Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 964

Data publikacji:
2021-10-19 13:48:27

Przedmiot: Dostawa endoprotezy stawu biodrowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/56/2021.

Treść przetargu:
Dostawa endoprotezy stawu biodrowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 19.10.2021
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa endoprotezy stawu biodrowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 41 378 24 01 wew. 244
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa endoprotezy stawu biodrowego dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b261b5b-30c9-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00237107/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-19 13:07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu:
- systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”,
- https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji
z Zamawiającym,
- poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/56/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 798100,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa endoprotezy bezcementowej stawu biodrowego
4.2.5.) Wartość części: 698100,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł
a) waga kryterium - 60% (0,6)
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
- Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
- Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
- C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Termin uzupełnienia implantu” w dniach:
a) waga kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin uzupełnienia implantu”:
gdzie:
1 dzień roboczy – 40 pkt
2 dni robocze – 20 pkt
3 dni robocze – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uzupełnienia implantu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa trzpienia endoprotezy stawu biodrowego
4.2.5.) Wartość części: 100000,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 33183100-7 - Implanty ortopedyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł
a) waga kryterium - 60% (0,6)
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
- Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
- Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
- C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Termin uzupełnienia implantu” w dniach:
a) waga kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin uzupełnienia implantu”:
gdzie:
1 dzień roboczy – 40 pkt
2 dni robocze – 20 pkt
3 dni robocze – 0 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin uzupełnienia implantu
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 800 000,00 zł. na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne Załączniki:
Załącznik nr 1 – nie mniej niż 700 000,00 zł.
Załącznik nr 2 – nie mniej niż 100 000,00 zł.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast:
a) odpisu albo informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, o których mowa w części XII ust. 1 pkt b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury.
3. Dokument, o którym mowa w części XII ust. 2 pkt a) SWZpowinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia, nie mniejszej niż 800 000,00 zł. na cały przedmiot zamówienia, a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 700 000,00 zł.
Załącznik nr 2 – 100 000,00 zł.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
a) katalogów, opisów, folderów;
b) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1565) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1) katalogi, opisy, foldery;
2) dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1565) tj. zgłoszenia, pozwolenia, certyfikaty.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ;
2) Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1-2 do SWZ;
3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ;
4) Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ;
5) Pełnomocnictwo - jesli dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian określa wzór umowy- załącznik nr 7 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-27 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-27 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-25

Załączone pliki
SWZ_dostawa_endoprotezy_stawu_biodrowego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfSWZ dostawa endoprotezy stawu biodrowego ZOZ/DO/OM/ZP/56/2021 (SWZ_dostawa_endoprotezy_stawu_biodrowego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 9699.345 KB)
Data publikacji: 2021-10-19 13:49:22 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: swz
Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_endoprotezy_stawu_biodrowego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.zipZałączniki do SWZ dostawa endoprotezy stawu biodrowego ZOZ/DO/OM/ZP/56/2021 (Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_endoprotezy_stawu_biodrowego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.zip - 449.529 KB)
Data publikacji: 2021-10-19 13:50:21 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: formularz ofertowy, arkusze asortymentowo-cenowe, oświadczenia, wzór umowy
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_endoprotezy_stawu_biodrowego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfOdpowiedzi na zapytania z dnia 22.10.2021 r. dostawa endoprotezy stawu biodrowego ZOZ/DO/OM/ZP/56/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_endoprotezy_stawu_biodrowego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 942.748 KB)
Data publikacji: 2021-10-22 14:10:31 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Odpowiedzi na zapytania
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_endoprotezy_stawu_biodrowegoe_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfKwota przeznaczona na sfinansowanie zadania dostawa endoprotezy stawu biodrowego ZOZ/DO/OM/ZP/56/2021 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_endoprotezy_stawu_biodrowegoe_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 280.864 KB)
Data publikacji: 2021-10-26 13:21:24 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia
Protokol_z_otwarcia_ofert_endoproteza_stawu_biodroqwego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfProtokół z otwarcia ofert dostawa endoprotezy stawu biodrowego ZOZ/DO/OM/ZP/56/2021 (Protokol_z_otwarcia_ofert_endoproteza_stawu_biodroqwego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 265.118 KB)
Data publikacji: 2021-10-27 13:41:18 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: protokół z otwarcia ofert
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_endoproteza_stawu_kolanowego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfZawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty oraz uniewaznieniu załącznika 2 ZOZ_Busko_Zdroj_56_2021 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_endoproteza_stawu_kolanowego_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 621.142 KB)
Data publikacji: 2021-11-18 08:38:43 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 289
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2021-10-19 13:48:27
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2021-10-19 13:51:44
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu