Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 1005

Data publikacji:
2022-09-12 12:53:54

Przedmiot: Dostawa środków czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022

Treść przetargu:
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica:
ul. Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Samodzielny Publiczny Zakłąd Opieki Zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-985f5855-326e-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342941/01
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-12 11:11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00091124/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.18 Dostawa środków do utrzymania czystości i higieny oddziałów szpitalnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy:Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii
Europejskiej:
Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
http://szpitalbusko.pl/
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia:Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń
oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z
wykonawcami - adres strony internetowej:
https://miniportal.uzp.gov.pl/;https://epuap.gov.pl/wps/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych
budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne:
Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe:
Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/33/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy:
Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
rękawice, ścierki, szczotki, zmywaki, papier toaletowy, ocet, płyn do szyb itp.
4.2.5.) Wartość części: 15665,54 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-14 do 2023-10-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:
Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert:
Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
sól i tabletki do zmywarek, Płyn do maszynowego mycia naczyń w zmywarkach , Płyn do nabłyszczania w zmywarkach
gastronomicznych, Środek do odkamieniania powierzchni i urządzeń
4.2.5.) Wartość części: 6037,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-14 do 2023-10-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:
Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium:
Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert:
Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Płyn antybakteryjny do mycia naczyń, Płyn do mycia naczyń, Proszek do szorowania
4.2.5.) Wartość części: 5267,90 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-10-14 do 2023-10-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert:
Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium:
Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek
kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert:
Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykażą, że:
są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną 26 000,00 PLN, a na poszczególne Załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 15 000,00 pln
Załącznik nr 2 – 6 000,00 pln
Załącznik nr 3 – 5 000,00 pln
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy:Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy,
w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3
miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Dokumenty potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
A) Opisy, foldery, katalogi lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na
żądanie Zamawiającego:
Załącznik nr 1:
1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1-11, 13-14
Załącznik nr 2:
1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1-5
B) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia postawionych wymagań:
Załącznik nr 1
1. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta – poz. nr 12
Załącznik nr 3
1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1, nr 2, nr 3
2. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia – poz. nr 1
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
Ogłoszenie nr 2022/BZP 00342941/01 z dnia 2022-09-12
2022-09-12 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
A) Opisy, foldery, katalogi lub fotografie produktów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na
żądanie Zamawiającego:
Załącznik nr 1:
1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1-11, 13-14
Załącznik nr 2:
1. Ulotka informacyjna ze zdjęciem i opisem oferowanego przedmiotu zamówienia – poz. nr 1-5
B) Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu potwierdzenia postawionych wymagań:
Załącznik nr 1
1. Karta techniczna produktu wystawiona przez producenta – poz. nr 12
Załącznik nr 3
1. Karta charakterystyki preparatu – poz. nr 1, nr 2, nr 3
2. Pozwolenie na obrót produktami biobójczymi wydane przez Ministra Zdrowia – poz. nr 1
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
• Wypełniony arkusz asortymentowo-cenowy stanowiący Załącznik od nr 1 do nr 3 SWZ;
• Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystanie wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ;
• Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i niepodleganiu wykluczeniu stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ;
Pełnomocnictwo
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na
sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane:
Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany przewiduje wzór umowy.
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w przypadkach określonych w
art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją
zamówienia:
Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-22 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP: ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-22 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-21

Załączone pliki
SWZ_dostawa_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.pdfSWZ dostawa środki czystości i higieny ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (SWZ_dostawa_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.pdf - 10480.759 KB)
Data publikacji: 2022-09-12 12:55:58 Redaktor: Dorota Krzak
Zalaczniki_od_1_do_9_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.zipZałączniki do SWZ dostawa środki czystości i higieny ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (Zalaczniki_od_1_do_9_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.zip - 504.62 KB)
Data publikacji: 2022-09-12 12:57:21 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: załączniki do swz: arkusze asortymentowe, formularz ofertowy, oświadczenia, wzór umowy
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.docKwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia środki czystościowe ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.doc - 98.816 KB)
Data publikacji: 2022-09-22 07:43:55 Redaktor: Dorota Krzak
Protokol_z_otwarcia_ofert_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.docProtokół z otwarcia środki czystościowe ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.doc - 90.112 KB)
Data publikacji: 2022-09-22 12:43:06 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.pdfZawiadomienie o wyborze oferty środki czystościowe ZOZ/DO/OM/ZP/33/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_srodki_czystosciowe_ZOZ_Busko_Zdroj_2022_II.pdf - 821.511 KB)
Data publikacji: 2022-10-03 09:54:46 Redaktor: Dorota Krzak

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 234
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2022-09-12 12:53:54
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2022-09-12 12:57:35
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu