Zgłoś naruszenie prawa
Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej wychodzi naprzód wymaganiom stawianym obecnie administracji. W tym celu umożliwia swobodne przekazanie informacji o naruszeniach prawa, które zostaną zauważone przez osoby związane z Ministerstwem.
W jaki sposób można dokonać zgłoszenia?
Zgłoszenia Ministerstwo przyjmuje:
- za pomocą poczty elektronicznej – na adres: sygnal@mfipr.gov.pl;
- za pomocą dedykowanego formularza internetowego, który dostępny jest tutaj: https://ankieta.mfipr.gov.pl/index.php/278658;
- telefonicznie pod dedykowanym numerem: 734 119 273;
- osobiście w siedzibie Ministerstwa (po wcześniejszym telefonicznym umówieniu spotkania, które odbędzie się w ciągu 7 dni od wystąpienia z taką prośbą);
- listownie (na kopercie należy umieścić dopisek: „zgłoszenie sygnalizacyjne”).
Aby ułatwić dokonanie zgłoszenia, przygotowany został formularz, którego druk dostępny jest tutaj: [pobierz plik „formularz zgłoszenia naruszenia”]. Wypełniony formularz można np. załączyć do e-maila lub przesłać listownie.
Wprowadził(a) do systemu: Jerzy Wojtyś, data: 2022-11-21 12:43:53
Opublikował(a): Jerzy Wojtyś, data publikacji: 2022-11-21 12:44:04
Ostatnia zmiana: Jerzy Wojtyś, data: 2022-11-21 12:54:45
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje tej strony