Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 704
Data publikacji:
2017-04-12 08:55:20
Przedmiot: Dostawa endoprotez cementowanych stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/23/17.
Treść przetargu:
1/04/2017 S71 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Implanty ortopedyczne
2017/S 071-135794
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska - Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów, tel. 378-24-01 wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
Polska
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.
Kod NUTS PL331
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę endoprotez pierwotnych cementowanych stawu kolanowego.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zakres przedmiotu zamówienia od 1 700 000 do 1 700 300 PLN netto.
Szacunkowa wartość bez VAT: 1 700 300 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 1.6.2017. Zakończenie 11.4.2021
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Załącznik nr 1
1)Krótki opis
Endoproteza pierwotna cementowana stawu kolanowego 1.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Zakres od 1 200 000 PLN do 1 201 000 PLN.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2
1)Krótki opis
Endoproteza pierwotna cementowana stawu kolanowego 2.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33183100
3)Wielkość lub zakres
Zakres od 600 000 PLN do 635 000 PLN.
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości 18 000,00 PLN (osiemnaście tysięcy) na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki w wysokości:
Załącznik nr 1- 12 000 PLN
Załącznik nr 2- 6 000 PLN
— należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, płatność w terminie 30 dni od dnia przekazania prawidłowo wystawionej faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania
ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania
postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie
w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu
uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich
identyfikację.
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe
o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty
dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być wpisany do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 1 800 000 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie
mniej niż:
Załącznik nr 1 – 1 200 000 PLN
Załącznik nr 2 – 600 000 PLN.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Termin uzupelnienia inplantu. Waga 40
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/23/17
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
26.4.2017 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 26.4.2017 - 9:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Styczeń 2021 r.
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
7.4.2017
Załączone pliki |
SIWZ dostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (SIWZ_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 14379.434 KB) | |
Data publikacji: 2017-04-12 08:56:45 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załączniki do SIWZdostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 485.233 KB) | |
Data publikacji: 2017-04-12 09:02:09 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania dostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_endoprotezy_cementowane_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1911.233 KB) | |
Data publikacji: 2017-04-19 11:06:57 Redaktor: Dorota Krzak | |
Protokół z otwarcia ofert dostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 861.615 KB) | |
Data publikacji: 2017-04-27 08:22:55 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o wyborze oferty dostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1722.899 KB) | |
Data publikacji: 2017-05-15 10:35:06 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2017-04-13 12:13:06
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu