Treść przetargu:
Usługi Serwisowanie kotłowni dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY 1.1.) Rola zamawiającego Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego 1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 0003114671.5) Adres zamawiającego 1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67 1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój 1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100 1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie 1.5.5.) Kraj: Polska 1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski 1.5.7.) Numer telefonu: 413782401 1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl 1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/ 1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający Samodzielny Zespół Opieki Zdrowotnej 1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE 2.1.) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego 2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie 2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej: Serwisowanie kotłowni dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba863d3f-de33-11eb-b885-f28f91688073 2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00105573/01 2.6.) Wersja ogłoszenia: 01 2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-06 13:07 2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak 2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003437/01/P 2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań: 1.3.3 Serwisowanie kotłowni w Zespole Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju 2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie 2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania http://szpitalbusko.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie 3.4.)
Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak 3.5.)
Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których
zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony
internetowej: www.miniportal.uzp.gov.plwww.epuap.gov.pl/wps/portal 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania
techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie
korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny rozmiar
plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do:
złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji
wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP Zamawiającego: ZOZBZ. 3.8.)
Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu
narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych
podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/35/2021 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia, który będzie realizowany w ramach
niniejszego postępowania został określony w Załączniku nr 1 oraz
Załączniku nr 2 do SIWZ i obejmuje serwisowanie 2 kotłowni: kotłowni
wodnej głównej i kotłowni wodnej na Bloku Operacyjnym w Zespole Opieki
Zdrowotnej w Busku-Zdroju. 4.2.6.) Główny kod CPV: 50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych 50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 60,00 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na zgłoszoną usterkę 4.3.6.) Waga: 40,00 4.3.10.)
Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne,
żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do
kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że: a)
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej
działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 20
000,00 PLN. b) dysponują 2 osobami, które posiadają aktualne
świadectwa kwalifikacyjne serii E i D we wszystkich trzech grupach Grupa
1, Grupa 2, Grupa 3, uprawniające do zajmowania się eksploatacją
urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji i dozoru w
zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu i
kontrolno-pomiarowych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia
Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003
r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji
przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (t.
j. Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828). 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)
oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o
braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z
2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną
ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy
kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do
udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego
Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokument
potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia 2.
Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do
wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności
oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający
uzna spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca
dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówieni tj., co najmniej 2
osobami, które posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne serii E i D
we wszystkich trzech grupach Grupa 1, Grupa 2, Grupa 3, uprawniające do
zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku
eksploatacji i dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu
i kontrolno-pomiarowych, zgodnie z załącznikiem nr 1 do Rozporządzenia
Ministra Gospodarki Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003
r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji
przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (t.
j. Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828). Zamawiający uzna powyższy warunek
za spełniony na podstawie złożonego wykazu osób które będą uczestniczyć w
wykonaniu zamówienia, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: Zamawiający nie przewiduje składania przedmiotowych środków dowodowych. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie 5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów: • Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ; • Szczegółowa specyfikacja techniczna – Kotłownia główna stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ; • Szczegółowa specyfikacja techniczna – Kotłownia Blok Operacyjny stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ; • Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ; • Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ; •
Harmonogram prac - sporządzony przez Wykonawcę samodzielnie, zgodnie z
obowiązującymi przepisami, sporządzony dla każdej kotłowni oddzielnie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.)
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki
publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
tj. a) ustawowych zmian stawek podatku VAT, przy czym zmianie
ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, 2.
Zmiany nazwy, adresu Wykonawcy. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie SEKCJA VIII – PROCEDURA 8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-14 09:00 8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ 8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-14 09:30 8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-12
|
| SWZ serwisowanie kotłowni ZOZ/DO/OM/ZP/35/2021 (SWZ_serwisowanie_kotlowni_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_II.pdf - 9609.885 KB) |
| Data publikacji: 2021-07-06 13:18:14 Redaktor: Dorota Krzak |
| Załączniki od 1 do 9 serwisowanie kotłowni ZOZ/DO/OM/ZP/35/2021 (Zalaczniki_1_9_serwisowanie_kotlowni_ZOZ_Busko_Zdroj_2021_II.zip - 577.151 KB) |
| Data publikacji: 2021-07-06 13:18:37 Redaktor: Dorota Krzak |