Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 720

Data publikacji:
2017-07-11 09:50:04

Przedmiot: Dostawa produktów leczniczych z programów lekowych do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/43/17.

Treść przetargu:
11/07/2017 S130 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta I.II.III.IV.VI. Polska-Busko-Zdrój: Produkty farmaceutyczne 2017/S 130-266741 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Dachowska - Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów, tel. 378-24-01 wew. 244 28-100 Busko-Zdrój Polska Tel.: +48 413782401-244 E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Faks: +48 413782401-244 Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej Inna: samodzielny publiczny zespół opieki zdrowotnej I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1)Opis II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa produktów leczniczych z programów lekowych do apteki Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. Kod NUTS PL721 II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu Dostawa produktów leczniczych z programów lekowych: 1) leczenie przewlekłego wirusowego zapalenia wątroby pacjentom Oddziału Zakaźnego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, na podstawie kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia na okres od 1.7.2017 do 31.12.2017 r., 2) leczenie parykalcytolem wtórnej nadczynności przytarczyc u pacjentów hemodializowanych na Stacji Dializ Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, na podstawie kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia na okres od 1.7.2017 r. do 31.12.2017 r., 3) leczenie niedokrwistości w przebiegu przewlekłej niewydolności nerek pacjentom na Stacji Dializ Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, na podstawie kontraktu z Narodowym Funduszem Zdrowia na okres od 1.7.2017 r. do 31.12.2017 r. II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8)Części To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2)Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia od 520 000 PLN do 530 000 PLN brutto. Szacunkowa wartość bez VAT: 491 140,99 PLN II.2.2)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3)Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Rozpoczęcie 21.8.2017. Zakończenie 31.12.2017 Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Załącznik nr 1 1)Krótki opis Interferon pegylowany alfa 2a. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 21 330 PLN. Szacunkowa wartość bez VAT: 19 750 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Załącznik nr 2 1)Krótki opis Entecavir 0,5 mg i 1 mg. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 33 747 PLN. Szacunkowa wartość bez VAT: 31 248 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 3 Nazwa: Załącznik nr 3 1)Krótki opis Tenofovir 245 mg. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 37 946,88 PLN. Szacunkowa wartość bez VAT: 35 136 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 4 Nazwa: Załącznik nr 4 1)Krótki opis Exiviera 250mg, Viekirax 12.5/75/50mg, Moderiba 200 mg. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 234 019,50 PLN. Szacunkowa wartość bez VAT: 216 684,72 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 5 Nazwa: Załącznik nr 5 1)Krótki opis Paricalcitol 5 mcg. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 6737.85 PLN. Szacunkowa wartość bez VAT: 6 238,75 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 6 Nazwa: Załącznik nr 6 1)Krótki opis Lamivudinum 100 mg. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 3067.20 pln. Szacunkowa wartość bez VAT: 2 840 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 7 Nazwa: Załącznik nr 7 1)Krótki opis Ledpasvirum, Sofosbuvirum. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 165 000 PLN. Szacunkowa wartość bez VAT: 152 777,78 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 8 Nazwa: Załącznik nr 8 1)Krótki opis Cinacalcetum. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 5184.00. Szacunkowa wartość bez VAT: 4 800 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 9 Nazwa: Załącznik nr 9 1)Krótki opis Elbasvirum+Grazoprevinum 50 mg+100 mg. 2)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3)Wielkość lub zakres 23399.00. Szacunkowa wartość bez VAT: 21 666,66 PLN 4)Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia 5)Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1)Warunki dotyczące zamówienia III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 4 800 PLN na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki: Załącznik nr 1 – 200 PLN, Załącznik nr 2 – 300 PLN, Załącznik nr 3 – 300 PLN, Załącznik nr 4- 2 000 PLN, Załącznik nr 5- 100 PLN, Załącznik nr 6- 100 PLN, Załącznik nr 7 – 1 500 PLN, Załącznik nr 8 – 100 PLN, Załącznik nr 9 – 200 PLN, — należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Płatność za towar w terminie 30 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury. III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Pzp, w tym: 1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację. 2) W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki podmiotowe o których mowa w pkt. 9.4.1., 9.4.2 i 9.4.3 SIWZ podlegają sumowaniu. 3) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w pkt. 9.4.4, 9.4.5 i 9.4.6 SIWZ wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. III.1.4)Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2)Warunki udziału III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi być wpisany do właściwego rejestru przedsiębiorców lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 528 000 PLN na cały przedmiot zamówienia. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Minimalny poziom OC na cały przedmiot zamówienia to 528 000 PLN a na poszczególne Załączniki zgodnie z SIWZ. III.2.3)Kwalifikacje techniczne Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia posiadającą wykształcenie wyższe farmaceutyczne. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: 1 osoba z wykształaceniem wyższym farmaceutycznym. III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura IV.1)Rodzaj procedury IV.1.1)Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej 1. Cena. Waga 60 2. Termin dostawy. Waga 40 IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3)Informacje administracyjne IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 25.7.2017 - 09:00 IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8)Warunki otwarcia ofert Data: 25.7.2017 - 9:30 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Grudzień 2017 r. VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3)Informacje dodatkowe VI.4)Procedury odwoławcze VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.4.2)Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie ustawy albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w pkt 24.5 i 24.6. SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. Jeżeli Zamawiający mimo takiego obowiązku nie przesłał Wykonawcy zawiadomienia o wyborze oferty najkorzystniejszej odwołanie wnosi się nie później niż w terminie: a) 30 dni od dnia publikacji w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. b) 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy, jeżeli zamawiający nie opublikował w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej ogłoszenia o udzieleniu zamówienia. VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd Zamowień Publicznych Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa Polska VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 6.7.2017

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarSIWZ leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (SIWZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 14909.612 KB)
Data publikacji: 2017-07-11 09:51:43 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_1_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 1 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_1_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 95.744 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 07:35:08 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_2_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 2 eki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_2_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 97.28 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 07:36:28 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_3_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 3 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_3_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 07:37:12 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_4_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 4 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_4_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 98.816 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 07:38:21 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_5_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 5 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_5_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 07:39:14 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_6_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 6 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_6_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 07:39:54 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_7_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 7 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_7_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 97.792 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:24:35 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_8_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 8 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_8_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:25:15 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_9_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 9 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_9_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 94.72 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:25:58 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_10_formularz_ofertowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docxZałącznik nr 10 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_10_formularz_ofertowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docx - 106.729 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:26:37 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_11_oswiadczenie_nr_1_dostawa_llekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 11 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_11_oswiadczenie_nr_1_dostawa_llekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 98.304 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:27:14 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_12_wykaz_osob_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 12 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_12_wykaz_osob_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 107.008 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:27:57 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_13_A_wzor_umowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.DOCZałącznik nr 13 A leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_13_A_wzor_umowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.DOC - 185.344 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:29:03 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_13_wzor_umowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.DOCZałącznik nr 13 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_13_wzor_umowy_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.DOC - 160.768 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:29:47 Redaktor: Dorota Krzak
Zalacznik_nr_14_JEDZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docZałącznik nr 14 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zalacznik_nr_14_JEDZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 202.752 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:30:46 Redaktor: Dorota Krzak
SIWZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docSIWZ edytowana leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (SIWZ_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 310.784 KB)
Data publikacji: 2017-07-12 09:31:39 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017_edyt.docOdpowiedzi na zapytania nr 1 edyt. leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017_edyt.doc - 125.44 KB)
Data publikacji: 2017-07-14 11:27:22 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 2 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.pdf - 762.904 KB)
Data publikacji: 2017-07-18 12:10:23 Redaktor: Dorota Krzak
Po_modyfikacji Zalacznik_nr_8_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.docPo modyfikacji Załącznik nr 8 leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Po_modyfikacji Zalacznik_nr_8_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.doc - 95.232 KB)
Data publikacji: 2017-07-19 11:09:18 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarProtokół z otwarcia ofert leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Protokol_z_otwarcia_ofert_leki_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 2022.962 KB)
Data publikacji: 2017-07-25 12:46:37 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rarZawiadomienie o wyborze oferty leki programy lekowe ZOZ/DO/OM/ZP/43/17 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_programy_lekowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2017.rar - 4532.476 KB)
Data publikacji: 2017-08-10 12:03:30 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 863
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2017-07-11 09:50:04
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2017-07-11 09:53:35
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu