Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 704

Data publikacji:
2017-04-12 08:55:20

Przedmiot: Dostawa endoprotez cementowanych stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/23/17.

Treść przetargu:
1/04/2017 S71 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta I.II.III.IV.VI. Polska-Busko-Zdrój: Implanty ortopedyczne 2017/S 071-135794 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska - Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów, tel. 378-24-01 wew. 244 28-100 Busko-Zdrój Polska Tel.: +48 413782401-244 E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Faks: +48 413782401-244 Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Inna: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa endoprotez stawu kolanowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Oddział Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. Kod NUTS PL331 II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę endoprotez pierwotnych cementowanych stawu kolanowego. II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33183100 II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8)Części To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2)Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia od 1 700 000 do 1 700 300 PLN netto. Szacunkowa wartość bez VAT: 1 700 300 PLN II.2.2)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3)Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Rozpoczęcie 1.6.2017. Zakończenie 11.4.2021 Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Załącznik nr 1 1)Krótki opis Endoproteza pierwotna cementowana stawu kolanowego 1. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33183100 3)Wielkość lub zakres Zakres od 1 200 000 PLN do 1 201 000 PLN. 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2 1)Krótki opis Endoproteza pierwotna cementowana stawu kolanowego 2. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33183100 3)Wielkość lub zakres Zakres od 600 000 PLN do 635 000 PLN. 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki dotyczące zamówienia III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 18 000,00 PLN (osiemnaście tysięcy) na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki w wysokości: Załącznik nr 1- 12 000 PLN Załącznik nr 2- 6 000 PLN — należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia, płatność w terminie 30 dni od dnia przekazania prawidłowo wystawionej faktury. III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. III.1.4)Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2)Warunki udziału III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być wpisany do właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 800 000 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż: Załącznik nr 1 – 1 200 000 PLN Załącznik nr 2 – 600 000 PLN. III.2.3)Kwalifikacje techniczne III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej 1. Cena. Waga 60 2. Termin uzupelnienia inplantu. Waga 40 IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 26.4.2017 - 09:00 IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 26.4.2017 - 9:30 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Styczeń 2021 r. VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3)Informacje dodatkowe VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.4.2)Składanie odwołań VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 7.4.2017

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarSIWZ dostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (SIWZ_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 14379.434 KB)
Data publikacji: 2017-04-12 08:56:45 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarZałączniki do SIWZdostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 485.233 KB)
Data publikacji: 2017-04-12 09:02:09 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_endoprotezy_cementowane_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarOdpowiedzi na zapytania dostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_endoprotezy_cementowane_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1911.233 KB)
Data publikacji: 2017-04-19 11:06:57 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfProtokół z otwarcia ofert dostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 861.615 KB)
Data publikacji: 2017-04-27 08:22:55 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarZawiadomienie o wyborze oferty dostawa endoprotez cementowanych kolan ZOZ/DO/OM/ZP/23/17 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_endoprotez_cementowanych_kolan_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 1722.899 KB)
Data publikacji: 2017-05-15 10:35:06 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 692
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2017-04-12 08:55:20
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2017-04-13 12:13:06
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu