Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 1008

Data publikacji:
2022-10-06 11:29:51

Przedmiot: Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19." Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022.

Treść przetargu:
Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19."
Ogłoszenie o zamówieniu
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19."
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W BUSKU-ZDROJU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311467
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 67
1.5.2.) Miejscowość: Busko-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-100
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zoz.busko.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpitalbusko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19."
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78b56f68-4550-11ed-8832-4e4740e186ac
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014 – 2020 Osi priorytetowej XI REACT-EU Działania 11.3 Projekt nr POIS.11.03.00-00-0021/22 pn. ,,Wsparcie systemu ochrony zdrowia w kontekście pandemii COVID-19 w obszarze chorób zakaźnych poprzez działanie modernizacyjne i unowocześnienie wyposażenia ZOZ w Busku-Zdroju’’.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.szpitalbusko.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie elektronicznej przy użyciu:
- systemu zwanego dalej ,,MiniPortal-em” https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej zwanej dalej ,,ePUAP”,
- https://epuap.gov.pl/wps/portal do złożenia wcześniej zaszyfrowanych ofert w MiniPortalu oraz komunikacji z Zamawiającym,
- poczty elektronicznej zamowienia@zoz.busko.com.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 6
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Cyfrowy aparat RTG do zdjęć przyłóżkowych szt. 1 o parametrach zawartych w Załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33111000-1 - Aparatura rentgenowska
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Aparat ultrasonograficzny szt. 1 o parametrach zawartych w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bezprzewodowe urządzenie do obrazowania USG szt. 1 o parametrach zawartych w Załączniku nr 3 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kapnograf przenośny szt. 1 o parametrach zawartych w Załączniku nr 4 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33195000-3 - System monitorowania pacjentów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dozowniki do tlenu z nawilżaczem szt. 44 o parametrach zawartych w Załączniku nr 5 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33157800-3 - Urządzenia do podawania tlenu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa zestawów komputerowych szt. 15 o parametrach zawartych w Załączniku nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-09 do 2023-01-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1. nie podlegają wykluczeniu;
2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
b. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
c. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek udziału w postępowaniu za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że;
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na cały przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniej niż 667 000,00 zł., a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 450 000,00 zł.
Załącznik nr 2 – 130 000,00 zł.
Załącznik nr 3 – 19 000,00 zł.
Załącznik nr 4 – 3 000,00 zł.
Załącznik nr 5 – 15 000,00 zł.
Załącznik nr 6 – 50 000,00 zł.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej;
b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniej niż 667 000,00 zł., a na poszczególne załączniki nie mniej niż:
Załącznik nr 1 – 450 000,00 zł.
Załącznik nr 2 – 130 000,00 zł.
Załącznik nr 3 – 19 000,00 zł.
Załącznik nr 4 – 3 000,00 zł.
Załącznik nr 5 – 15 000,00 zł.
Załącznik nr 6 – 50 000,00 zł.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą:
a) materiałów informacyjnych w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających (przez wyraźne zaznaczenie, podkreślenie parametru) spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do SWZ;
b) dokumentów zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj. zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty – dla sprzętu z Załączników od nr 1 do nr 5;
c) deklaracja zgodności, znak CE dla sprzętu z Załącznika nr 6
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a) materiały informacyjne w postaci katalogów, opisów, ulotek, folderów oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzających (przez wyraźne zaznaczenie, podkreślenie parametru) spełnienie wymagań i parametrów podanych przez Wykonawcę w Załączniku nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 do SWZ;
b) dokumenty zgodnych z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 07 kwietnia 2022 r. (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 974) tj. zgłoszenie wyrobu do Rejestru Wyrobów Medycznych, deklaracje zgodności, certyfikaty – dla sprzętu z Załączników od nr 1 do nr 5;
c) deklaracja zgodności, znak CE dla sprzętu z Załącznika nr 6
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 11 do SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-10-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: ePUAP:ZOZBZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-10-19 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-11-17

Załączone pliki
SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfSWZ dostawa sprzetu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 865.524 KB)
Data publikacji: 2022-10-06 11:32:00 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: SWZ na dostawę sprzętu w ramach zadania pn. ,,Modernizacja budynku Oddziału Chorób Zakaźnych w celu dostosowania zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi w związku z COVID-19."
Zalacznik_nr_12_identyfikator_postepowania_dostawa_sprzetu_modernizacja _Oddzial_Zakzny_ZOZ_Busko_Zdroj _2022.docZałącznik nr 12 identyfikator postępowania SWZ dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Zalacznik_nr_12_identyfikator_postepowania_dostawa_sprzetu_modernizacja _Oddzial_Zakzny_ZOZ_Busko_Zdroj _2022.doc - 78.848 KB)
Data publikacji: 2022-10-06 11:40:41 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: identyfikator postępowania na MiniPortalu i e-zamówieniach
Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zipZałączniki od nr 1 do nr 11 do SWZ dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakaxny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 911.866 KB)
Data publikacji: 2022-10-07 07:13:04 Redaktor: Dorota Krzak
Moyfikacja_nr_1_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfModyfikacja SWZ z dnia 17.10.2022 r. dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Moyfikacja_nr_1_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 346.373 KB)
Data publikacji: 2022-10-17 11:22:54 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: modyfikacja swz
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfOdpowiedzi na zapytania z dnia 18.10.2022 r. dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 6110.761 KB)
Data publikacji: 2022-10-18 08:49:45 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania
Po_zmianach_obowiazujace_Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zipPo zmianach obowiązujące SWZ i Załaczniki do SWZ dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Po_zmianach_obowiazujace_Zalaczniki_do_SWZ_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.zip - 7879.419 KB)
Data publikacji: 2022-10-19 07:59:33 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: po modyfikacji dokumentacja przetargowa
Modyfikacja_nr_2_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfWAŻNE Modyfikacja nr 2 do składania ofert dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Modyfikacja_nr_2_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 351.305 KB)
Data publikacji: 2022-10-19 14:24:12 Redaktor: Dorota Krzak
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_z_dnia_21_10_2022_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfOdpowiedzi na zapytania z dnia 21.10.2022 r. dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_2_z_dnia_21_10_2022_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 1461.075 KB)
Data publikacji: 2022-10-21 11:30:54 Redaktor: Dorota Krzak
Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfKwota przeznaczona na sfinasowanie zamówienia dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Kwota_przeznaczona_na_sfinansowanie_zamowienia_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 338.484 KB)
Data publikacji: 2022-10-26 07:28:20 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia
Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_Busko_Zdroj_2022.pdfProtokół z otwarcia dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Protokol_z_otwarcia_ofert_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_Busko_Zdroj_2022.pdf - 608.704 KB)
Data publikacji: 2022-10-28 07:09:07 Redaktor: Dorota Krzak
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdfZawiadomienie o wyborze oferty unieważnieniu dostawa sprzętu ZOZ/DO/OM/ZP/39/2022 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_uniewaznieniu_dostawa_sprzetu_modernizacja_Oddzial_Zakazny_ZOZ_Busko_Zdroj_2022.pdf - 1055.854 KB)
Data publikacji: 2022-11-15 13:36:36 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: zawiadomienie o wyborze oferty

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 735
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2022-10-06 11:29:51
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2022-10-06 11:40:50
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu