Wersja do druku

Zamawiający:

Zespół Opieki Zdrowotnej

Adres:
ul. Bohaterów Warszawy 67
28-100 Busko-Zdrój

Kontakt:
tel. 0-41 378 2402, fax. 0-41 378 2768
E-mail:zamowienia@zoz.busko.com.pl
Strona www: zoz.busko.com.pl

Numer ID: 554

Data publikacji:
2015-04-10 10:09:14

Przedmiot: Dostawa leków immunostymulujących i działających na wirusy dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Znak postępowania ZOZ/DO/OM/ZP/16/15.

Treść przetargu:
10/04/2015 S70 Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta I.II.III.IV.VI. Polska-Busko-Zdrój: Produkty farmaceutyczne 2015/S 070-124232 Ogłoszenie o zamówieniu Dostawy Dyrektywa 2004/18/WE Sekcja I: Instytucja zamawiająca I.1) Nazwa, adresy i punkty kontaktowe Zespół Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju ul. Bohaterów Warszawy 67 Osoba do kontaktów: Dorota Krzak, Kamil Kokoszczyk, Anna Rasińska – Sekcja Zamówień Publicznych i Zakupów tel.: +48 413782401 wew. 244 28-100 Busko-Zdrój POLSKA Tel.: +48 413782401-244 E-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl Faks: +48 413782401-244 Adresy internetowe: Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.zoz.busko.com.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e) I.2) Rodzaj instytucji zamawiającej Podmiot prawa publicznego I.3) Główny przedmiot lub przedmioty działalności Zdrowie I.4) Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających Instytucja zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji zamawiających: nie Sekcja II: Przedmiot zamówienia II.1) Opis II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą: Dostawa leków immunostymulujących i działających na wirusy dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług Dostawy Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług: Apteka Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju, ul. Boh. Warszawy 67, 28-100 Busko-Zdrój. Kod NUTS PL331 II.1.3) Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ) Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu Dostawa leków immunostymulujących i działających na wirusy dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju. Zamówienie obejmuje dostawę leków: interferonu alfa 2a, interferonu alfa 2b, rybaviryny, boceprewiru, entecaviru, lamivudiny, tenofowiru, telapreviru. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 II.1.7) Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA): nie II.1.8) Części To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do jednej lub więcej części II.1.9) Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2) Wielkość lub zakres zamówienia II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres: Szacunkowa wartość bez VAT: 403 082,72 PLN II.2.2) Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.3) Informacje o wznowieniach Jest to zamówienie podlegające wznowieniu: nie II.3) Czas trwania zamówienia lub termin realizacji Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015 Informacje o częściach zamówienia Część nr: 1 Nazwa: Interferon pegylowany alfa 2a 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 157 608,78 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 2 Nazwa: Interferon alfa 2b 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 78 231,72 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 3 Nazwa: Entecavir 0,5 mg, 1 mg 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 35 805 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 4 Nazwa: Lamivudine 100 mg 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 1 910 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 5 Nazwa: Tenofowir 245 mg 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 12 012 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Część nr: 6 Nazwa: Telaprevir 375 mg 1) Krótki opis 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV) 33600000 3) Wielkość lub zakres Szacunkowa wartość bez VAT: 117 519 PLN 4) Informacje o różnych datach dotyczących czasu trwania lub rozpoczęcia/realizacji zamówienia Rozpoczęcie 1.7.2015. Zakończenie 31.12.2015 5) Informacje dodatkowe na temat części zamówienia Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym III.1) Warunki dotyczące zamówienia III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 100 PLN na całe zadanie a na poszczególne załączniki: — załącznik nr 1 – 2 000 PLN , — załącznik nr 2 – 1 000 PLN, — załącznik nr 3- 500 PLN, — załącznik nr 4 – 100 PLN, — załącznik nr 5 – 200 PLN, — załącznik nr 6 – 1 300 PLN. III.1.2) Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących: Środki własne Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju pozyskane z kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia. III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie: W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację; b) w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy podlegają sumowaniu; c) w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawy art. 24 ust. 1 ustawy wymagane jest załączenie do oferty dokumentów dla każdego konsorcjanta oddzielnie. III.1.4) Inne szczególne warunki Wykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie III.2) Warunki udziału III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawcy powinni posiadać: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w niniejszym punkcie nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne. Obowiązek złożenia informacji, o której mowa w ww. punkcie e) nie dotyczy Wykonawców będących osobami fizycznymi, także w sytuacji, gdy prowadzą działalność w formie spółek cywilnych, których wspólnikami są wyłącznie osoby fizyczne. III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 435 000 PLN dla całego zadania, a na poszczególne załączniki minimalne kwoty ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przedstawiają się następująco: — załącznik nr 1 – 170 000 PLN, — załącznik nr 2 - 84 000 PLN, — załącznik nr 3 – 39 000 PLN, — załącznik nr 4 – 2 000 PLN, — załącznik nr 5 – 13 000 PLN, — załącznik nr 6 - 127 000 PLN. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej na kwotę min. 435 000 PLN. III.2.3) Kwalifikacje techniczne Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: 1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych dostaw, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeśli wykaże, że w tym okresie wykonał należycie co najmniej 1 dostawę leków będących przedmiotem zamówienia o wartości min. na całe zadanie 435 000 PLN, a na poszczególne załączniki min: — załącznik nr 1 – 170 000 PLN, — załącznik nr 2 – 84 000 PLN, — załącznik nr 3 – 39 000 PLN, — załącznik nr 4 – 2 000 PLN, — załącznik nr 5 – 13 000 PLN, — załącznik nr 6 – 127 000 PLN. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedno zadanie dopuszcza się zsumowanie wartości dowodów; 2) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający uzna, spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą – wykształcenie wyższe, mgr farmacji. Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów: — 1 dowód należytego wykonania dostawy leków o min. wartości 435 000 PLN na całe zadanie, — 1 mgr farmacji. III.2.4) Informacje o zamówieniach zastrzeżonych III.3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi III.3.1) Informacje dotyczące określonego zawodu III.3.2) Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi Sekcja IV: Procedura IV.1) Rodzaj procedury IV.1.1) Rodzaj procedury Otwarta IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu IV.2) Kryteria udzielenia zamówienia IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej 1. Cena. Waga 80 2. Termin dostawy. Waga 10 3. Termin płatności. Waga 10 IV.2.2) Informacje na temat aukcji elektronicznej Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie IV.3) Informacje administracyjne IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą: ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia nie IV.3.3) Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 22.5.2015 - 09:00 IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom IV.3.6) Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu polski. IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert) IV.3.8) Warunki otwarcia ofert Data: 22.5.2015 - 9:30 Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie Sekcja VI: Informacje uzupełniające VI.1) Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: tak Przewidywany czas publikacji kolejnych ogłoszeń: Listopad 2015 roku. VI.2) Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie VI.3) Informacje dodatkowe VI.4) Procedury odwoławcze VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze Urząd Zamówien Publicznych, Departament Odwołań ul. Postępu 17a 01-676 Warszawa POLSKA VI.4.2) Składanie odwołań Dokładne informacje na temat terminów składania odwołań: Odwołanie wnosi się w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy Pzp, albo w terminie 15 dni jeżeli zostały przesłane w inny sposób. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu a także wobec postanowień SIWZ wnosi się w terminie 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w dzienniku urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia SIWZ na stronie internetowej. Odwołanie wobec czynności innych niż określone powyżej wnosi się w terminie 10 dni od dnia w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia. VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań Urząd zamówień Publicznych, Departament Odwołań ul. Postępu 17 a 01-676 Warszawa POLSKA VI.5) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 8.4.2015

Załączone pliki
SIWZ_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarSIWZ dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 (SIWZ_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 11844.07 KB)
Data publikacji: 2015-04-10 10:14:38 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: siwz dostawa leków WZW
Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarZałączniki do SIWZ dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 (Zalaczniki_do_SIWZ_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 604.296 KB)
Data publikacji: 2015-04-10 10:20:52 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: Załaczniki do siwz:oswiadczenia, wzor umowy, formularz ofertowy , arkusze cenowe
Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarOdpowiedzi na zapytania nr 1 dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 (Odpowiedzi_na_zapytania_nr_1_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 1281.391 KB)
Data publikacji: 2015-05-08 10:07:13 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: odpowiedzi na zapytania
Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rarOgloszenie o wyborze oferty dostawa leków WZW ZOZ/DO/OM/ZP/16/15 (Zawiadomienie_o_wyborze_oferty_dostawa_lekow_WZW_ZOZ_Busko_Zdroj_2015.rar - 2189.15 KB)
Data publikacji: 2015-06-03 08:03:52 Redaktor: Dorota Krzak
Opis: ogloszenie o wyborze oferty dostawa leków

Statystyki bieżącego przetarguWyświetleń: 692
Wprowadził do systemu: Dorota Krzak, data: 2015-04-10 10:09:14
Opublikował: Dorota Krzak, data publikacji: 2015-04-14 11:45:26
Rejestr zmian bieżącej strony
Archiwalne wersje przetargu