Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 965

Data publikacji:
2021-10-21 11:27:15

Przedmiot: Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla personelu medycznego, pomocniczego, pracowników gospodarczych, kierowców oraz portierów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/52/21

Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla personelu medycznego, pomocniczego,
pracowników gospodarczych, kierowców oraz portierów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-
Zdroju.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 413782401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej i obuwia roboczego dla personelu medycznego, pomocniczego,
pracowników gospodarczych, kierowców oraz portierów Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-
Zdroju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba4fb50e-3249-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00240442/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-21 11:17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art.
94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu
współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków
komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie
komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej:
www.miniportal.uzp.gov.plwww.epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:
Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP. Maksymalny
rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany,
wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB. Adres skrzynki ePUAP
Zamawiającego: ZOZBZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi
elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie
są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/52/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot
odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu
wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie
przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubranie dla personelu medycnego i pomocniczego
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość rat płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubranie dla kierowców
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość rat płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubranie dla pracowników gospodarczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość rat płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Ubranie dla pracowników portierni
4.2.6.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość rat płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie dla personelu medycnego i pomocniczego
4.2.6.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość rat płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie dla kierowców, portierów i pracowników gospodarczych
4.2.6.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość rat płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet
lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
jeżeli wykażą, że:
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej
z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 78 000,00 PLN; a na poszczególne Załączniki
nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 28 500,00 pln
Załącznik nr 2 – 7 800,00 pln
Załącznik nr 3 – 3 500,00 pln
Załącznik nr 4 – 1 500,00 pln
Załącznik nr 5 – 33 600,00 pln
Załącznik nr 6 – 3 100,00 pln
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpisu lub informacji
z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków
udziału w postępowaniu: a) dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a) opisy, katalogi produktów, ulotki, których autentyczność musi zostać poświadczona przez
Wykonawcę na żądanie Zamawiającego
b) deklaracja zgodności w przypadku załącznika nr 2;
c) deklaracja zgodności CE dla Załącznika nr 1;
d) karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny w przypadku
Załączników nr 1, nr 2, nr 3, nr 4
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) opisy, katalogi produktów, ulotki, których autentyczność musi zostać poświadczona przez
Wykonawcę na żądanie Zamawiającego
b) deklaracja zgodności w przypadku załącznika nr 2;
c) deklaracja zgodności CE dla Załącznika nr 1;
d) karta techniczna tkaniny potwierdzająca gramaturę i skład chemiczny w przypadku
Załączników nr 1, nr 2, nr 3, nr 4
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ;
• Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1-6 do SWZ;
• Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ;
• Oświadczeni o spełnianiu warunków udziału stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ;
• Harmonogram nieoprocentowanych równych rat płatnych w odstępach 30 dniowych
sporządzony przez Wykonawcę we własnym zakresie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które
zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z postanowieniami umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety
związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-10-29 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-10-29 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-11-27

Załączone pliki
SWZ_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfSWZ dostawa odziez i obuwie ZOZ/DO/OM/ZP/52/20 (SWZ_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 9801.577 KB)
Data publikacji: 2021-10-21 11:27:53 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_do_SWZ_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.zipZałączniki do SWZ dostawa odzież i obuwie ZOZ/DO/OM/ZP/52/20 (Zalaczniki_do_SWZ_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.zip - 409.142 KB)
Data publikacji: 2021-10-21 11:28:26 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 1 Odzież i obuwie ZOZ/DO/OM/ZP/52/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 485.862 KB)
Data publikacji: 2021-10-26 13:22:50 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfOdpowiedzi na zapytania nr 2 Odzież i obuwie ZOZ/DO/OM/ZP/52/2021 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_dostawa_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 379.413 KB)
Data publikacji: 2021-10-27 13:42:43 Redaktor: Dorota Krzak
Modyfikacja_nr_1_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfModyfikacja nr 1 terminu składania ofert Artykuły spożywcze ZOZ/DO/OM/ZP/52/2021 (Modyfikacja_nr_1_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 351.323 KB)
Data publikacji: 2021-10-27 13:44:26 Redaktor: Dorota Krzak
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfKwota przeznaczona na sfinansowanie zamowienia ZOZ/DO/OM/ZP/52/2021 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 287.475 KB)
Data publikacji: 2021-11-02 07:18:33 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_odziez_obuwie_Busko_Zdroj_2021.pdfProtokół z otwarcia ofert ZOZ/DO/OM/ZP/52/2021 (Protokol_z_otwarcia_odziez_obuwie_Busko_Zdroj_2021.pdf - 431.942 KB)
Data publikacji: 2021-11-02 13:45:33 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdfZawiadomienie o wyborze oferty i unieważnieniu odzież obuwie ZOZ/DO/OM/ZP/52/2021 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_odziez_obuwie_ZOZ_Busko_Zdroj_2021.pdf - 816.027 KB)
Data publikacji: 2021-11-25 11:34:48 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 375
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2021-10-21 11:27:15
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2021-10-21 11:30:04
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu