania_nr_3_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1718.321 KB)
Data publikacji: 2017-03-06 12:04:07 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfModyfikacja nr 2 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 840.283 KB)
Data publikacji: 2017-03-09 09:25:50 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_3_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfModyfikacja nr 3 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Modyfikacja_nr_3_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 829.76 KB)
Data publikacji: 2017-03-14 11:57:37 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedz_na_zapytania_nr_4_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 4 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Odpowiedz_na_zapytania_nr_4_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 718.049 KB)
Data publikacji: 2017-03-14 11:58:28 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfProtokół z otwarcia ofert dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 924.525 KB)
Data publikacji: 2017-03-22 12:31:48 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Protokol
Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_zalacznik_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfZawiadomienie o unieważnieniu na Załącznik nr 2 dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Zawiadomienie_o_uniewaznieniu_zalacznik_2_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 935.184 KB)
Data publikacji: 2017-03-24 12:01:03 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarZawiadomienie o wyborze oferty dostawa endoprotezy kolana ZOZ/DO/OM/ZP/05/17 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_endoprotez_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1227.34 KB)
Data publikacji: 2017-03-31 14:07:08 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 1283
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2017-02-02 09:22:30
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2017-02-02 09:25:41
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu