Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 994

Data publikacji:
2022-06-01 09:15:38

Przedmiot: Dostawa rękawic specjalistycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022

Treść przetargu:
Dostawa rękawic specjalistycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
Ogłoszenie o zamówieniu z dnia 1.06.2022
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa rękawic specjalistycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa rękawic specjalistycznych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e51ab21-e175-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00187935/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-01 08:58
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu:
- systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”,
- https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym,
- poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl do komunikacji z Zamawiającym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 64815,00 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawic chirurgicznych lateksowych sterylnych dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego w opakowaniach, asortymencie i ilościach określonych w arkuszu asortymentowo-cenowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Kryterium „Cena” w zł:
a) waga kryterium - 60% (0,6)
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
Lcena = (Cmin / C) x 0,6 x 100 pkt
gdzie:
- Lcena - liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty;
- Cmin - cena w ofercie z najniższą ceną;
- C - cena w ofercie ocenianej.
2. Kryterium „Termin dostaw” w dniach:
a) waga kryterium - 40% (0,4);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Termin dostawy”:
- poniżej 5 dni roboczych i 5 dni roboczych –40 pkt
- 6 – 7 dni roboczych - 20 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 70 000,00 PLN.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
a) dla pozycji 1, 2, 3, 4 Załącznika nr 1 materiałów informacyjnych w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SWZ.
b) dla pozycji 1, 2, 3, 4 Załącznika nr 1 dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565) potwierdzające, że zaoferowane rękawice są zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III tj. deklaracja zgodności oraz certyfikat badań typu UE.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) dla pozycji 1, 2, 3, 4 Załącznika nr 1 materiały informacyjne w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1 do SWZ.
b) dla pozycji 1, 2, 3, 4 Załącznika nr 1 dokumenty zgodne z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1565) potwierdzające, że zaoferowane rękawice są zarejestrowane jako wyrób medyczny oraz środek ochrony indywidualnej kategorii III tj. deklaracja zgodności oraz certyfikat badań typu UE.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SWZ;
2. Arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik nr 1 do SWZ;
3. Pełnomocnictwo jeśli dotyczy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać w szczególności wskazanie:
1) postępowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału”, stanowiące Załącznik nr 3 do SWZ, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
a) W przypadku spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w części X.2 SWZ – warunek będzie spełniony jeżeli jeden z wykonawców spełni postawiony warunek.
b) W przypadku podmiotowych środków dowodowych żądanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczeniu, o których mowa w części XII. 1 a), b) SWZ - składa każdy z wykonawców oddzielnie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 5 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP:ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-09

Załączone pliki
SWZ_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfSWZ dostawa rękawic specjalistycznych ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022 (SWZ_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 10434.602 KB)
Data publikacji: 2022-06-01 09:17:36 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: swz
Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zipZałączniki do SWZ dostawa rękawic specjalistycznych ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022 (Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 409.71 KB)
Data publikacji: 2022-06-01 09:19:03 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: załączniki: formularz ofertowy, arkusz asortymentowo-cenowy, oświadceznia, wzór umowy, identyfikator postępowania
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ rekawice_specjalistyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfOdpowiedzi na zapytania dostawa rękawic specjalistycznych ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_ rekawice_specjalistyczne_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 1791.085 KB)
Data publikacji: 2022-06-07 13:19:52 Redaktor: Dorota Krzak
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfKwota przeznaczona na sfinansowanie zadania dostawa rękawic specjalistycznych ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 291.212 KB)
Data publikacji: 2022-06-10 07:31:39 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfProtokół z otwarcia ofert dostawa rękawic specjalistycznych ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 282.805 KB)
Data publikacji: 2022-06-13 10:39:27 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: protokół z otwarcia ofert
Zawiadomienie_o_poprawie_oczywistej_omylki_rachunkowej_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022..pdfZawiadomienie o poprawie oczywistej omyłki rachunkowej dostawa rękawic specjalistycznych ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022 (Zawiadomienie_o_poprawie_oczywistej_omylki_rachunkowej_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022..pdf - 423.392 KB)
Data publikacji: 2022-06-13 10:40:22 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfZawiadomienie o wyborze oferty dostawa rękawic specjalistycznych ZOZ/DO/OM/ZP/22/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_rekawic_specjalistycznych_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 440.247 KB)
Data publikacji: 2022-06-22 10:44:13 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 380
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2022-06-01 09:15:38
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2022-06-01 09:19:19
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu