Zamawiający:
Zespół Opieki Zdrowotnej
Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój
Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl
Numer ID: 720
Data publikacji:
2017-07-11 09:50:04
Przedmiot: Dostawa produktów leczniczych z programów lekowych do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/43/17.
Treść przetargu:
11/07/2017 S130 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
I.II.III.IV.VI.
Polska-Busko-Zdrój: Produkty farmaceutyczne
2017/S 130-266741
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2004/18/WE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe
Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
ul. Bohaterów Warszawy 67
Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska - Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów, tel. 378-24-01 wew. 244
28-100 Busko-Zdrój
Polska
Tel.: +48 413782401-244
E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl
Faks: +48 413782401-244
Adresy internetowe:
Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)
I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej
Inna: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej
I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności
Zdrowie
I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających
Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie
Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Dostawa produktów leczniczych z programów lekowych do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług
Dostawy
Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój.
Kod NUTS PL721
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu
Dostawa produktów leczniczych z programów lekowych:
1) leczenie przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby pacjentom Oddziału Zakaźnego
Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, na podstawie kontraktu z Narodowym
Funduszem Zdrowia na okres od 1.7.2017 do 31.12.2017 r.,
2) leczenie parykalcytolem wtórnej nadczynności przytarczyc u pacjentów
hemodializowanych na Stacji Dializ Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, na
podstawie kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia na okres od 1.7.2017 r. do
31.12.2017 r.,
3) leczenie niedokrwistości w przebiegu przewlekłej niewydolności nerek pacjentom na
Stacji Dializ Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, na podstawie kontraktu z
Narodowym Funduszem Zdrowia na okres od 1.7.2017 r. do 31.12.2017 r.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie
II.1.8)Części
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:
Zakres zamówienia od 520 000 PLN do 530 000 PLN brutto.
Szacunkowa wartość bez VAT: 491 140,99 PLN
II.2.2)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.3)Informacje o wznowieniach
Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji
Rozpoczęcie 21.8.2017. Zakończenie 31.12.2017
Informacje o częściach zamówienia
Część nr: 1 Nazwa: Załącznik nr 1
1)Krótki opis
Interferon pegylowany alfa 2a.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
21 330 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 19 750 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2
1)Krótki opis
Entecavir 0,5 mg i 1 mg.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
33 747 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 31 248 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 3 Nazwa: Załącznik nr 3
1)Krótki opis
Tenofovir 245 mg.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
37 946,88 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 35 136 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 4 Nazwa: Załącznik nr 4
1)Krótki opis
Exiviera 250mg, Viekirax 12.5/75/50mg, Moderiba 200 mg.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
234 019,50 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 216 684,72 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 5 Nazwa: Załącznik nr 5
1)Krótki opis
Paricalcitol 5 mcg.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
6737.85 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 6 238,75 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 6 Nazwa: Załącznik nr 6
1)Krótki opis
Lamivudinum 100 mg.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
3067.20 pln.
Szacunkowa wartość bez VAT: 2 840 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 7 Nazwa: Załącznik nr 7
1)Krótki opis
Ledpasvirum, Sofosbuvirum.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
165 000 PLN.
Szacunkowa wartość bez VAT: 152 777,78 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 8 Nazwa: Załącznik nr 8
1)Krótki opis
Cinacalcetum.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
5184.00.
Szacunkowa wartość bez VAT: 4 800 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Część nr: 9 Nazwa: Załącznik nr 9
1)Krótki opis
Elbasvirum+Grazoprevinum 50 mg+100 mg.
2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)
33600000
3)Wielkość lub zakres
23399.00.
Szacunkowa wartość bez VAT: 21 666,66 PLN
4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia
5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:
Wadium w wysokości 4 800 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki:
Załącznik nr 1 – 200 PLN,
Załącznik nr 2 – 300 PLN,
Załącznik nr 3 – 300 PLN,
Załącznik nr 4- 2 000 PLN,
Załącznik nr 5- 100 PLN,
Załącznik nr 6- 100 PLN,
Załącznik nr 7 – 1 500 PLN,
Załącznik nr 8 – 100 PLN,
Załącznik nr 9 – 200 PLN,
— należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Płatność za towar w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy
Pzp, w tym:
1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do
reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne
jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia
podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób
umożliwiający ich identyfikację.
2) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki
podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.1., 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu.
3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie
zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty
dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie.
III.1.4)Inne szczególne warunki
Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi być wpisany do właściwego rejestru przedsiębiorców lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą
niż 528 000 PLN na cały przedmiot zamówienia.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Minimalny poziom OC na cały przedmiot zamówienia to 528 000 PLN a na poszczególne Załączniki zgodnie z SIWZ.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia posiadającą
wykształcenie wyższe farmaceutyczne.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
1 osoba z wykształaceniem wyższym farmaceutycznym.
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj procedury
Otwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia
Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej
1. Cena. Waga 60
2. Termin dostawy. Waga 40
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej
Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
ZOZ/DO/OM/ZP/43/17
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia
nie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
25.7.2017 - 09:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
polski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofert
Data: 25.7.2017 - 9:30
Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak
Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Grudzień 2017 r.
VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
VI.3)Informacje dodatkowe
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.4.2)Składanie odwołań
Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób.
Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec
postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii
Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej.
Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy
zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie
później niż w terminie:
a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia.
b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia.
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań
ul. Postępu 17a
01-676 Warszawa
Polska
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
6.7.2017
Załączone pliki |
SIWZ leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (SIWZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 14909.612 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-11 09:51:43 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 1 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_1_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 95.744 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 07:35:08 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 2 eki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_2_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 97.28 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 07:36:28 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 3 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_3_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 07:37:12 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 4 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_4_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 98.816 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 07:38:21 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 5 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_5_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 07:39:14 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 6 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_6_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 07:39:54 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 7 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_7_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 97.792 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:24:35 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 8 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_8_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:25:15 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 9 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_9_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:25:58 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 10 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_10_formularz_ofertowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docx - 106.729 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:26:37 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 11 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_11_oswiadczenie_nr_1_dostawa_llekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 98.304 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:27:14 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 12 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_12_wykaz_osob_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 107.008 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:27:57 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 13 A leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_13_A_wzor_umowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.DOC - 185.344 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:29:03 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 13 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_13_wzor_umowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.DOC - 160.768 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:29:47 Redaktor: Dorota Krzak | |
Załącznik nr 14 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_14_JEDZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 202.752 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:30:46 Redaktor: Dorota Krzak | |
SIWZ edytowana leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (SIWZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 310.784 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-12 09:31:39 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 1 edyt. leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017_edyt.doc - 125.44 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-14 11:27:22 Redaktor: Dorota Krzak | |
Odpowiedzi na zapytania nr 2 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 762.904 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-18 12:10:23 Redaktor: Dorota Krzak | |
Po modyfikacji Załącznik nr 8 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Po_modyfikacji Zalacznik_nr_8_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 95.232 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-19 11:09:18 Redaktor: Dorota Krzak | |
Protokół z otwarcia ofert leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Protokol_z_otwarcia_ofert_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 2022.962 KB) | |
Data publikacji: 2017-07-25 12:46:37 Redaktor: Dorota Krzak | |
Zawiadomienie o wyborze oferty leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 4532.476 KB) | |
Data publikacji: 2017-08-10 12:03:30 Redaktor: Dorota Krzak |
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2017-07-11 09:53:35
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu